Oletteko olleet Haminan kurssijuhlissa avecina? - Deittailu ja yöelämä

Dream

Joo siellä tosiaan on varattu jokaiselle parille oma kahden hengen huone jossa sitten se juhlan jälkeinen yö nukutaan.. Mitään erikoisjärjestelyjä ei tietääkseni voi tehdä, jos ette vaikka sovi toisen parin kanssa vaihdosta, eli miehet samaan huoneeseen nukkumaan ja itse pääsee sitten jonkun naispuolisen kanssa samaan huoneeseen.. No joo, voi mennä aika kaukaseks toi järjestely.. :wink:
Niistä hiuksista, itse suosittelisin käyvän kampaajalla edellisenä iltana, aika kallista lystiä mutta saa ainakin näyttävän ja kestävän kampauksen joka säilyy vaikka seuraavaankin päivään.. Hotellissa ei todellakaan oo oikein aikaa väsätä mitään...

Sivut

Kommentit (25)

Dream

Se lehti on tavallaan vaan "matkalukemiseksi" tarkoitettu, ettei siinä sinänsä mitään sellasta ole mitä pitäisi tietää etukäteen, meillä siellä oli vaan kaikkee huumoripitoista juttua, tietoa RUK:sta, Haminasta ym. mikä liittyy rukkiin tai kurssijuhlaan tavalla tai toisella, sitten on tarkat ajat merkitty minä aikana alkaa mikäkin ohjelma..
Siellä muuten luultavasti taas on valokuvaaja, jonka kuvattavaksi voi mennä parinsa kanssa, maksaa n. 20e.. Ja muutenkin kannattaa rahaa varata matkaan mukaan, ruokaan ja juomiin sitä menee ihan kiitettävästi.. :)

Lisa

Niin mä aattelinki että varmaanki ollaan ihan normaaleissa vetimissä.. kauheesti tulee stressiä koko jutusta..blaah..ja tänään viel kuulin et mun vakkari kampaaja on lomalla ens viikon :shock: täytyy koittaa keksiä jotain.. pukupussiin mäkin ton puvun aattelin laittaa,ja eipä se kai sen matkan aikana miksikäs mee..täytyy vaan kattoo ettei kukaan(tai siis minä itse)makaa sen päällä :D

Lisa

no mutta kuinka ihmeessä sen tukan kanssa sitten oikein nukkuu?? mä ainkain pyörin ja hyörin ihan hirveesti aina öisin,ni sehän menee ihan sekasin! ja muuten miten hiukset on siellä ollu laitettuna? pistitkö merkille? iltapuvun kanssa kuuluis olla kiinni mutta mitenkä siellä oli?? alan hermostua ihan totisesti näistä mun hiuksista :D hullu mikä hullu :D

Lisa

Niin kai Blue tiesit että siellä nukutaan samassa huoneessa,tai en ainakaan olisi kuullut että mitään "erikoisjärjestelyjä" oltais tehty..saatan tietysti olla väärässä.

alkaa jo vähän jänskättää ku siihen on enää puoltoista viikkoa.. onneks mekko on jo valmiina,täytyy vaan käydä sovittamassa sitä viimestä kertaa.. vähän,tai no oikeestaan ihan hirveesti stressaan hiuksia!! ku en oo mitenkää taitava hiusten laittaja.. ja sitten tarttis vielä joku sydeemi kyhästä ihan minimaalisessa ajassa.. :shock:

Dream

Osa jätti pukunsa alas tavaratilaan ja osa otti sisälle bussiin.. Itsellä se oli pukupussissa joka oli laitettu siihen kassiin missä oli muutkin tavarat mitä sillä reissulla tarvitsin, kangas oli rypistymätöntä joten helppo kuljettaa..
Ruusurynnäkössä ollaan vielä ihan "normaaleissa" vaatteissa, sieltä sitten lähtee bussikuljetukset hotelleille jossa pääsee valmistautumaan juhlaan.

Dream

Bussimatkalla jaetaan sellanen lehti kun "avec-sohlo" josta saa kaiken tiedon juhlan kulusta, aikatauluista ym, jossa on sit samalla kaikkee auskaa lukemista matkan ajaksi.. :)
Ei siellä ihmiset ihan kaatokännissä ole, varusmiesten kuitenkin pitää olla koko juhla "edustavana" kun näitä isompia herroja on paikalla, ja oma uo (upseerioppilas) on sitten vähän vastuussa siitä omasta avecistaankin..

Tarjoilu alkaa heti hotelleilta saapumisen jälkeen ja kestää ilta kahteentoista asti, ja bussikyydit lähtee hotelleille takas puoli yhden maissa.
Kannattaa muuten käydä sen reserviupseerikoulun sivuilla tutkailemassa onko sinne jotakin ohjelmaa merkitty, tiedän ettei niiltä miehiltä saa kyllä mitään irti vaikka kuinka yrittäis inttää.. :evil:

http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/ruk/oppilaskunta.dsp
Tosta osotteesta luultavasti löytyy reserviupseerikoulun sivut.. jos ei onnistu niin googlettamalla löytyy ainakin hakusanalla "oppilaskunta". Mutta en mene lupaamaan että siellä välttämättä mitään lukee....

Lisa

Nyt vast rupesin ihan miettii et totta,se pukuhan voi ihan tyysti "tuhoutua" siellä juhlissa. josta sitten tulikin mieleen että millasessa kunnossa ihmiset oli siellä? ihan kaato kännissä,vai tarjoillaanko siellä edes mitään vettä väkevämpää? ja missä vaiheessa muuten itse sait jotain informaatiota päivästä.. ku olin ihan ymmärtäväni että sieltä pitäis tulla joku vihkonen/lappunen missä kerrotaan päivästä mutta ainakaan vielä en oo mitään saanu.. ja tolta partnerilta ei saa mitään irti.. ei varmaan tajua että haluisin vähän aikasemmin ku edellisenä päivänä kuulla koska lähtö on :wink:

Lisa

Kaipa siis se kampaaja on varattava..ja toivottava että jossain asennossa saisi edes vähän nukuttua, saattaa kyllä tosin jännittää ihan hirveästi ettei senkään takia tule paljon nukutuksi.
ja sitten ihan tällänen hölmö kysymys,mutta oliko siinä linja-autossa varattu mitenkään niitten pukujen kuljetukseen?? siis aattelin et laitetaanko ne tyyliin sinne matkatavara osaan kaikki päällekkäin vai otetaanko ne sinne penkille viereen?? ja eihän niitä pukuja vielä ole päällä siinä ruusurynnäkössä? aattelin vaan et kiva niitä sitten alkaa jossain linja-autossa pukea :D

Dream

Siinähän se onkin kun mä en nukkunu ollenkaan sinä yönä.. :D Vähän yritin torkkua sellanen huivi sen kampauksen päällä sohvalla vatsalteen sillain kädet otsan alla ettei kampaus sotkeentuis... ja ottaa vielä huomioon että mulla oli laitettu meikki siinä samalla kun kampauskin.. :wink: ei oo helppoo...
Ja ne hiukset oli suurimmalla osalla kiinni, aika monelle kampaaja laittanut, jotkut laittoi ne itse, harvalla oli ihan auki...
Mutta jos hiukset meinaat laittaa siellä hotellissa, niin meikki kannattaa ainakin olla jo laitettuna siihen kuntoon ettei sitä tarvitse kuin viimeistellä siellä hotelilla niin uskon että ehdit kyllä... Tarpeeks vaan lakkaa päähän niin kestää juhlimisen, ja pinnejä laukkuun mukaan jos sattuu jotkut hapsut irtoileen.. 8)
Voi kunpa pääsisin sinne uudestaan.....

Lisa

kiitoksia taas kovasti!
tänään sain tietää että se bussi täältä lähtee lauantai aamuna 03.15 :? olin vähän aikaa että ei oo totta,eihän tossa oikeestaan kannata edes mennä nukkumaan.. mutta kaippa siitä jotenkin selviää..
kurssijuhlan ohjelma löytyy oppilaskunta.net sivuilta
en kyllä ihan ymmärrä että miksikäs se lehtinen jaetaan vasta bussissa?!?! siis kuulostais musta paljon järkevämmältä että se saatais etukäteen..

Dream

Niin tollain mäkin yritin nukkua sillon.. :) Tosin varmaan jännitys vei sillonkin viimeisetkin unet.. :wink:
Onneks poikaystävällä oli kofeiinitabletteja, niitten voimalla pysyin seuraavan päivän hereillä.. :wink: Oli todennut ne hyväks pitkillä marsseilla niin piti kans kokeilla :D

KRedit-
Lisa
no mutta kuinka ihmeessä sen tukan kanssa sitten oikein nukkuu?? mä ainkain pyörin ja hyörin ihan hirveesti aina öisin,ni sehän menee ihan sekasin! ja muuten miten hiukset on siellä ollu laitettuna?

Kampaukseen hyvä vinkki:
Jos kampaus on nutturamallinen, joku perusbanaani,kiharanuttura tai joku tollanen niin nuku silkkuhuivin kanssa.. tee silkki huivista sellanen leveä "nauha" tai sillain kääri se kuitenkin :D ei niin ohueksi kun pantana pitäis mutta kuitenki.. ja laita se takaraivolta ja sido eteen.. suiojaa tosi hyvin. Näin mun vanhojenkampaus aikoinaan pysy monta päivää hyvänä.

Lisa

en ole koskaan ollut.. mutta nyt heinäkuussa olen aveciksi menossa.. hieman myös itse olisin kiinnostunut siitä millaista on ollut.. ku ei noi miehet oikee osaa mitään tärkeää kertoa :wink:

Dream

Olin viime heinäkuussa... Kertokaa mistä haluatte kuulla.. Niin paljon hyviä muistoja siitäkin päivästä että vaikee lähtee erotteleen jotain tiettyjä asioita.. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat