outo vai täydellinen mies? - Deittailu ja yöelämä

beige

viime viikolla "tapasin" nettimaailmas tosi mukavaa miestä, aloimme jutella ja hän kuulosti aivan ihanalta ( tai ehkä liian ihanalta )

aluks uskoin, että hän o joku vale-tyyppi, mut sit hän laittoi kuvia itsestään ja kertoi, että hän o bändin kitaristi ( ny hetkellä bändi on tauolla ) mulla on ny hänen kännynumero.

tykkään hänestä hirveästi, mutta hän o kyl aika erilainen kuin muut miehet. hän laittaa ihania viestiä ja osaa jutella mukavista asioista, en o kyl ennen ikinä tavannu sellaisia miehiä. onko hän homo, outo vai tämä o ihan normaalia? anteeks, jos tämä kuulostaa iha naurettavalta, mutta silti.. aiomme tavataa pari viikon päästä ( oon tavannut pari miehiä netin kautta )

Kommentit (9)

vihollinen

no mun mielestä toi on vaan ihan normaalia :D
kyl mä oon tavannu montaki miestä jotka on just tolla sun kuvailemalla tavalla "outoja" :D mut vaan hyväl taval..
ehkä sen tyyliset miehet on harvinaisia, mutta kyllä niitä silti löytyy useampikin kun vain toi sun löytösi :D joten ole huoleti.

Tonde
beige
( oon tavannut pari miehiä netin kautta )

:lol: Mikäs siinä sitten, anna palaa vaan. Livenähän sen sit näät, kui outo hää on.

eikku
sira
Tuo oli aika huippu: "onko hän homo?" :lol:

Jep! :lol: Mutta niin mäkin mietin kun yksi treffikumppani laittoi hymiöitä viesteihin eikä ikinä ole pitänyt oluesta :lol: Nyt olen kyllä tajunnut, että se on aivan normaalia sekä hymiöt että ei pidä kaljasta

SunLion

hmm..no miksei vois laitella kivoja viestejä jne? paha sanoa onko mies normaali kun ei ole ite ollu jututtamassa.

tavatkaa jossain julkisella paikalla ja lähe meneen jos vaikuttaa omituiselle.

Clain

Tuleepi ihan tän kuun Cosmon juttu mieleen psykopaatti miehistä:D
Jos joku sattunu lukasee läpi ni ymmärtää varmasti mitä höpisen(;

Mutta höpspöps 8) kivalta kuulostaa.

bananab

oletko varma että se on hänen oma kuvansa, jonka hän on laittanut eikä esim. ameriikan serkun kuva?
Mutta tapaamalla näet itse mikä hän on miehiään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat