Tuleeko suhteesta mitään? - Deittailu ja yöelämä

qeiro

Lähetetty: Kes Hei 18, 2007 1:06 pm Viestin aihe: Mahdollisuuteni seurusteluun asti?

--------------------------------------------------------------------------------

Ollaan yhden miehen kanssa vanhoja perhetuttuja. Viime kesänä meillä oli muutama yhdenyön juttu. Tämä mies on sanonut olevansa tottunut olemaan yksin. Soitti minulle syksyllä ja siitä lähtien ollaan soiteltu. Yleensä puheluissa harrastamme seksiä, on sanonut silloin mm. haluavansa pitää minua kädestä kiinni. Oli meillä vähän taukoa soittelussa, mutta viimeksi kysyi onko mulla kesälomasuunnitelmia? Mielestäni näyttäisi siltä, että tästä voisi tulla pikku hiljaa suhdekin. Mitä mieltä ootte, oonko ihan hakoteillä. Asumme eri puolilla Suomea, ikäerokin on jarruttanut miestä. Olen kertonut, että haluaisin seurustella hänen kanssa. Ja ihastunut olen ollut kauan, ennenkuin kerroin tunteistani hänelle. ikäeroa meillä 16 vuotta.

Tiedän ettei välttämättä kannata hehkutella, mutta toiveita aina on. Ja paras keino selvittää on puhuminen miehen kanssa. Mutta viimeksi taisin olla liian nopea. Kannattaa vähän odottaa..

Olen ihan toiveikas nyt, mies haluaa seksin aikana pitää kädestä kiinni ym. Kertoilee myös omasta elämästään... Näin mennään

Sivut

Kommentit (18)

qeiro

Kerroin ihastuksestani huhtikuussa tutulle miehelle. Vietimme yon yhdessä. Mies otti eilen yhteyttä ja tuli taas luokseni yoksi. Nyt sain kysyttyä, haluaako muutakin, mutta hän ei halua seurustella on tottunut olemaan yksin. Hän asuu eri kaupungissa, on sanonut ettei halua aiheuttaa mulle mitään pahaa. Meillä on lisäksi ikäeroa 16 vuotta.

Mutta tälla kertaa oli halukas suutelemaan.
Ja suuteli erotessa. Tiedän turha odottaa, mutta ehkä tästä kehittyy jotain. Unohdanko, onko teillä kokemuksia, voiko tulla vakavampaa suhdetta. Voiko hän pehmentyä ajatukselle?

kolmiolääke

toi kuulostaa aika pelottavan tutulta.. mä neuvoisin ainakin sen, että et rupee mihinkään jos mies on jotenkin oudon tuntunen tai etäinen.. eikä oo valmis "mihinkään vakavampaan". vaan huonoja kokemuksia semmosesta :(

Abigail

Minulla on paljonkin kokemuksia miehistä, jotka ovat sanoneet heti alussa etteivät halua mitään vakavaa. Usko minua, kun sanon, että on turha odottaa mielen muuttuvan. Useimmat miehet osaavat harrastaa seksiä myös sellaisten naisten kanssa, joihin heillä ei ole mitään tunnesiteitä. Epäilen, että tuo seurusteluhaluttomuuden ilmaisu on oikeasti mieheltä kohtelias tapa sanoa, että kyseinen nainen ei vain kiinnosta muuten kuin seksimielessä. Säästyt monilta sydänsuruilta, kun tiedostat tämän etkä ala rakentelemaan pilvilinnoja jostain sellaisesta, mitä ei koskaan tule tapahtumaan.

Amalia

Onpa ikävä tilanne :(. Mä veikkaisin, että mies ei halua mitään vakavaa, mutta sen mielestä on mukava harrastaa toisinaan seksiä sellasen naisen/tytön kanssa, josta se pitää. On siis vähän eri luokkaa kun baarista mukaan noukitut hoidot.
Kannattaa miettiä, pystyykö tyytymään pelkkään seksisuhteeseen, koska näyttää siltä, että miehellä ei oo tarjota nyt muuta.

Kaisa_

Mulla on vuosien takaa kokemuksia usemmistaki tapauksista, joissa mies halus vaan seksiä. Surullista on se että siinä vaan satuttaa itteensä jos alkaa kovin pilvilinnoja rakennella :( sanoisin että kyseinen tyyppi on toiminut fiksusti, kun on sanonut suoraan mitä haluaa.

Murehtija

Mulla on ehkä pikkasen asiaa sivuava ketju tuolla parisuhde puolella MUTTA siinä vivahde-erona on ihmiset jotka tulee luo vaikka olisit kieltäytynyt seksistä.

Jotenkin luulisi että seksi olisi sen verran intiimi juttu että jos oikeasti tykkää niin siitä sais sen sysäyksen ruveta seurustelemaan, näin mä ainakin asian ajattelisin. Eli tuskin tämä sinun tapauksesi mieltään muuttaa...Kaverille on käynyt usein noin, mulle ei koska mä en anna ellen luota toiseen kunnolla.

On eri asia kun on ihminen jonka kanssa on vaihdettu syviä salaisuuksia ja oltu henkisesti "sidoksissa" kuin olla jonkun kanssa sängyssä ja odottaa että asiat muuttuis joksikin. Pelkkä fyysinen kontakti ei merkitse mitään, valitettavasti.

dixie chick

Mä oon vähän eri mieltä.
Seurustelen tällä hetkellä onnellisesti miehen kanssa, joka vuosi sitten tavatessamme sanoi, että ei halua seurustella. Kumminkin päädyimme aina vaan yhteen, vaikka meillä oli monta mietintätaukoa, mutta ei vaan pystynyt olemaan toisesta erossa.
Mulla oli koko ajan sellainen fiilis, että ei tää ollu tässä, tultiin niin loistavasti toimeen, pystyttiin puhumaan kaikesta. Sanoin monesti, että en halua seksisuhdetta, koska olin sellasissa muutaman kerran ollut, ja niissä on vaan sattunut. Että en vaan pysty sellaseen.
Kolmisen kuukautta siinä meni soutaen ja huovaten, suhteen koko ajan syventyessä. Nyt varsinaista seurustelua takana kohta 9kk ja ollaan tässä muuttamassa yhteiseen kotiin :D

Mutta tääkin oli vaan esimerkki, se riippuu niin ihmisistä ja tilanteista. Oon myös ollut niissä 'suhteissa', missä oon luullut olevani tosissani, mutta saanut huomata, että toinen halusikin vaan piparia.

Murehtija

Heh...mulla on just samanlainen tilanne nyt menossa ^

Tosin kertaakaan en ole seksiä miehen kanssa harrastanut, olen suoraan sanonut että en ole sellainen. Aina välillä (kuten nyt) mies pysyy loitommalla eikä tule juttuihin mutta ennemmin tai myöhemmin se taas tulee mun luo ja melkein aina kun näin on käynyt, olemme suudelleet.

Mene ja tiedä sitten...Mutta kuitenkaan ei tässä vaiheessa ehkä kannata odotella liikoja, ei rakennella pilvilinnoja. Aika yleensä ratkaisee kaikki mutta se että odottelee ja murehtii ei hyödytä ketään. Anna ajan kulua ja tee jotain kivaa, kyllä asia ratkeaa suuntaan tai toiseen :wink:

qeiro

Ihan kiva kuulla kommenttejanne, kiitos niistä.

Kuitenkin aion mennä näin, minun on hyvä näin ja unohtamaan en pysty.

Olen kokemusta rikkaampi ja ei mulla muutakaan oo. olen eronnut lapseni isästä vuoden vaihteessa ja olen tyytyväinen yksinkin. :roll:

milon

Mulla on kans vähän samanlainen tilanne. Seurustelin kolmisen kuukautta ihanan miehen kanssa ja meillä meni hyvin. Erottiin sit kuitenkii, koska mies sano että se ei oo seurustelevaa tyyppiä. :( Koko seurustelun ajan se sano tykkäävänsä musta tosi paljon.
Me ei pidetty noin kuukautee mitää yhteyttä, mut nähtiin sit yks ilta baarissa. Moikattii ja se meni sen kavereitten luokse ja mä menin mun kavereitten luokse.
Seuraavana päivänä tekstailtiin ja hän pyysi mua käymään siellä sen krapulan piristykseks. Menin illalla käymään, koska ei oltu pitkään aikaan juteltu mitään kunnolla. Oli ihanaa olla sen lähellä taas. Lopulta me kuitenkii harrastettiin seksiä.
Kumpikaa meistä ei halua seurustella, mutta sovittiin, että pietään yhteyttä. Onko siinä jotain väärää, että harrastaa seksiä sillon tällön..? Molemmat tykätää toisistamme mut ei se seurustelu nyt oikeen toimi..

Abigail
milon
Kumpikaa meistä ei halua seurustella, mutta sovittiin, että pietään yhteyttä. Onko siinä jotain väärää, että harrastaa seksiä sillon tällön..? Molemmat tykätää toisistamme mut ei se seurustelu nyt oikeen toimi..

Jos molemmat ovat yhtä mieltä asiasta, niin mitä väärää siinä olisi? Olette molemmat vapaita toimimaan niin kuin haluatte.

Murehtija

Ahaa mäkin nähtävästi laittanut tähän ketjuun joskus kommenttia, aika vanhaa sellaista :roll:

No siis tässä mun tapauksessahan kävi sitten niin että mies antoi mun uskoa vähän vaikka mitä ja yhtäkkiä oli taas kuin ei ois tuntenut...Menin sitten lopulta kysymään että mitäköhän herra nyt oikein mahtaa haluta musta ja vastauksena sain sellaisen "diagnoosin" että MÄ oon sekopää :shock:

Että näin.

Tossa varmaan kuukaus sitten tämä mies yritti kuitenkin TAAS tunkea mun juttuihin ja kun mä luikin karkuun erittäin epäkiinnostuneena niin mies oli tuhahtanut mun kaverille että mikäköhän mua vaivaa.

Hmm, mikäköhän :roll:

Murehtija
Cosmic angel

Joten tarkoittaako tämä sitä; että "kivaa on, mutta meistä ei ikinä tule mitään" vai sitä, että "tykkään sinusta, mutta anna minulle vielä aikaa selvitellä omia tunteitani"?

Minä ehkä veikkaisin tuota jälkimmäistä...en siksi että olisin toivoton optimisti (heh joo, minä optimisti :P ) vaan lähinnä siksi että itse olen todella vaikean oloisessa tilanteessa sitoutumiskammoisen ja juuri eronneen miehen kanssa. Juttuamme luulin jo päättyneeksi kun nostinkin kissan pöydälle toisen miehen tultua kuvioihin. Keskustelu oli todella sekavaa ja viuhui laidasta toiseen aina "mee sen miehen kanssa treffeille, älä pilaa sitä juttua mun takia" tähän: "mut olis sun kanssa aika vaikea lähteä joskus treffeille jos oot jonkun toisen kanssa...".

Mies oli antanut kommentteja tyyliin: "saatan selvitellä ajatuksiani niin kauan etten tiedä kannattaako sun ees odottaa", "vaikka käytäs joskus treffeillä, en osaa sanoa miten fiilikset kehittyy, ajatuskin seurustelusta hirvittää".

Kun lopulta ärjäisin miehelle että "Ja vitut minähän en sen toisen miehen kanssa mee. Rauhoitu, oikeasti! Älä pilaa tätä nyt hosumalla kun minähän sanoin etten hoputa."

Tuon viestin jälkeen tekstailimme koko yön kaksimielisiä ilman tietoakaan äskeisestä tuskaamisesta :lol: Juttu kerran periaattessa loppui kokonaan, mutta nyt taas vaikuttaa siltä että mieskin peloistaan huolimatta haluaa yrittää. Eli ei siis kannata "hötkyillä". Toki, kuten dixie chick sanoi, riippuu tilanteesta ja ihmisistä.

Cosmic angel
Kaisa_
Mulla on vuosien takaa kokemuksia usemmistaki tapauksista, joissa mies halus vaan seksiä. Surullista on se että siinä vaan satuttaa itteensä jos alkaa kovin pilvilinnoja rakennella :( sanoisin että kyseinen tyyppi on toiminut fiksusti, kun on sanonut suoraan mitä haluaa.
:)

Cosmic angel

No, minä rohkeana naisena otin sitten vähän härkää sarvista ja kysäisin mieheltä fiiliksistä, johon mies pyysi,
etten "HÖTKYILISI". :shock:
Joten tarkoittaako tämä sitä; että "kivaa on, mutta meistä ei ikinä tule mitään" vai sitä, että "tykkään sinusta, mutta anna minulle vielä aikaa selvitellä omia tunteitani"?
Pöhköä, mutta vedin tuosta lausahduksesta melkein herneen nenääni.
Olenhan minä kieltämättä hötkyillykin, mutta mielestäni vielä oudompaa olisi, jos en sitä yhtään tekisi,
koska tarkoitukseni on kuitenkin koko ajan "tosi mielessä".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat