Miksi naiset rakastuvat renttuihin? - Deittailu ja yöelämä

Neppis_

Hahhah :lol: :lol: Ikuinen virsi.
Elämä.. täällä myös renttumagneetti. Entinen oli ja niin on nykynenkin..
vähä tuommoi päihteiden puoleen kääntyvä.. ja millon mitäkin.
Ei ihan kokonaan kiltti kansalainen ..
Kauhee se on myös valittamaan .. (luoja.. :roll: ), mikään ei tyydytä ja kaikki pitäs olla paremmin.ha.

No joo, mut sydän on kun kultaa.. se on pääasia.. ja onhan toi jo 2 kertaa (alkuaikoina ekan vuoden aikana) jättänykin, mut takas se sit otti ja on pitäny hyvänään nyt jo 4 vuotta hih. Ei paha ollenkaan..
rentuutta löytyy(mikä joskus vi.tuttaa todella!) mut löytyy myös luotto ja hellyyskin .
Yhden naisen mies se on .. siitä oon sata varma :D

Sivut

Kommentit (79)

Sipala

Lainaus:
Minä luulen, että kyse on pitkälti vain siitä, että antaa mahdollisuuden jollekin kiltille miehelle. Lähdet treffeille jos joku "kiltti" mies kysyy, eihän sitä tiedä mitä sieltä kuoren alta löytyy... Parhaassa tapauksessa ihastut!

Näinpä! Itse olen ollut ihastuneena yhteen pahikseen jo pari kuukautta. Jotain ihme säätöä ollut tämän pari kuukautta ja vaikka tiedän, että tämä tyyppi ei halua ku minun pöksyihini, niin siltikin tuo ryökäle pistää sukat tanssimaan ripaskaa jalassani :wink:

Pariviikkoa sitten tapasin baarissa yhden "kunnon" miehen, Vaikutti oikein kunnolliselta ukkelilta ja vaihdettiin numeroitakin ja mies ottikin yhteyttä. Mutta... Siitä vain puuttu se jokin, kuitenkin. Verrattuna tuohon renttuun. Mutta uskon että jos olisin antanut tuolle kunnon tyypille mahdollisuuden, siitähän olisi voinut tulla vaikka mitä. Nyt se on kuitenkin jo myöhäistä.

On se mukavaa hakata päätään seinään aina uudestaan ja uudestaan! :D

Lumi~
FCSRY

PS/ Ja mitähän ne hunsvotit oikein sitten ovat? ja pittääkö miesten olla nöyriä,pikku hauveleita,joita sit`joskus näytellään sukulaisille?? :roll:

ei nöyriä pikku hauveleita mutta ei myöskään pettäjiä, naisten hakkaajia jne..

annu

Ai niinku laulussa sanotaan:

"Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Rakastuvat pitkätukkahulttioihin
Petollisiin kulkureihin
Ja pilvilinnan rakentajiin
Unelmoiviin työnvieroksujiin...

ja sehän tässä huolestuttaa
Sehän tässä huolestuttaa
Että kuinka meidän kunnon miesten käy...."

overkillah
arkadia
Mä luulen, että kysymys on itsevarmuudesta. "Rentut" on yleensä erittäin itsevarmoja ja tietoisia omasta lumovoimastaan ja mikäs sen kiehtovampaa. Itsevarmuus viehättää ja kiinnostaa. Ja se on menoa sitten, vaikka järki sanoisi toisin :roll:

ei kai siina sen ihmeempaa ole, kuin etta ihmisella on tapana hakea vaikeuksia elamaansa. tai siis, rakkaussuhde palvelee psykologisesti lapsuuden selvittamattomien traumojen avaamista ja kasittelya..noin vaikeasti ilmaistuna ;)

eli mita etaisempi koti ja isa, niin sita tod nak hakee renttua alitajuisesti..

Vivian

Lainaus:
Ilmeisesti siinä vanhassa Reissumiehen leipämainoksessa oli sitten renttu..?

En muista tuota mainosta, harmi...mut siinä biisissä " Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin" on aika hyvä kuvaus mun mielestä.

Jimmy KImmel
Vivian
Itse kyllä määrittelen rentun hiukan eri lailla kuin aikaisemmat...siihen liittyy esim. ulkonäkömääritelmiä eikä kyse ole sauranaisesti naista paskasti kohtelevasta miehestä, mutta kukin tavallaan.
Ilmeisesti siinä vanhassa Reissumiehen leipämainoksessa oli sitten renttu..?

kolmiolääke

Se on kai se jännittävyys mikä siinä kiehtoo. Ei kai sille mitään mahda kun ei taviksista kiinnostu vaan haluu aina saada ne mahdottomat tapaukset :D Se on kyl tosiaan mahdotonta.. mut on kiva tavoitella jotain mitä ei voi koskaan saada paitsi pieninä annoksina joskus välillä ;)

Kyl sä varmaan joskus löydät semmosen jonkin kiinnostavan miehen joka ei oo hunsvotti..

Peitenimi

Siinä se kysymys jo tulikin.

Miksi pienen ihmisen pitää olla niin tyhmä, että menettää sydämmensä oikealle hunsvontille?

Omalla kohdallani tilanne on tämä: Meillä on ollut peliä yhden miespuolisen samaan kaveriporukkaan kuuluvan ystäväni kanssa jo vuoden verran. Muuten emme tapaile tai mitään, mutta satumme aina samaan baariin ja siitä ei hyvää seuraa. Joskus mies soittelee mulle vielä seuraavana päivänä, mutta ei läheskään aina. Ei muuten olisi tämä asia niin mielen päällä, mutta kun tämä ukko on varattu ja tunnen tämän avovaimonkin. Lisäksi tämä mies on yleisesti tunnettu häntäheikki. Täys hunsvontti siis. Mutta miksi se aina jää kaivelemaan mieltä, joka kerran jälkeen? Vaikka tiedän, ettei meistä ikinä tule mitään tämän enempää...?

Onko muita samanlaisessa tilanteessa olevia?

Tigerheart

Hmm, elokuvat voivat myös vaikuttaa asiaan, niissä neito aina tapaa SUPER seksikkään ja syötävän komean miehenalun, joka on joko agentti tai omaa jonkun muun jännittävän ammatin, ja sitten mies vie naisen mukanaan jännittävään elämäänsä. Se voi olla, että elokuvien ja kirjojen mukaan voi joillekkin naisille tulla kuva "ihanne" miehestä, ku se on niin paljon jännittävämpi kuin naapurin Matti. :wink:

Peitenimi, toivon että pääset miehestä ylitse, ei kannata tuhlata varattuun mieheen aikaansa, varsinkin jos hän on häntäheikki. Unohda hänet, ja uskon että sinulle on jossain mies, joka on sinun arvoisesi. :D

Peitenimi
Tigerheart

Peitenimi, toivon että pääset miehestä ylitse, ei kannata tuhlata varattuun mieheen aikaansa, varsinkin jos hän on häntäheikki. Unohda hänet, ja uskon että sinulle on jossain mies, joka on sinun arvoisesi. :D

Yritetty on, ihan tosissaan. Viime syksynä juteltiin yhdessä tuumin miekkosen kanssa näistä asioista ja tein selväksi, että haluan olla vain ja ainoastaan kaveri. Mutta meni kuukausi ja taas oltiin samassa tilanteessa. Tässä joku viikko sitten päätin taas pysyä erossa ihastuksestani, mutta kuinka ollakkaan viikonloppuna olin taas hänen pauloissaan. Ihan mahdotonta!

Amalia

Oletko kertonut tilanteesta kavereillesi? Ne vois ehkä toimia jonkinlaisena järjen äänenä, jos sä olet taas lähdössä esmes baarista tuon miehen mukaan. Kannattaa myös poistaa häiskän numero kännyn muistista tai ainakin tallentaa se nimellä 'älä soita'... On kuulemma ihan toimiva ratkaisu.

Ja kannattaa myös muistaa se, että sulla ei ole tossa tilanteessa mitään voitettavaa, ainoastaan hävittävää. Jos mies oikeasti haluaisi olla sun kanssa, se olisi jo jättänyt avovaimonsa. Tällä hetkellä sille on vaan helppoa pelailla suhteensa ulkopuolella sun ja ehkä muidenkin naisten kanssa, eli se saa kaiken mitä haluaa eikä anna mitään.

maaruli

Mulla oli aika monta poikaystävää ala-asteen lopusta lukion alkuun ja ne oli suurin osa just sellasia "pahoja poikia". Sellaset vaan herättää enemmän huomiota ku kiltit hiljaset pojat, että siitä se kai johtuu. Ja sit just varmaan sellanen jonkunlainen jännitys. Mutta elämäni miehen löysin kiltistä ja hiljaisesta, turvallisesta pojasta. Aluksi meinas tuntua siltä että jaksankohan olla sitten silleen kiinnostunut, mutta kun annoin mahdollisuuden niin ei vois parempaa ollakaan!! Mutta onhan rentuissa sitä jotain... :)

Lania
Peitenimi
Viime syksynä juteltiin yhdessä tuumin miekkosen kanssa näistä asioista ja tein selväksi, että haluan olla vain ja ainoastaan kaveri. Mutta meni kuukausi ja taas oltiin samassa tilanteessa. Tässä joku viikko sitten päätin taas pysyä erossa ihastuksestani, mutta kuinka ollakkaan viikonloppuna olin taas hänen pauloissaan. Ihan mahdotonta!

Oon ollu ihan täsmälleen samassa tilanteessa. Järkipuhe ei auta itelle eikä toiselle, ei kummankaan eikä kenenkään ulkopuolisen suusta, sitä vaan jotenkin kummasti ajautuu ja menee. Ei siihen asiaan auttanu mikään muu kun pysyä vaan erossa, ei edes nähdä eikä vahingossakaan törmätä. Tosin me ei oltu mitään kaveriporukkaa, joten sellasessa tilanteessa toi on tietysti hankalampaa :(

Amalia
Jos mies oikeasti haluaisi olla sun kanssa, se olisi jo jättänyt avovaimonsa.

Näin just. Toi on kieltämättä yks parhaita aivopesuja, kun sitä jankkaa päähänsä ihan tosissaan.

cinderella

Mä tunnun oikein vetäväni puoleeni ne kaikista ihanimmat rentut, mutta kuten jo arvata saattaa ei niistä jutuista ikinä mitään kunnon suhteita saada aikaiseksi. Mutta kun ei niissä kunnollisissa jätkissä vaan ole sitä jotain mikä sais pään pyörälle. Aina tuntuu tylsistyvän kunnollisten jätkien seurassa. Onko hyviä vinkkejä millä sais ittensä kiinnostumaan välillä niistä kunnollisistakin tyypeistä, eikä aina kävis huonosti?

katie-

Miehessä pitää olla särmää! :wink:
Itse ainakin olen huomaanut, että näissä kilteissä koiranpentu-miehissä ("palvon maata jalkojesi alla") ei ole mitään kiinnostavaa. Sitä tietää jo valmiiksi mitä saa.
Sen sijaan juuri rentut, miehet, joissa on eloa ja särmää kiinnostavat sen vuoksi, ettemme voi tietää mitä tuleman pitää. Onhan aika haasteellista kouluttaa rentusta sitä ihanaista, uskollista kotikoiraa, joka kuitenkin on ehkäpä vielä yhtä villi kuin aiemmin siellä makuuhuoneen puolella :wink:

Mutta Peitenimi, tuo sinun tilanteesi on todella hankala. Tiedän, ettei ole helppoa unohtaa ketään kestä on kiinnostunut. Täytyy kuitenkin muistaa, ettei mies todennäköisesti ole valmis sitoutumaan sinunkaan kanssasi ja vaikka alkaisittakin jossain vaiheessa seurustelemaan, pystyisitkö luottamaan, ettei hän pettäisi myös sinua, kuten tällähetkellä pettää nykyistä naistaan?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat