Mitä festareille mukaan - Deittailu ja yöelämä

Pai25

Kertokaahan kaikki sellasii pienii hyvii vinkkejä festareille.
Siis mitä pitää huomioida ennen ku lähtee reissuun ja mitä sitten paikanpäällä. Kaikki pienetkin käytännön niksit tervetulleita !

Sivut

Kommentit (31)

Miffy

- teltalle sadekatos (esim. pressu) messiin
- kasvojenpuhdistusliinat + alapääpyykeet jollei meinaa suihkuun mennä
- vesipullo mukaan, jota voi sitten vesipisteillä täytellä
- kameralle minigrip-pussi + itelle sadetakki
hmm...jatkan ehkä viel ku tulee mieleen ;)

sopuli

-Lämpimiä vaatteita!! toppatakki, villasukat jne ei ole minulle kertaakaan ollut liioittelua... (tosin, mua nyt paleleekin aina). Joskus yöt on tosi kylmiä, varsinkin jos kastuu.

figaro

Tuo tosin riippuu festareiden ajankohdasta. Ilosaaren aikaan melkein aina miltei 30 asteen paahde :D Vesisateen varalta kuitenkin varavaatetusta.

sopuli

Mä oon ollu Himoksella jusseina, hitto et on ollu muutamana yönä kylmä! Monesti jussina viel on... Kaverit nauro mun varustukselle, mutta kyllä niiltäkin hymy hyyty, kun oli vähän vilponen ;)

Voi vehje, kauhee festarikuume olis, mut meitsi on luultavasti töissä koko kesän :cry:

Pai25

Omat hyviksi havaitut vinkit:

- sadetakki+sadehousut+kumpparit (jos OIKEESTI sataa koko festarin ajan, niin ei mee pieleen sen takii et on märät kuteet).
- kankkusjuomaa nukkumispaikan viereen
- kameralle, puhelimelle + lompakolle joku pieni pussi sateen varalle (lompakossa olevat rahat on aika ikävän tuntusia jos monta päivää sataa...)
- korvatulpat ainakin nukkumista varten jos majottuu teltassa tms
- teltan päälle muovia

Mites ihmiset ottaa yleensä ruokapuolta mukaan ? Syöttekö festarialueella vai onko omat safkat mukana ?
Mistäköhän johtuis että nää vinkit koskee näitä sateisia festareita ? :roll:

Miffy

Joo, meil on melkein aina ollut trangia mukana, jolla sitten on kokkailtu simppeleitä mättöjä. Tosin ollaan me sitten joskus syöty jostain kojustakin tai sit vaan suoraan säilykepurkeista :D Mut transu on tosi kätevä, jos sellasen vaan jostain saa.

taki

Murkinasta:

Pari vuotta sitten kaveri söi ilosaaressa semmosesta kojusta jotain kasvissapuskaa, niin siel oli kauheita lihaklönttejä, että kannattanee vähän kattoa tai ostaa safkat kaupasta!

Leppäkosken Rytmissä (vuonna nakki) oli super hyvät kasvissafkat ja halpaa.

Mutta parhaat festarithan tulee, jos ottaa vaan vesipullon ja alkomahoolia messiin :D Viina uppoo paremmin tyhjään mahaan ja kun juo semmoset 5 litraa vettä päivässä ei tuu nälkä, eikä nestehukka..

sira

Ilman kumppareita en lähe enää koskaan mihinkään festareille. Kerran kahlattiin polvia myöten savessa lippaskengillä (feat. Pulkkinen), piti olla niin ääliö etten ottanu saappaita mukaan.

Toinen juttu on nuo kosteus/pesupyyhkeet, ihan pakko olla nuita mukana.

Villasukat, välihousut ja villispusero tietty pakollisia. Riippuu tosin festareitten ajankohdasta. Aivan legendaarista onkin sitten aamulla herätä ku teltassa ainakin sen 90 astetta kuumuutta ja vaatteet liimautunut ihoon kiinni :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat