onko enää toista mahdollisuutta....? - Deittailu ja yöelämä

EiZa

Jos joku jaksais lukea tän..vaikka on kyllä aika pitkä juttu.. ois kiva kuulla muiden mielipiteitä tästä asiasta.. :roll:

Kas viikkoa sitten kyselin yhdeltä tutulta jätkäkaveriltani erään sen kaverin numeroa( jonka olin nähnyt kerran kun se vei meidät jatkoille ja heti iski sellanen fiilis että tohon ihmiseen mä haluan tutustua) ja tekstailin että mitäs sunnuntai iltaan kuuuu ja tottakai selitin että kuka olen.. vähän ajan päästä tuli vastaus ja kysymys että mitä mulle kuuluu ja siitä se sitten lähti, txtailtiin sunnuntaista tiistaihin kunnes sitten kysyin että haluisko tää jätkä lähetä parille drinksulle ja se sitten ehdotti baarin ja ajan. No sitten keskiviikkona nähtiin ja huomattiin molemmat että meillä synkkas heti :P juteltin kaikesta ja naurettiin toistemme jutuille. Sitten se meidän yht.kaveri soitti ja pyys meitä yhteen toiseen baariin kun se oli siellä yhden toisen kaverin ja mun kämppiksen kanssa. No lähdettiin sitten sinne ja mulle sitten ilmoitettiin että meillä on jatkot ja sitten juotiin drinksut loppuun ja lähdettin meille.
Sitten kun saavuttin meille huomattiin kämppiksen kaa että meidän "lemmikki" lukki on kuollut ja ksyin sitten että tuleeko tää jätkä sitten hautamaan sen mun kanssa pihalle, lähdettin sitten ulos ja kun oltiin haudattu se tuli hiljanen hetki , katteltiin vaan toisiamme ja oli aika lähellä ettei suudeltu mut sit se sano et mennään sisälle.
Nää mut oli sitten menny mun kämppiksen (Jennin ) huoneeseen niin me jäätiin olohuoneeseen ja ruvettiin suutelemaan.. sitten tää jätkä kysy että haluanko nähdä uudestaan ja sanoin tottakai että haluan. Sitten se selitti mulle ettei lähtis tollee ulos kenenkään kanssa ellei hakis jotain pidempää
sitten se kysy että koska mulle käy että nähdään , sanoin sitten että vaikka seuraavan viikon torstaina sitten se sano siihen heti että " niin kauan, eiks yhtään aikasemmin, tuu mun kaverille lauantaina me alotellaan siellä ennenku lähetään festareille." sanoin sit et mulle ei käy ja sit niiden pitikin jo lähteä mut se sano että ollaan jo huomenna sit yhteyksissä.

Txtasin sitten sille että kyllä mulle sopiikin että nähdään aikasemmin ja sitten sovittiin et nähdään perjantaina. Se oli aivan ihana ilta , haettiin ensin Mäcin drive inistä ruokaa ja mentiin sitten Aulangolle puistoon viltin päälle syömään. Sitten sen kaverit soitti että heitä meidät jonnekkin ja se lupas lähtee. Kysyin sitten että oliks meidän treffit tässä ja se sano että ei vaan mä tuun mukaan tottakai , otti syliin ja suuteli. Sitten sen kaverit soitti ettei tarviikaan kyytii joten lähettiin sitten vaan muuten ajelemaan, ja yhtäkkiä se kysy että haluanko nyt heti lähtee tampereelle sen kanssa a tottakai suostuin. Ajettiin sitten sinne , se esitteli mut sen kavereille ja kun lähettiin baarista toiseen se itse otti mua kädestä kiinni ja halaili
kavereitensa nähden. Ajettiin sitten joskus kolmeen aikaan yöllä pois takaisin Hämeenlinnaan ja se tuli sitten vielä meille ja päädyttiin sänkyyn.
Joskus 4-5 aikaan se sitten lähti kun sillä oli töitä seuraavana päivänä.

Sitten rupesinkin menemään ihan paniikiin että nyt kun ollaan tehty sitä niin se ei enää haluakaan nähdä mua.. ja tottakai jos se ei heti tunnin sisään vastannu aloin pommittamaan sitä kunnes sitten tää mun kämppis otti multa kännykän pois.. :shock:

Ollaan ny sitten nähty viim.torstaina ja lauantaina.. txtailtu ollaan joka päivä ja soiteltu .. ja nyt sitten se sano että ollaan pelkkiä kavereita...
ja sitten kyselin asiaa ja se sano että sitä ahdistaa kun joka päivä txtaan sille, soitan ja haluan nähdä.. ja sitten kun vielä soitan sen kavereille että missä se on jos se ei heti vastaa.. ( ja tää kaikki on täysin totta.. niin mä olen tehnytkin.. :oops: ) ...

Kaikki sen kaveritkin oli ihan ihmeissään että miks se mulle niin sanoi... ja
sen paras kaveri sano että mulla on siihen mahiksia mut mä en vaan sais hiillostaa sitä liikaa... Sovittin nyt sitten eilen kun nähtiin että soitan sille perjantaina jos nähtäis.. mutta sisko piti sitten mulle saarnaa että anna sen olla rauhassa, älä soita sille ennekun viikonpäästä...

Joten niin ajattelin tehä mutta onko mulla mitään mahdollisuuksia saada sitä takaisin? Kyllä mä itse nyt ymmärrän kuinka kauhea olen ollut.. mulle on vaan yks jätkä tehnyt kerran niin että se venas niin kauan kunnes sai ja sitten ilmotti ettei enää kiinnostakaan olla mun kanssa.. joten se on aika paljon syönyt luottamusta toisiin jätkiin.. mut mitä luulette miten tästä nyt sitten pitää edetä... ? Ja onko mulla enää mitäään toista tilaisuutta..?! :cry:[size=18][/size][size=24][/size]

Kommentit (9)

Aimée

Pyydä ainakin anteeksi innokkuuttas :D Liikaa liian nopeasti ahdistaa ketä tahansa.. Nyt pikkusen jarrua päälle ja anna miekkoselle tilaa ajatella. Jos kerran noin hyvin meni alkuun, niin miksei voisi ollakin mahdollisuuksia?

Pulu

Huh :lol: Aikamoinen tahti sulla.

Jos haluat sen, ota hissuksiin. Tee aina jotain muuta kun tekee mieli tekstata / soittaa. Kirjoita vaikka päiväkirjaa tms.

Santtu

Ensinnäkin rauhoitu nyt hieman edes jookosta, vähemmästäkin ihminen ahdistuujos tolla tavalla rupeaa pommittamaan, etenkin jos vielä olet soitellut en kavereille saakka. Ei mitään paniikki kannata harrastaa. Jos tulee paniikki, pitää soittaa jollekin kaverille, ei sille miehelle. Aina ensin näin, kaverit on hyviä paniikin lievittäjiä.

Pyydä anteeksi ja lupaa parantaa tapasi niin jotain mahdollisuuksia, mutta soita nyt kuitenkin sille perjantaina. Jos on kerran luvannut soittaa niin kannattaa kanssa soittaa silloin. Mikään ei ole vmäisempää kun ihminen joka ei lupauksestaan huolimatta soita, etenkin jos toinen jollain tasolla kuitenkin odottaa sitä. Ja kun sitten soitat sille perjantaina, niin älä ehdota näkemistä samalle illalla, ellei se itse ehdota sitä vaan jonnekin viikolle. Ja sitten et soita tai tekstaa ellet joudu perumaan tai siirtämään tapaamista. Siinäkin osoitus siitä, että jaksat olla ahdistelematta.

Varmasti se toinen mahdollisuuskin löytyy jos kundi lähti noin hyvin mukaan, mutta toisella pitää olla tilaa hengittää kuitenkin.

taki

Kuka tahansa säikähtäis ja ahdistuis, jos tolla tavalla häiriköitäis kokoajan ja soiteltais kavereille, kuulostat siitä jätkästä varmaan aika epätoivoselta ja lapselliselta..
Ota nyt järkikäteen nainen! Anna sille jätkälle vähän hengitystilaa, jooko?

Amalia

Eipä tähän voi muuta sanoa, kun että anna nyt hyvä tyttö sille hepulle hiukan omaa tilaa! Ei oo ihme että alkaa ahistaa, kun toinen on koko ajan kimpussa. Sun tekstistä päätellen ootte molemmat aika nuoria, eli sekin saattaa olla syynä jonkinlaiseen varovaisuuteen.

EiZa

oon 18 ja tää jätkä on kanssa... mut sitten jos nyt sitten joskus jos sille jotain laitan niin mitä? En haluais että se tulkitsis viestin että " minä taas täällä ja nyt sit taas alkaa tää ahdistelu " .. eli siis jotain hillittyä mutta mitä ? :o

kolmiolääke

kannattais ehkä mieluummin soittaa ku laittaa tekstaria.. ettei tuu väärinkäsityksiä. Ja jos sä tosiaan oot luvannu nimenomaan "soittaa"..

Amalia

Mä suosittelen lämpimästi, että odottelet jonkin aikaa josko poika ottais oma-alotteisesti yhteyttä. Pieni hengähdystauko ei tee yhtään pahaa. Ajan kanssa se voi huomata kaipaavansa sua, ja jatkuva pommittaminen kääntää fiilikset mitä todennäkösemmin toiseen suuntaan.

Hawana
taki
Kuka tahansa säikähtäis ja ahdistuis, jos tolla tavalla häiriköitäis kokoajan ja soiteltais kavereille, kuulostat siitä jätkästä varmaan aika epätoivoselta ja lapselliselta..
Ota nyt järkikäteen nainen! Anna sille jätkälle vähän hengitystilaa, jooko?

aivan :D ^^

mä luulen, että kun jätät nyt yhteydenotot kokonaan pois vaikka viikoksi, pariksikin, niin se jätkä jo itse ottaa yhteyttä. :wink:
ja jos ei ota, voit sitten pienen tauon jälkeen kysäistä, että miten menee, nähtäisiinkö taas. :)

uuden tuttavuuden kanssa kannattaa edetä ihan varovaisesti, nimittäin todellakin alkaa ahdistamaan jos joku on ihan kokoajan soittelemassa ja tekstailemassa. :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat