Menomestat Turussa? - Deittailu ja yöelämä

Lehtiviiva

Onhan Turussa näitä menomestoja. Ja paljon. Paikkojen taso tosin vaihtelee, mutta seuraavista olen selvinnyt hengissä ulos ja viihtynyt:

-Proffan kellari
Oikein mukava ja opiskelijaystävällinen paikka. Rauhallinen ja hintataso kohdillaan ja mukava henkilökunta. Lautapelejä ja biljardia tarjolla. Ja urheilua telkkareista
-Three beers (Trebari)
Ylioppilaskylän keskellä oleva opiskelijoidenkin suosima paikka, hintataso kohdillaan. Biljardia mahdollisuus pelata.
-Cosmic comic cafe (vai oliko se comic cosmic cafe?)
Trebarin kanssa samaa firmaa oleva baari keskustassa. Mukava ja melko sopuhintainen. Sarjakuvafriikkien ja hippien suosima paikka. Paljon ulkomaalaisia.
-Marilyn
Viikonloppuisin aivan kaamea teinihelvetti, tappeluja ja alaikäisiä jne. Tosin olen kerran viikonloppuna löytänyt jopa itseäni vanhempaa seuraa täältä. Viikolla mukava biletyspaikka, jossa on paljon opiskelijakemuja. Edulliset hinnat, drinkit maksavat 3-5 euroa suurinpiirtein. Vinkki: hyvän drinkin saa, kun menee kympin setelin kanssa tiskille ja pyytää tekemään jonkun tosi hyvän drinkin. Ainakin ne äijät osaa tehdä.
-Zanzibar
Kallis pintaliitomesta, joka on olevinaan trendibaari. Hauskoja drinkkejä sieltä kuitenkin saa ja drinkkien tekemisen Suomen mestari on töissä täällä.

Ainiin, jos huomenna joku on liikkeessä niin saa tulla morottaan :D

Sivut

Kommentit (20)

Vanilja

Se Koulu on ainaki hieno paikka! Sellane panimoravintola joka on rakennettu vanhan kansakoulun sisälle. Tosi kaunis istuskelupaikka, ainoo vaan että siellä ei soi musiikki :shock:

hiirulainen

Eli mitkä on parhaat menomestat Turussa? Olen muuttamassa sinne ensi viikolla, enkä tunne kaupunkia ollenkaan, joten ois kivä kuulla hyvistä paikoista paikallisilta tai siellä paljon käyneiltä. :)

Rahel

Riippuu vähän minkä tyylisistä pakoista tykkäät... Suosittuja pintapaikkoja lienee joku Sokeri, Onnela ja Marilyn (en ite niissä käy, joten en tarkemmin tiedä).

Mukavia ja suosittuja biletyspaikkoja on kanssa Dynamo ja Päiväkoti.

Baareista kivoja on ainakin Cosmic Comic Café, Apteekki ja Koulu.

Dj-XCosmo^

Niin, riippuu pitkälti millasist paikoist tykkäät...mutta menomestoja jos hakee, niin onnela...mukava ja rento meininki, keskihintasta...sen jälkeen gigglin, ei oo vaan enää kauaa auki..hintataso sama kuin onnelassa, The club, viihdyttävä paikka, mutta kallis.. sanzibar vai zanzibar, todella hieno uusi "yökerho/drinkkibaari" kannattaa käydä vilkasemassa. Forte..turun halvin, olut 2.5(iso) +muut drinksut halpoja. forte vaan on vähän sellanen läävä...mutta jotenkin niin kotosa paikka kuiteski:)

hmm, marilyn...heti kun ei oo sk baari niin alan haukkumaan...ei, ei johdu siitä...vaan siitä että se on sellanen alaikästen juottola. JUOTTOLA...voi sielläkin käydä mutta, no joo..ei siellä viihdy jos oot 20+

hmm,hmm....niin ja sokeri meni kiinni kun siihen aukee Åbo Discotek..eli sama ku hesassa on Stockholm Discotek.. ..(en oo ihan varma nimestä millä avataan sokerin tilalle)

niin, ja barbi..ihan perus yökerho, kannattaa käydä vilkasemassa jos on aikaa...juomat kohtuu hinnoissa myöskin

Miffy

Ha ha joo :lol: P.koti on ihana mesta.

Kyllä mun mielestä menomestaketjussa voi puhua myös esim. Rennosta jne. Ei kaikkien "menomestailu" tarkoita jossain hikisessä sedulassa tuhannen päissään paskan musan tahdissa teinien keskellä pyörimistä ;)

Lania

Onks Päiväkoti se mikä on siellä mäen päällä, onks se Kaskitie vai mikä? Siellä oli vissiin jotain outoja optisen harhan tauluja joskus :D

Onks niitä muita ku Koulu, Päiväkoti, Apteekki ja Pankki? Onks viä Vessa :lol: vai huijattiinko mua?

Blanko oli aika tylsä ja liian meluisa kun se kuitenkin on "vaan" istuskelupaikka. Edisonin iso miinus on se outo vessakäytävä mikä näyttää hotellilta ja jonne uhkaa eksyä. Mut siellä oli söpö baarimikko ja nopsa palvelu. Ja aina avoinna oleva invavessa :P

Marilynissä oli joskus nuorempana (ehe) hauskaa ihan räkäkännissä. En oo varma oisko enää. Dynamossa oli pelottava puulattia ja erittäin epäilyttävät portaat, aika paljo hippejä ja sit mä ja pari muuta. Emmä muista muuta.

Rahel
Lania
Onks Päiväkoti se mikä on siellä mäen päällä, onks se Kaskitie vai mikä? Siellä oli vissiin jotain outoja optisen harhan tauluja joskus :D

Onks niitä muita ku Koulu, Päiväkoti, Apteekki ja Pankki? Onks viä Vessa :lol: vai huijattiinko mua?

Blanko oli aika tylsä ja liian meluisa kun se kuitenkin on "vaan" istuskelupaikka. Edisonin iso miinus on se outo vessakäytävä mikä näyttää hotellilta ja jonne uhkaa eksyä. Mut siellä oli söpö baarimikko ja nopsa palvelu. Ja aina avoinna oleva invavessa :P

Marilynissä oli joskus nuorempana (ehe) hauskaa ihan räkäkännissä. En oo varma oisko enää. Dynamossa oli pelottava puulattia ja erittäin epäilyttävät portaat, aika paljo hippejä ja sit mä ja pari muuta. Emmä muista muuta.

On täällä Puutorin vessakin... :lol:

hampiainen

Börs on ihan ok, joskin ei enää entisensä sen rempan jälkeen. Ikävä edelleen vanhaa kunnon Börsiä. :(

Vegas on ihan jees.

Castle ja Edison on mukavia istuskelupaikkoja. Samoin Bremer, jossa saa halpaa viiniä ja ruokaa.

Marilyn, ja Sedun paikat on aika kauheita. Onnelassa nyt voi käydä, jos ei parempaakaan keksi.

Tosin en käy enää paljoa baareissa.

Farah

Forte on joo LÄÄVÄ mut silti aina niin sellanen paikka, jossa viihtyy. Vaikuttaa kyl joltai huumeluolalta ehkä ekaks ku astelee sisään. :D

Prima oli paras. (Onnela nykyään siis tilalla, eikä yhtä kiva paikka!)

Pintaliitopaikkoja ja teinihelvettejä: Marilyn, The Club, Onnela.
Åbo Diskotek on ihan ok, jo teini-ikänsä ylittäneille.

Giglinissä en oo käyny.

Istumapaikoista viihtyisämmät Zanzibar ja Rento, sekä tietty Silver Moon. :) (SM on kyl aika hiljanen viikolla, lauantaisin on paras meno!)

Vilttitossu

Itekään en asu turussa, ja kaverilta joka sielä asuu kyselin kans kivoja paikkoja, ja se tais suositella Edisonia, mut ei sit käyty sielä. : D

Käytiin toisen kaverin kans sit Barbies, ja voin kertoa, oli aiva surkee mesta, en oikein tykänny yhtää.

Sit mentiin Lyniin, ja mä tykkäsin kyllä siitä, johtuu varmaan siitä että olen vielä niiin nuori. :wink:
Mut siel oli melko edulliset hinnat, oli vaan ärsyttävää ku oli jonoa ja aika tungosta, musiikkiki olis ehkä voinut olla vähä parempaa, mut muuten mukava paikka kyllä. : D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat