Liian varhain hempeilyä - Deittailu ja yöelämä

||jonsku

Tapasin yhden ihan mukavan pojan. Juteltiin sitten ja numeroitakin vaihdettiin. Seuraavana päivänä tekstiviesteissä oli jo sydämiä (<3) ja sitten kultapieni ja esim. timosi (nimi muutettu). Sano myöskin seuraavana päivänä, että olis halunnu suudella. Kuvittelenko vaan vai meneeköhän tää nyt liian nopeesti kun ei edes tunneta? Mites teillä muilla?
[size=9]
[color=red]Vaihdoin aiheen otsikon. Tänne siis voi jatkaa alkuperäisestä aiheesta, vaikka alkuperäinen on oman "ongelmansa" saanut selvitettyä ;) figaro[/color][/size]

Sivut

Kommentit (24)

Pai25

Siis ette tunne mitenkään kauheen hyvin ?
Vähän oudolta kyl kuulostaa...
Ku itteä hämmentää vanhemmiltakin tuttavuuksilta tulevat "lämpöset" kommentit / viestit...

Amalia

Vähän outoa. Mutta ilmeisesti teit sitten lähtemättömän vaikutuksen :lol:

Yks mun muinainen nettituttavuus oli vähän samaa luokkaa. Ei oltu vielä edes nähty, vaihdettu ainoastaan pari meiliä, kun siltä jo alko tulla viestejä ja känniääliöpuheluita keskellä yötä. Ja kun en vastannut puheluihin, se selitti meilissä seuraavana päivänä että oli kaivannut vähän rohkasua ennen ku uskalsi soittaa mulle, ja oli hyvin närkästynyt kun en vastannut. Jeah, vastaajaan jätetyn viestin perusteella siltä oliskin varmaan irronnut tosi älykästä juttua :roll:

ivoire

Vaikuttaa hiukan karmivalta tyypiltä. Mä varmaan pelästyisin aika lailla, jos kaveri alkais päivän tuntemisen jälkeen kullittelemaan (hauska sana muuten :lol: ). Musta toi teidän juttu etenee vähän liian nopeesti, tai oikeastaan aika paljonkin.

||jonsku

Joo, aika kiva sana (aahhahahhaa). :lol:
Munkin mielestä ihan liian nopeesti, mutta puhuin tästä asiasta sen kanssa äskön. Laittakaahan nyt jotain neuvoja mitä itse tekisitte tässä tilanteessa.

||jonsku

Että sillä ei ollut tarkoitus olla tunkeileva tms. ja pyysi anteeksi. Kerroin esimerkin yhdestä toisesta joka liian innostunut käpälöijä alusta alkaen, että sellaset saattaa kuulua historiaan aika nopeesti.

sopuli

noo.. Mä taas ehkä kuulun niihin, jotka saattaa kullitella (hihii) aika nopeaa. En mitenkään suorasukaisesti, mut saatoin johonkin viestiin aika nopeaa kirjoitta: "mitäs söpö?" tms, eikä kukaan ole vaivautunut tollasista...

Mut joo, ehkä menee jo vähän liian vakavaks liian nopeaa, jos heti tulee esim se, et "timosi". Suorastaan liian imelää :D

kai mä ottasin vitsillä tollaset, kysyisin esimerkiks et "eikös nyt ole vähän liian aikaista sanoa noin?"

ivoire

Sopuli, musta toi sun kuvailemas nimittely on ihan ok. Mä tulisin siitä ainakin hyvälle mielelle, vaikken olisi tyyppiä kauaa tuntenutkaan. Mutta musta on vähän eri asia kirjottaa viestiin "mitäs komistus" kuin "mitäs kultapieni". :)

||jonsku

Tapasin tänään kyseisen pojan. Hän oli aivan ihana ja juttelimme kaikesta. Ei yhtään sellainen kuin viesteistä olisi voinut päätellä. Olin ihan innoissani tavallaan kun tapasin noinkin kivan tyypin. =)

Eli tämäkin on nyt turha aihe enää täällä eli poistaa saisi kokonaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat