Unelmien treffipaikka - Deittailu ja yöelämä

Lania
nindeliina

Entäpä kun itselläni tilanne onkin toisinpäin? Mitä ajatella kun mies sanoo haluavansa tulla käymään luonani, ja kyseessä ovat ns. ensitreffit? Odottaako mies että minä järjestän meille jotain ohjelmaa vai riittääkö esim. että keitän kahvit?

Joo, joku tanssiesitys ja taikuri vähintään. Ei mut jos joku kutsuis ittensä mun luo treffeille, niin ois se musta hölmöö jos se sit odottaa että mä oisin siellä kokannu ja järjestäny ja pistäny talon täyteen kynttilöitä. Kyllä sais kaveri tyytyä kahvimukilliseen/viinilasilliseen ja sit vaikka johonki elokuvaan tai jotai :D

nindeliina
Itse ehkä haluaisin mieluiten eka treffit jonnekin puolueettomalle maaperälle, varsinkin jos kyseessä entuudestaan vähän tuntemattomampi tyyppi -- kummallakin olisi myös yhtäläinen tilaisuus poistua jos tilanne alkaa ahdistaa tai ei etene toivotulla tavalla.
Kuvitelkaapa vaikka tilanne että unelmien mieheksi/naiseksi luulemasi tyyppi tulee kylään ja osoittautuukin täydeksi dorkaksi eikä ymmärrä hienovaraisia poistumisvinkkejä :D

Toi on kyllä totta. Jos on ite toisen luona niin sieltähän on helppo lähtee, mut voi olla et silti miettisin koko ajan että tykkääköhän toi nyt musta ja oonko ollu täällä liian kauan ja aatteleekohan se jo että lähtis ny meneen vai pitääks mun jäädä ja mitä sanon kun lähen jnejne. Ja vielä ärsyttävämpää jos joku norkoilee mun nurkissa eikä ymmärrä hävitä paikalta. Että jos on ihan totaaliuus tyyppi eikä sillai mitään hajua että missä mennään, niin kannatan ehkä kans puolueetonta maaperää. Tosin toisaalta toisen koti on siinä mielessä rennompi paikka että siinä ei välttis tuu sellasta NYT OLLAAN TREFFEILLÄ IIK -oloo.

Ota tästä nyt sitte selvää :lol:

Sivut

Kommentit (22)

Kenguru

Olen mies ja haluaisin tietää, että minkälaiset (ensi)treffit jäävät teidän naisten mieleen positiivisimpina ja minkälainen on hyvä paikka viedä nainen treffeille :-s ? Olen opiskelija (lue:köyhä kuin kirkonrotta :( ), joten ravintolat voi ikävä kyllä unohtaa heti alkuunsa. Haluaisin jäädä tämän naisen mieleen ihanana miehenä. Tiedän, että kaikki riippuu loppijenlopuksi itsestään mutta kait treffipaikallakin on jonkinlaista painoarvoa? Itse olen kyllästyny kahville tai leffaan menosta. Kahvi on tusinatavaraa ja jos hänen kimpussaan on useampikin en välttämättä nouse joukosta esiin. Elokuvissa taas ei voi jutella vaan on oltava kokoajan hiljaa :?. Ainoa paikka mikä mieleeni tuli oli kasvitieteellinen puutarha mutta tiedä häntä onko se toteuttamisen arvoinen idea. Siispä, naiset, minne te haluaisitte tulla treffeillä viedyksi?

SunLion

kutsu hänet luoksesi syömään...laita jotain hyvää ruokaa ja sit istutte viinilasien äärellä, ehkä joku kynttilä palamassa. Niin kliseelle kuin kuulostaa, itse ainakin tykkäisin : )

Lizzie

SunLionon ehdotus oli hyvä.
Jos omaan kotiin kutsuminen tuntuu liian intiimiltä, vie tyttö piknikille! Mieti joku ihana, rauhaisa paikka vaikka veden ääressä, vie mukaan paksu viltti, vaikka kuoharia ja jotain hyvää naposteltavaa.

ivoire

Kasvitieteellinen puutarha kuulostaa musta tosi kivalta ja erikoiseltakin. Mäkin oon jo vähän kyllästyny noihin perinteisiin kahviloihin ja elokuvateattereihin. Toki niissäkin on mukavaa ja ennen kaikkea helppoa käydä treffeillä, mutta mä lähtisin aivan varmasti, jos joku pyytäis mua kasvitieteelliseen puutarhaan. :D

Samoin lähtisin teatteriin ja jääkiekko-otteluun, mutta ne taitaa olla poissuljettuja vaihtoehtoja hinnan takia. Tosin jos tyttö ei pidä urheilusta, kannattaa varmaan jättää toi lätkämatsi väliin. :D Jonnekin museoonkin voisit tyttöä pyytää ja sen jälkeen voisi vaikka mennä sinne kahville.

SunLionin ehdotus illallisesta oli muuten hyvä, muttei ehkä kannata pyytää tyttöä ensitreffeillä luokseen. Kynttiläillalliset on toki kivoja, mutta ne kuuluu mun mielestä suhteen myöhempään vaiheeseen. Piknikki on kans tosi hyvä vaihtoehto, jos vaan sää sallii. Muista kysyä, onko tytöllä jotain ruokarajoitteita. Ei ole kivaa, jos olet valinnut vaikka hyvät patongit ja juustot, mutta tyttö ei voi niitä keliakian takia syödä. :)

Talvella treffeille voisi lähteä vaikka luistelemaan tai pulkkailemaan. Kyllä niitä vaihtoehtoja löytyy, kun jaksaa vähän miettiä. :)

Lizzie

Ihana tuo Ivoiren pulkkamäki! Oijoi, mukaan kuumaa kaakaota ja lapsenmielisyyttä. Pelimiehen veto ottaa vaan yks pulkka mukaan niin "joudutte" istumaan tosi lähekkäin :D

Rahel

Kasvitieteellinen puutarha kuulostaa ihanalta! Piknik on kans hyvä vaihtoehto, jos kelit sallii... Kotiinsakin voi kutsua, mut nainen ei välttämättä tohdi lähteä, jos toinen on suht. tuntematon. Joku rauhallinen paikka ylipäätään on hyvä; ei turhaa hälyä tai muita ihmisiä.

Sofia K

Kävelylenkki! Siis ei mitään himomaratonia, vaan pyydä tyttö kotikulmillesi ja esittele paikkoja. Mun mielestä kävely on tosi kivaa ja uusiin paikkoihin on aina mukavaa tutustua. Kävellessä hiljaiset hetketkään eivät häiritse. :) Eihän tuo nyt mitään yltiöromantista ole, mutta ei ekoilla treffeillä tarvitse ollakkaan. Pääasia että pääsee vähän tutustumaan ja näkemään että millainen tyyppi on kyseessä.

Lania

Toi syöminen ei kyllä oo mikään sellanen HOT juttu josta kaikki innostuis. Esim jos on tällanen kun mää, niin panikoi ihan hulluna kaikkee että tukehtuu ja yskii ja ruoka tippuu pöydälle, lasit kaatuu, veitsi vinkuu, jotain roikkuu suusta, jännittää, huono olo, ei pysty nieleen jnejnejne :lol: joku piknik ehkä eri, mut mun silmään siinä olis liikaa vaivaa itelle, itelle ja sille toiselle. JA jos menisin ekoilla treffeillä toisen kotio ja siellä odottais kynttiläillallinen niin voi olla että ovelta kääntyisin takasin, en haluis mitään sormuksia ekoilla deitseillä.

Toisaalta sellaset treffit on hyvät joissa tehdään jotain, niin sellaset hiljaset hetket ei välttämättä vaivaa ja muutenkin voi keskittyä vähän muuhunkin kun istumiseen ja puhumiseen. Tai no mikä sopii kellekin. Riippuu tietty millanen tyyppi on, jos taas mut veis vaikka seinäkiipeileen että "tehään treffeillä jotain" niin sillonkin kääntysin takasin :D

Emmä tiedä. Mua ei varmaan kannata viedä treffeille ku mikään ei kelpaa :P

Paitsi että se tyyppihän siinä on tärkein.

Sofia K

Samaa mieltä kuin Lania tosta syömisestä. En voisi keskittyä muuhun kuin siihen että mässytänkö liikaa, onko mun naamassa kastiketta ym. Eikä voisi kunnolla jutellakaan kun pitäisi samalla syödä. Tosi jäykkää, ei kiitos eikoilla treffeillä. Sit leffaan vieminen olisi kanssa tosi nuijaa mun mielestä. Siis ekoilla treffeillähän olisi tarkoitus vähän tutustua, mitenpä tutustut pimeässä leffateatterissa, jossa ei voi puhua!? Eri asia sit joskus myöhemmin sekä syömisen että leffan suhteen. Kyllä tutun tyypin kanssa kumpikin luonnistuu mainiosti.

jeijei

Kasvitieteellinen puutarha kuulostaa IHANALTA! Onhan sulla niitä mahtavia ideoita :) tai sitten kesäkelillä joku biitsailuretki ois ollu myös makee, tosin ehkä jollakin voi olla jotain estoja ton suhteen ja tytön korvaan hei, mennäänks biitsille ekoilla treffeillä? saattaa kuulostaa hei, haluun tsekata sun boodin - jutulta :lol: . Rullaluistelu vosi olla kivaa, tai vaikka minigolfaus. Mutta ensitreffipaikkana toi puutarha lumois ainakin mut :).

Zuzannah

minigolf olis varmaan hyvä idea! ja talvella tosiaan pulkkamäki, me oltiin kullan kanssa melko alkuvaiheessa pulkkamäessä, itse asiassa aletttiin stitä seuraavana päivänä seurustelemaan :) oli aika intiimiä ahtaa ittensä samaan pulkkaan toisen kanssa.

Norma Jean

Elokuiset illat kannattaa ottaa hyödyksi, esimerkiksi piipahdus Lintsillä kävelyllä ja ehkä visiitti maailmanpyörään voisi olla aika tunnelmallista. Hattarankin voisi jakaa, ja ihan kohtuubudjetilla selviäisi :).

sopuli
Lania
JA jos menisin ekoilla treffeillä toisen kotio ja siellä odottais kynttiläillallinen niin voi olla että ovelta kääntyisin takasin, en haluis mitään sormuksia ekoilla deitseillä.

Sama täällä! Paniikki iskis ja mies vaikuttas aivan liian yli-innokkaalta.

Mä lähtisin mielelläni syömään (herkkuperse kun olen :oops: ) ja mulle kepais ihan joku halpis paikkakin :D Tai joku kiva kävelylenkki rauhallisessa paikassa olis kiva kans. Ja joku puhu seinäkiipeilystä, se olis mukavaa! Lähtisin heti :D Samoin joku keilaaminen tai minigolffaaminen. Mut ei kai kaikki tykkää...

Mielummin sellaset treffit, et tehdää jotain, eikä vaan istuta :)

ivoire
sopuli
Mielummin sellaset treffit, et tehdää jotain, eikä vaan istuta :)

Mut ei mitään sellasia urheilutreffejä, joissa tulee kauhee hiki ja hiukset menee littanaan ja hengästyy. :D Keilaaminen ja minigolfaaminen kuulostaa kyllä tosi hauskoilta treffeiltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat