mistä te jotka ette käy baareissa? - Deittailu ja yöelämä

Ninna

Mie tapasin lomareissulla/harrastuksessa/koulussa... Ensin lomamatkalla vähän kiinnostuttiin, harrastuksessa enemmän, tajuttiin että ollaan samassa koulussa, moikkailtiin käytävillä ja eräänä sateisena päivänä koulun jälkeen mies uskaltautui pyytämään kahville ennen tuota harrastusta jossa kiinnostus syveni...

Sivut

Kommentit (25)

Mimm@

^Ei vaan laittamaan autoani :D
Hänen isä asuu naapurissa, ja meidän isä on hyvä ystävä tämän kanssa.. Ekaks poju oli isäni autoa laittamassa, mutta itse en silloin ollut kotona.. Sitten isä soitti, että tulisiko laittamaan tytön autoa :D En kyllä tiedä miksi tuo miusta kiinnostui, täytynee kysyä :roll:

Mimm@

Meillä mies tuli ihan kotiovelle ;)
Ja kaikki sanoo ettei miestä löydä jos kotona istuu, ei ne kotiovelle tuu.. No näkyy vaan tulevan 8)

Robo

Kavreiden kautta monasti tapaa ihmisiä. Myös jos menee vaikka uuteen harrastukseen löytää samasta asiasta pitäviä. Näin kumppaneita minulle.

marie85

en käy baareissa juurikaan,sillä en juo alkoholia.en myöskään ole se nyhverö kotona. juon alkoholia seurassa,tai ruoan kanssa viiniä,mutta en tunne oloani kotoisaksi baareissa.olen sinkku. mistä te samanlaiset ihmiset olette tavanneet miehenne? bari on se yleisin treffauspaikka,mutta minulle riittää jo ne kaljan kanssa seurustelevat miehet...vinkkejä?kiitos :?

sopuli

Yleensä olen baarissa miekkosiin tutustunut. Osa on kyllä ollut muista yhteyksistä tuttuja, mutta baarissa on vasta jompikumpi uskaltanu tulla jutteleen.

Terassilla, puistossa, rannalla tms saatetaan istua tytsyjen kaa ja monesti siihen tulee poikia juttelee ja joillekin saattaa sit jotakin syntyä :) Koulussa, työpaikalla... Ihan missä vain :) Ja nyt monet kaverit on tutustunu treffikumppaneihinsa irc-gallerian kautta...

marimma

Ohhoh. En olekkaan ainoa joka netistä näitä kumppaneita löytää :)
Löysin Aapelista joskus kun siellä vielä pelailin.

Entiseni löysin kaverin luona ollessa ja hänen kaverinsa soitellessa kaveriporukalla hälyjä meille :) Yksi näistä kaverin kaverin kavereista sitten koitui hetkeksi minun kohtalokseni :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat