exä vaivaa.. - Deittailu ja yöelämä

jauzaa

moi! ongelma on se että mun exä käyttäytyy mua kohtaa oudosti.. se ei hyväksy sitä että jos mä oon jonkuu muun jätkän seuras ja juttelensenkaa tai meen sen kyytii... :/ sit se pistää viestii ja haukkuu huoraks sun muuta.. ja määräilee mitä pitää tehä.. että miten mä pääsen eroo sellasesta ihmisestä? olisko neuvoja?

Kommentit (5)

sharey

no siis.

voit yrittää olla kaveria sen kanssa ja sitä kautta hakee et se hyväksyisi sun uuden elämän. jos se ei onnistu, niin et välitä siitä ja sanot sille että nyt loppu, että olis senkin aika hommata uusia tuttavuuksia. älä kestä tollasta - anna paukkua ja sano sille äijälle että sayo nara vaan jos ei kiinnosta

Daisy

Minkähän takia ootte eronneet?

Sun pitää tehdä exällesi selväksi, että hän todella on EX ja sulla on oikeus nyt tapailla muitakin ihmisiä. Jos hän ei halua uskoa, on varmaan parempi, ettet enää pidä minkäänlaista yhteyttä eksääsi.

Pai25

Sano exällesi että sulla on nyt oma elämä.
Eikä exällä ole oikeutta puuttua sun tekemisiin, kun kerta ette ole enää yhdessä.
Miksi olette eronneet ? Jättikö toinen vai mikä oli homman nimi ?
Mut yks hyvä keino päästä eroon vois olla se et vaan sanot sille suoraan ettei enää ota suhun yhteyttä, jos ei usko, pistä nro vaihtoon ja salaiseks. Luulis rauhan löytyvän.

enkelin

heh, mullakin on pienoisia ongelmia eksäni kanssa... asumme nimittäin vielä saman katon alla, erosta aikaa parisen viikkoa, ja minä menin löytämään baarista viime viikonloppuna aivan ihanan miehen. no eksäni oli silloin kotopuolessa käymässä, joten hän ei ollut täällä häiritsemässä. mitään ei edes ole tapahtunut tämän uuden tuttavuuden kanssa, mutta eksäni sai silti jotenkin tietää, että minulla on uusi mies, vielä näin vähän aikaa eron jälkeen(seurustelimme n 3 ja puoli vuotta...). eilen oli sit mukava, kun huusimme illan täyttä kurkkua toisillemme, hän syytti minua kaikesta mahdollisesta. tilannetta ei parantanut, että tämä uusi mies huhuili mua mesessä... no ehkä tämä tilanne tästä rauhoittuu, kun tuo eksä nyt parin päivän päästä täältä lähtee... :lol:

Pai25

Sun tilanteen pitäis kaiken järjen mukaan helpottua sitten ku exäs muuttaa pois sieltä samasta kämpästä. Mutta ei kaikki välttämättä mene aina niinkun kuvittelis :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat