Mitä kivaa lakkiaisillaksi? - Deittailu ja yöelämä

Lakka

Ongelma on seuraavanlainen: tuleva lauantai on lakkiaispäiväni, ja illan menomesta on hakusessa Helsingistä.
Osaisiko kukaan antaa hyviä menovinkkejä? Kenties jollain on kokemuksia ns.virallisista lakkiaisbileistä Vanhalta, Studio 51:sestä tai Kaisaniemen ravintolasta? Liput noihin ovat tajuttoman kalliit, turhaan en haluaisi maksaa. Mikään räkäläkään ei innosta juhlapäivänä.
Auttakaa hyvät ihmiset. :(

Kommentit (7)

-marilyn-

Eiköhän sillon oo paikka ku paikka täynnä tuoreita lakkipäitä, eli missä tahansa on meininkiä :). Ite olin toissa vuonna juuri tuolla Vanhalla, enkä kyllä kovin lämpimästi suosittele; kallista ja vähän nuivaakin, tosin hyvä seura ja fiilis pelasti paljon!

jessi

Mäki olin Vanhalla. Oli oikeestaan aika tylsää, tosin en kyllä edes muista kaikkea siitä loppuajasta :D Kai se oli ihan ok. En edes muista kauan siellä olin.. Toi Studio 51:sen bileet kuulostaa kivalta..Sinne kyl varmaan kalliimmat liput..Tai eihän noilla lipuilla ainakaan viime vuonna ollu ku joku parin euron heitto..Mee sinne minne kaveritki :)

Lakka

No juu, kun tässä on ongelmia vähän koko kaveriporukan kanssa. Kukaan ei oikein tiedä mihin haluaisi ja mikään paikka ei tunnu kelpaavan kenellekään. :roll:
Nuo viralliset kolme bilemestaa eivät oikein ole minun tyylisiä, mutta saa nähdä. Äh.
Kiitos kuitenkin vastanneille.

Miffy

Heh, Turus ei ollu ongelmaa: Siel oli tasan yks virallinen mesta, jonne ei tod menty kun tiiettiin, millanen ryysis siel oli ja sikakalliit liput. Mut ihan totta, lakkimeininkiä tuona iltana löytyy varmasti melkein mistä hyvänsä!

Oih, oman lakkiaispäivän yöni tuun muistamaan ikuisesti :D Huippuhetkiä oli kuohuviinin juominen torilla sekä yöuinti maauimalassa salaa aamuyöllä, ja sitten líftaus himaan. Ja yhen ihanan pojankin taisin tavata tuona yönä :roll:

Shandy

Hahaa, mun kotipaikalla ei kanssa ongelmia löytynyt: ensin oltiin varattu yks ravintola alkuillaks,siellä hengailtiin vaan me tuoreet ylioppilaat ja avecit kymmeneen/yhteentoista saakka, sitten mentiin paikalliseen yökerhoon jatkaan juhlintaa. :P Meil oli kiva kun meitä kirjotti vaan se 100 (kun ei ollut mikään supersuuri lukio), ja suunnilleen kaikki lähti sitten jatkoillekin ja oli kiva olla samassa paikassa. :)

xaz

Ei ole ongelmaa täälläkään, alkuillasta sisko ja serkku"likat" meinaa kuulemma pitää mulle pikkubileet, sitte siirrytään ensin vähä heikompitasoseen baariin (ite en siitä paljoakaan perusta, mutta muille se on niin vakkaripaikka ettei sitä voi sivuuttaa.. :roll: ) ja loppujen lopuksi paikkakunnan ainoaan yökerhoon (hiukkasen väärän käsityksen antava nimitys.. :lol: ). Ah, taidan olla ajastani jäljessä. Alkuaikoina se oli yökerho, nykyään nimeänsä koristaa diskoteekki :lol: oivoi... :lol:

Aika monet Lapissa varmaan suuntaa Leville, jos ei tule turhan pitkä matka, aikasempina vuosina siellä on pidetty Schools Out-bileet, varmasti tänäki vuonna. En kuitenkaan sinne ole menossa, menis matkoihin vähä liian paljo aikaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat