Ongelmallinen tilanne. - Deittailu ja yöelämä

vihollinen

Eli, tutustin jotai pari kk sit chatis mukavan oloiseen tyyppiin.. Vaihdettiin sitten meseosoitteita, annoin hänelle epävirallisen meseosoitteeni, jota käytän harvemmin.. Ja heti alussa sanoin, että minulla ei ole kuvia netissä, vaikka on.. Koska en halunnut heti "paljastaa henkilöllisyyttäni". No, nyt tässä kun ollaan paljon juteltu kyseisen pojan kanssa, niin hän on alkanut kiinnostamaan minua kaverina.. Eli olis mukava tutustua häneen ihan kunnolla.

No, menin sitten tyhmänä(?) kommentoimaan hänelle eräässä kuva galleriassa omalla nickilläni.. Hän sitten "ihastui" ulkonäkööni, joten vaihdoimme jälleen meseosoitteita, mutta tällä kertaa annoin virallisen meseosoitteeni,.. No, nyt hän siis tuntee minut kahtena eri persoonana ja toiseen on ihastunut luonteen perusteella ja toiseen ulkonäön.. Huoh..

En todellakaan tiedä mitä tekisin. Koska pelottaa, että juttuni alkaa paljastumaan nyt, kun juttelen hänen kanssa kuvallisena-minänä, sillä oletan hänen huomaavan, että olen samanlainen ihminen kuin se kuvaton-minä.. Ja musta ei todellakaan oo naista paljastamaan hänelle tilannetta.. Plaah.

Sivut

Kommentit (18)

Miffy

Mun mielestä voisit ihan hyvin paljastaa oikean tilanteen, tuohan on hauska juttu! :D Enpä usko, että siitä mitään probleemaa syntyy :)

vihollinen

Ai. mun mielestä tää on äärettömän nolo tilanne.. Hyi että kun hävettää.
Mietin jo, että josko poistaisin sen molemmista meseistä ja sanoisin vaik et oon löytäny poikaystävän, tms.. Mut toisaalta, se on niin mukava, ni siit olis kiva saada kaveri.

Lania

Musta tuntuu että kannattais paljastaa asia jotenkin vitsin kautta ja sitten pyyhkiä se nopeesti pois päiväjärjestyksesta ja unohtaa koko homma, ja toivoo että toinenkin tekee niin. Ainakin aattelisin niin että jos joku poika tekis noin mulle ("esiintyis kahtena eri henkilönä", vaikka vahingossakin) niin aattelisin että se on pitäny mua ihan pilkkanaan ja naureskellu partaansa kun on päässy huijaan :? Sit ehkä jos sekin sanois sen totuuden jotenki symppiksesti ja tekis selväks ettei tarkotuksella oo vedättäny, nii ehkä se sit ois ok.

vihollinen

Niin. tota mäkin olen ajatellut.
Mutta jotenkin kauhean vaikea on paljastaa.. en tiedä miten sen sanoisin.
Oon miettinyt, et pitäiskö lähettää sähköpostia vai ihan meses kertoo, jne.. huoh.

leeah

Entä jos jätät toisen mesesi, eli siis poistat tyypin sieltä ja keskityt vain toiseen? Vaikka tämän kuvallisen, siellä hän sitten huomaa kuinka mukava olet myös luonteeltasikin :)
Juttu kuulostaa jotenkin niin sellaiselta jollaiseen itse hyvin voisin joutua :lol:

Miffy

Mä en edelleenkään oikein ymmärrä että mikä tossa on niin kamalan pahaa :lol: Toihan on hauska juttu ja epäilenpä, että se poikkelikin sais vaan hyvät naurut ;)

vihollinen
leeah
Entä jos jätät toisen mesesi, eli siis poistat tyypin sieltä ja keskityt vain toiseen? Vaikka tämän kuvallisen, siellä hän sitten huomaa kuinka mukava olet myös luonteeltasikin :)
Juttu kuulostaa jotenkin niin sellaiselta jollaiseen itse hyvin voisin joutua :lol:

No mutta olen melko tarkkaan kertonut itsestäni kuvattomassa mesessä asioita, joista hän varmasti tunnistaisi minut kuvalliseksi tarkemmin tutustuessa.. esim. ammatti, veljien lukumäärä ja iät.. lemmikit.. jne jne..

Jzzu
Miffy
Mä en edelleenkään oikein ymmärrä että mikä tossa on niin kamalan pahaa :lol: Toihan on hauska juttu ja epäilenpä, että se poikkelikin sais vaan hyvät naurut ;)

Kauheen nuorilta ehkä ymmärtäisin stressaamisen.
Kyllä miekin muistan kun pikkulikkana kaikki oli niin kamalan vakavaa. :D

vihollinen
Jzzu
Miffy

Kauheen nuorilta ehkä ymmärtäisin stressaamisen.
Kyllä miekin muistan kun pikkulikkana kaikki oli niin kamalan vakavaa. :D

No kyl mä ihan täysi-ikäinen olen, joten ei kyse ole siitä :D
Vaan siitä, että sen verran mitä poikaa tiedän ja tunnen, niin ajattelisin, että hän varmasti loukkaantuisi.. hän vaikuttaa jotenkin "herkältä". Ja tosin, mä en koskaan kehtais tavata sitä kasvotusten jos paljastan tän :D Hävettää oma tyhmyyteni, ei mikään muu.

andra

musta tuntuu että se vaan ilahtuu kun saakin samassa paketissa sekä luonteen että ulkonäön. eihän sitä tiedä jos se pohtii tällä hetkellä mitä tekisi kun on kaksi naista ja molemmat on tavallaan ihania.

vihollinen

No joo :) toisaalta totta.
Mut nyt ku täs oon yrittänyt pohtia tätä tilannetta, ni oon kyl huomannu siin pojas yhden ihan mielettömän ärsyttävän piirteen, tai ainaki mua semmonen ärsyttää,.. Ku jos se kysyy multa jotai, ni sit ku vastaan, ni se on aina poikkeuksetta samaa mieltä.. ja sit aina toistelee sitä, kuinka ollaan samaa mieltä kaikesta..
Mutta, en tiedä onko se oikeasti samaa mieltä kaikesta vai sanooko vaan, mut joka tapauksessa en kestä sitä, että kaikesta on samaa mieltä.. Ääh.. en osaa selittää.

Tapsu
vihollinen
Ku jos se kysyy multa jotai, ni sit ku vastaan, ni se on aina poikkeuksetta samaa mieltä.. ja sit aina toistelee sitä, kuinka ollaan samaa mieltä kaikesta..

Ootko kysyny ikinä siltä, että mitä mieltä se on jostain asiasta? Ku jos se kysyy sulta, niin helppohan sen on myönnellä vaikka ei oiskaan samaa mieltä. Mutta jos sä kysyt ensin, ei voi perustaa vastaustaan sun mielipiteeseen, joten väkisin taitaa tulla se sen oma mielipide sieltä. Silleenhän voit löytää jotain erimielisyyksiä, ja varmentaa että onko se oikeesti samaa mieltä vai teeskenteleekö :)

Ja tohon tilanteeseen muuten. Mä yrittäisin jotenkin kertoa sen tilanteen sille. En sitten tiedä miten, ehkä vitsin kautta tai vaan suoraan sanoisin "kuule, tässä on nyt käynyt tälleen.." jne. Kun eikös se ollu silleen että hän sut sattumalta löys galleriasta? niin voit sanoa, että et halunnu heti kuvias näyttää, että hän tutustuis ensin sun luonteeseen, mutta sattukin löytään sut, ja et viittiny olla antamatta osotetta, ja et halunnu heti paljastaa itteäs. Ja nyt sua nolottaa ja harmittaa että kävi näin, kun et halunnu häntä loukata.
Kyllä sä jotain keksit :)

Sarah

Minäkin olen paljastamisen kannalla ehdottomasti :wink: Varmaan löytyy sanat joilla voit kertoa pojalle koko jutun ilman että loukkaantuu. Aloitat vaikka kertomalla että sattui semmoinen homma että vahingossa kommentoit galleriassa, kuten kävikin :D Eiköhän se ymmärrä. Teet vaan selväksi että itseäsikin mietitytti mitä hittoa teet asian kanssa etkä ole halunnut kusettaa millään tavalla :wink:

vihollinen
Tapsu
[quote author="vihollinen"]Ku jos se kysyy multa jotai, ni sit ku vastaan, ni se on aina poikkeuksetta samaa mieltä.. ja sit aina toistelee sitä, kuinka ollaan samaa mieltä kaikesta..

Ootko kysyny ikinä siltä, että mitä mieltä se on jostain asiasta? Ku jos se kysyy sulta, niin helppohan sen on myönnellä vaikka ei oiskaan samaa mieltä. Mutta jos sä kysyt ensin, ei voi perustaa vastaustaan sun mielipiteeseen, joten väkisin taitaa tulla se sen oma mielipide sieltä. Silleenhän voit löytää jotain erimielisyyksiä, ja varmentaa että onko se oikeesti samaa mieltä vai teeskenteleekö :)
quote]

Joo. Olen kysynyt häneltä. Esimerkiksi yks päivä puhuttiin mitä musiikkia kuunnellaa, ni molemmat sit kuuntelee radioo.. Sit kysyin et mistä asemista se tykkää ja mitä kuuntelee...se sit sano et Nrj ja Kiss.. No, sit se kysy multa ja mä sanoin, että City ja et inhoon Nrj:tä.. No, sit se sanoki jotai tyyliin et "no joo, en mäkää nrj:stä tykkää, kuhan muuten joskus harvoin kuuntelen" joopa joo.
Ja toinen oli et ku puhuttii jotai jostai virheellisestä tuotteesta, ni sit sanoin sille et lähetän tosi usein palautetta kaikista asioista, et jos ei oo miellyttäny.. Ni sit se sano jotai et "no joo, jos oon ostanu viallisen asian ni aina annan varmasti kyllä valmistajan kuulla kunniansa kunnolla!!!" sit mä sanoin, että "nii, no mä lähetän palautteen aina ystävälliseen ja kannustavaan sävyyn" sit se "joo, en mäkää koskaa suoraa hauku..." krhm.

Rahel

Jos mä olisin mies, niin mä olisin vaan entistä enemmän kiinnostuneempi. Ja varmaan helpottunutkin, kun molemmat kiinnostuksen kohteet oliskin yks ja sama ihminen... :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat