hermostuttava tilanne - Deittailu ja yöelämä

kolmiolääke

olen menossa ensi viikolla tapaamaan erästä miestä hänen uuteen kämppäänsä. alunperin tapasimme 3 viikkoa sitten eräässä tapahtumassa ja vietimme (alkoholin vaikutuksen alaisina) koko viikonlopun yhdessä. Sen jälkeen kävimme kahvilla, ja nyt olisi tarkoitus mennä käymään hänen asunnollaan.

Minulla on vain kaksi hermostuttavaa ongelmaa. Ensinnäkin - hänellä on koira.. chihu, ja pelkään että jos en ns. "ystävysty" koiran kanssa, niin jutusta ei tule mitään. Mies nimittäin puhuu koirastaan todella paljon ja tuntuu että se on tärkeä asia hänelle. Mitään vinkkejä koiran "viettelemiseen"? :lol:

Toinen ongelma on, että en tiedä miten nopeasti edetä fyysisellä puolella. Silloin viikonloppuna suutelimme ja teimme kaikenlaista muutakin, mutta emme kuitenkaan menneet loppuun asti. Kahvilla kun kävimme, niin emme edes oikeastaan koskettaneet toisiamme treffien aikana, se oli enemmänkin henkistä tutustumista. Mietin, että miten edetä nyt seuraavaksi? On ollut sekä fyysistä että henkistä tutustumista jonkin verran mutta lasketaanko tuota alkoholin vaikutuksen alaisena tapahtunutta hommailua ollenkaan? Kun en haluaisi olla liian helppo.. huonoja´kokemuksia siitäkin.. mutta toisaalta tuntuu omituiselta jarrutella kun ollaan kuitenkin aiemmin jo pussailtu ja kaikkee. Tyyppi tuntuu vaan tosi kivalta, niin en haluaisi mokata tätä juttua :)

Kommentit (6)

leeah

Tuohon koiran viettelemiseen. Chihuista minulla ei ole kokemusta, en siis tiedä ovatko arempia vai innokkaita vieraita kohtaan.. Mutta meillä spanieliin toimii namit, silitykset ja helliminen :wink: Ei kannata ainakaan alkaa pelätä, koira huomaa sen helposti eikä osaa oikein suhtautua itsekään normaalisti. Mutta tietty on koiria jotka on ystävällisiä kaikille jne.

Kysy siltä mieheltä mistä se koira tykkää :D

Murehtija

Mun kokemuksen mukaan eläimiä, etenkään koiria ei mitenkään erityisemmin tarvitse miellyttää. Puhut vaan sille normaalilla äänellä ja silittelet. Exän porukoiden koira oli ainakin heti ihan myyty.

Ja mitä tohon toiseen ongelmaan tulee niin tee niin kuin itsestä tuntuu hyvälle. Kännisekoilusta sen verran että kyllä se ehkä lasketaan mutta silti olisi hyvä ottaa huomioon että kännissä estot on aika lähellä nollaa. Suutelu ois musta ihan paikallaan mutta jos seksiä et halua harrastaa niin sitten et. Jos jätkä ei tota hyväksy niin ainakin sitten tiedät ettei sen takia kannata yöuniaan menettää...

Maruchka

Hih, kyllä mä ainakin onnistuin hurmaamaan poikaystävän vanhempien chihulitt :lol: Enkä mitään erityisiä taktiikoita käyttänyt, ihan vaan silittelin ja rapsuttelin :) Koira vaistoaa, jos siitä pidetään tai ei pidetä. Ja sen mukaan sitten käyttäytyy.

joker

Hanki koirankeksejä ja osta talutuspanta. Talutuspantaa voit käyttää myös isäntään. Tosimies kyllä pitää tilanteen kontrollissa ja vie naista. Nainen on vaan mukana, ei tuon vaikeampaa, joten äläs huolehdi turhista.

kolmiolääke

ihan kivasti meni, mutta huolestuttaa sellane asia että me ei vieläkään suudeltu eikä edes halattu :? ..omituista . Mistähän voisi johtua? Onko mahdollista että mies silti on kiinnostunut?

Lisäksi kun hän heitti minut asunnolle illalla, hän sanoi vain että nähdään viimeistään opiskeluporukkamme baarikierroksella joka on 1,5 vkn päästä :shock: En sitten tiedä miksemme aiemmin voisi nähdä.. Itsellä nyt melkoisen epävarma olo koko asian suhteen johtuen noista edellämainituista parista asiasta :(

Hennu

Hei, voithan sä myös tehdä alotteen - ehdottaa treffejä/halata. Jos mies kans epäilee mitä sä mietit ja odottaa jonkin suuntaista rohkaisua?!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat