Kesäkissa/-kolli tms väliaikaisromanssi - Deittailu ja yöelämä

single-playing

Kokemusta on sillä tavalla että ei ole kokemusta vasta kuin nyt. aika pian erottuani pitkästä seurustelusuhteesta (yksi suurin syy eroon oli se halusin kokeilla sinkkuna olemista) tapasin kiva miehen, jota olen nyt n.2kk tapaillut säännöllisesti. yhdessä olo on kivaa,seksi on hyvää ja mielenkiintoa on puolin ja toisin. missään vaiheessa ei olla puhuttu tulevaisuudesta tai muutenkaan suhteen vakavuudesta.. eli mun elämäntilanteeseen ihan passeli juttu. onko tässä tilanteessa sopivaa tapailla muita miehiä? tarviiko siihen toisen osapuolen "luvan"? kertokaa kokemuksia..

Kommentit (4)

Mitä mieltä olette ja onko teillä itsellänne ollut? Kokemuksia? Tarkoitan tällä sitä, että jo suhteen alussa tai ennen sitä on ollut hakusessa vain väliaikaisromanssi tms, ettekä ole olleet pitkäaikaista seurustelua ensisijaisesti hakemassakaan (vaikka koskaan ei tietenkään tiedä mitä seuraa.) Ovatko tällaiset suhteet oikein ja miten pitäisi menetellä, että ne ovat reiluja? Itse olen näitä harrastanut ja se on kivaa, mutta helposti saattaa myös satuttaa toista..

kuuneito

Ei kenenkään tunteilla saa leikkiä, olisi hyvä pistää selväksi omat tunteensa. Varsinkin jos on juuri eronnut ja tarve on sekä läheisyyteen että vapauteen.. Itse kyllä erottuani en halua kun vapautta, mutta ymmärrän kyllä jos on joskus sellainen fiilis eron jälkeen että haluaa jonkun syliin turvaan.

Väliaikaisromansseissa oon aina itse laittanut selväksi, että oon epävarma mitä tästä tulee, mutta leikkimielellä jos yhdessä hengaltaisiin ja katottaisiin mitä tästä syntyy.

Hyvin usein on syntynyt "romanssin" jälkeen rento ja lämmin ystäväsuhde. Oon ollut varmaan onnekas?

Tosin en ole koskaan vienyt pusuttelua ja hyväilyä pidemmälle näitä väliaikaisromansseja, että sekin vaikuttanee?

siku

Kyllä noi jutut sujuu hyvin jos molemmat tietää, ettei oo mitään vakavaa tiedossa ja että toisen voi 'jättää' ihan yhtäkkiäkin.. On se kivaa hauskanpitoa jos ei lähde liian vakavalla mielellä mukaan. Omista kokemuksista voin sanoa, että joskus on toiminut, mutta joskus oon kuitenki ehkä liikaa ihastunut ja siitä ei oo seurannut mitään hyvää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat