Millainen mies? - Deittailu ja yöelämä

SunLion

Keskustelutaidot, on tärkein asia kumppanissa! Ei sitä voi erityisesti ees harjotella...tää on just se missä kolahtaa jos on kolahtaakseen. Voihan sitä tietysti jos tuppisuu on, yrittää opetella juttelemaan enemmän ihmisille...aluksi vaikka työkavereiden kanssa vaihtaa muutaman sanan, kavereille avoimemmin ja kohta sitä uskaltaa jo puhua tuikituntemattomille.
Se piirre joka vie multa jalat alta on ehdottomasti verbaalinen yhteys.

Toki ulkonäöllä on myös merkitystä. Se tuo peliin erootiikan. Vaatteissa ei voi paljon vinkkejä antaa...jokaisella on oma maku ja naisilla on omat mieltymykset. Jos tuntuu ettei tiedä mitä ostaisi, kaupssa voi hyvin kysyä neuvoa myyjiltä. Sitä varten ne siellä ovat. Ne osaa neuvoa mitkä värit ja tyylit sopii yhteen jne. Hygieniasta huolehteminen nyt on itsestään selvä asia.

Sivut

Kommentit (32)

tuomi

Hieman aihetta sivuten..

Yksi mun kaveri (naispuolinen) esitti kerran sellaisen teorian, että nainen valitsee miehen joka on hieman alempana omaa ulkonäöllistä tasoaan. Tämä sen takia että mies on siten tyytyväinen kun on saanut mielestään kauneimman naisen mitä omalla tasollaan voi, ja nainen on tyytyväinen kun mies ei vokottele itseään kauniimpia naisia kun tietää ettei miehellä ole niihin todennäköisesti ns. mahkuja.

Mutta toisaalta, tämäkin on vain teoria 8)

Miffy
Troy(m)

Yleisesti edustavalla meinasin että on yleisellä tasolla hot. Väitän että jos miesten eteen laitetaan vaikka viisi naista niin laittavat ne samaan järjestykseen.

No hoh :D Jotkut miehet toki, mutta mieltymykset vaihtelevat kyllä, joo, jopa miesten keskuudessa :D

Troy(m)

No jos pidät jotain muiden mielestä rumahkoa kaveria todella komeena, niin uskon että olet itse samalla tasolla :(

Muiden mielestä? Rumahkoa? Mieltymykset edelleen vaihtelee - toiset tykkää toisista ja toiset toisista.

Ei ihmisille voi määritellä mitään tasoja...

Jaks

Jossain ketjussa sivuttiin sellaista teoriaa, että ihmisellä on pääsääntöisesti mahdollisuus tapailla vain omaa "tasoa" olevia henkilöitä. En ole samaa mieltä, mutta sai se miettimään miten voisin kehittää itseäni haluttavammaksi ja kiinostavammaksi nimenomaan naisten silmissä.

Siksipä kyselen täällä pilke silmäkulmassa teiltä tytöiltä vähän mielipidettä. Rajoitteiseksi sen verta, että ulkonäköä ei voi parantaa leikkauksilla tai muilla radikaaleilla toimenpiteillä ja haluan pitää perusluonteeni sellaisena kuin se on (hiljainen, rauhallinen).

Pistäkääs tytöt jotain ehdotuksia siitä minkälaisen miehen juuri te haluatte. Miten pystyn nostamaan omaa "tasoani"?

Kaikki vaihtoehdot eivät tietenkään sovi itselleni, mutta älkää antako sen rajoittaa luovuutta. Olikohan tää nyt selkee :?

Miffy
Jaks

Pistäkääs tytöt jotain ehdotuksia siitä minkälaisen miehen juuri te haluatte. Miten pystyn nostamaan omaa "tasoani"?

Öö..? :?

Mun ainoo vinkki on et oo oma ittes ja koita löytää tyttö, joka rakastaa sua sellasena ja joka myös miellyttää sua.

Jzzu

Satuitko noista ketjuista lukemaan myös sen että suurin osa piti noita teorioita ihan höpöhöpö- juttuina?

Esittäminen ja jonain muuna kuin omana ittenä olo ei vetoa kun pinnallisiin ihmisiin..

Jaks

Ei selkeesti menny homman nimi perille.

En meinannut mitään pinnallista roolin vetämistä vaan lähinnä pieniä asioita. Mm. kohteliaisuutta voi harjoitella, voi myös panostaa pukeutumiseen ja ulkonäköön muutenkin jne.

Nimenomaan niitä asioita, minkä te kuitenkin yrittäisitte suhteessa muuttaa kohilleen :D

Miffy
Jaks

Nimenomaan niitä asioita, minkä te kuitenkin yrittäisitte suhteessa muuttaa kohilleen :D

Parhaiten suhde onnistuu kun toista ei tarvitse edes yrittää muuttaa...

Lania

Mun mielestä monikin ihminen vois petrata sellaseen peruskohteliaisuuten ja -ystävällisyyteen. Ihan vaan tyyliin että jos joku tyyppi kertoo jotain juttuja joka ei kiinnosta ittee paskan vertaa, niin sen sijaan että kommentoi siihen että "aha" ja kattoo seinään, niin kommentoikin "aijaa, se on sellasta" ja kattoo kohti ja hymyilee. [size=9]"Se on sellasta" on oikeesti tosi tyhmästi sanottu mut en keksiny parempaakaan esimerkkiä[/size] :D

Ja ylipäätään muiden huomioonottaminen, jos tyttis tykkää kulkee käsi kädessä mut ite ei oikein välittäis, niin joskus kulkee silti ihan vaan sen takia että tietää toisen siitä tykkäävän :) tai jos on porukalla syömässä ja unohtaa ottaa servetin, niin sitä hakiessaan ottaa muillekin vaikkei sitä ois erityisesti pyydetty. Eäh tosi vaikee keksiä esimerkkejä, tulee ihan vammasia :lol:

Ja jo pelkästään asioiden muistaminen (sen opettelu :) ) antaa ihmisestä paljon kivemman vaikutelman, tulee hölmö olo jos joutuu esim esitteleen ittensä jollekin puolitutulle monta kertaa, sen sijaan tuntuu tosi kivalta jos joku huomaa että "hei mehän nähtiin sillon joskus siellä ja tuolla, tietty mä sut muistan!"

En oo ihan varma haettiinko tässä tätä, mihinkään rooleihinhan ei luonnollisesti oo kovin kannattavaa lähtee.

Jaks

Juuri jotain tuollaista haettiin. Mä oon kuitenkin sellanen joka pyrkii jatkuvasti kehittämään itseäni niin ajattelin, josko täältä sais hieman erilaisia ideoita poimittua, kuin mitä pystyy esim elokuvista. Todellisessakin elämässä se virikkeiden kalastelu voi olla vaikeaa jo ihan siitä syystä ettei välttämättä tiedä onko jokin asia x oikeasti hyvä vai onko toinen vaa kohteliaisuudesta tyytyväinen.

Abigail

Älä sano, että soittelet, jos et aio soittaa. Jos olet ilmoittanut tulevasi kylään, mutta et aiokaan tulla paikalle, on kohteliasta ilmoittaa vaikka tekstiviestillä ettet tule.

dani

Niin, ja älä myöhästy jos joku aika on sovittu! Myöhästely on todella itsekästä ja ei ole reilua antaa toisen odottaa. Tai sitten jos myöhästyt niin ilmoita että sori, menee viel hetki.

*Sandy*

Ole kiinnostunut tytön asioista mitä hän kertoo. Ja KUUNTELE!

Jos menette esim. kahville, tarjoudu alussa maksamaan hänen puolestaan. Tää ei kyl oo mikään pakollinen, mä varmaa vaan hämääntyisin tästä :)

(näitä olis vaikka kuinka lisää, mutta miksi en niitä nyt muista?)

Kepatäti

Toi kuunteleminen! Mä en todennäköisesti edes seurustelisi nykyisen avokin kanssa ellei se ois hurmannu mua ihan totaalisesti sillä, että se tosiaan kuunteli mua ja oikeesti muisti vielä joka sanan, mitä olin suustani päästäny.

Lisäks taito tehdä kompromissejä on ihan ehdoton! Ja just kuten Laniakin sano, niin jos sä tiedät tytön tykkäävän jostain (vaikka nyt siitä käsi kädessä kävelystä) ja ite et välittäis kyseisestä asiasta, niin voi sitä silti joskus tehdä sellaista (vaikka siis sitä käsi kädessä kävelyä). Toisen edun voi joskus laittaa omansa edelle.

Kolmanneks, hemmottelu. Jokaikinen tyttö (ja varmasti poikakin) tykkää siitä , että hemmotellaan. Siitä tulee spesiaali ja arvostettu olo. Se onkin sitten toinen juttu selvittää, millasesta hemmottelusta kukakin tykkää.

Tälleen nopeasti ei muuta tule mieleen.

Mariel

hyviä neuvoja tullut, tosiaan tytön pitää tuntea itsensä tärkeäksi ja kauniiksi seurassasi. kannattaa myös muistaa terve (ei narsistisen oloinen) itsevarmuus, se jos mikä vetää jalat alta.

*Sandy*

Nii joo, muhun ainaki tehoo vitsit ja muutenki hyvä huumorintaju :D
Se on kyl aika vaikea taiteen laji, eikä kantsi yrittää jos se ei luonnollisesti tule. Mut siis kantsii heittää läppää jos vaan osaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat