Mihin juhannuksena? - Deittailu ja yöelämä

taotao83

Meninki kaverille. Sieltä sit mentiin kaupunkiin.

Sivut

Kommentit (59)

miima

Heipä hei ja hienoja juhannusterveisiä.
Kalajoelta justiinsa tulin, jo nyt! eilen vasta mentiin :D
Ei siellä voinju olla, yöllä neljän aikaa naapurit popitti nii lujaa että koko mökki tärisi ja siinäkö sitte yrittää nukkua, ei siitä mitään tuu. Heh.
Aamulla kymmenelt herättii hirvees päänsärys et ei saatanan hintit ku ei osaa popittaa pienempää ja pitää niitä subbareita pienemmällä.
Joten päätimme tänään lähteä.

miima

Elikkäs, mihin porukka on juhannuksena menossa?:) Johonki festareille vai ihan kotimökille?
'

Ite kalajoelle suunnistan ja siellä koko juhannuksen vietän. Jänskättää jo.

toivottavasti ei jo tämmöstä ollu, en ainakaan löytänyt :D

Tonde
miima
Ite kalajoelle suunnistan ja siellä koko juhannuksen vietän. Jänskättää jo.

Sinne päin muakin on pyydetty, mut laiskottaa niin, että taidan jäädä kotia...

miima

:) No itekki vasta ekaa kertaa menos, kattoo nyt tuleeko koko viikonlopusta katastrofi.
Heh. Ku en välttämättä oo oikeen tätä festarikansaa joka viihtyis hirvees metelis, viimestää yöllä varmaa tää tyttö ryntää mökistä ulos ja huutaa kaikille et ne saamarin äänet hiljenee nyt! :D

Laura
miima
Surkeaa :( Mut saatpahan sitten olla mielissään, kun juhannuksena sataa ja muut yrittää epätoivoisesti viettää sitä :lol: 8)

Ja ne lisät mitä tulee... :wink:

*Sandy*

Mä olen periaatteessa koko juhannuksen töissä, mutta ehdin käydä yhtenä iltana kavereiden luona mökillä. On niin mukavan joustavat työajat meillä :D
Ja tosiaan, olen toisaalta ihan mielelläni töissä, saa mukavat lisät ja mulle riittää yhden illan ryyppääminen ja hulluttelu :)

Maruchka

Porukoiden veneelle. Tavallisen viikonlopun vietän muuten paitsi, että lähdetään jo keskiviikkona.
Aurinkoa (hope so) ja viunaa ehkäpä :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat