Cafe Punawuori - Deittailu ja yöelämä

andra

Siis oletko seurannut Baari-ohjelmaa tai kenties käynyt Baaribaarissa? En tiedä onko tästä jo keskustelua jossain, en ainakaan ole huomannut...

Kommentit (7)

vihollinen

Oon kyllä sitä jonkun verran telkkarista katsonut.
Olis ihan mielenkiintosta päästä käymäänki siel, mut asun sen verran kaukana, et tulis kallis reissu, ku pitäis hotellis yöpyä, jne :D

Sen perusteella, mitä telkkarista näkee, ni se cafe punawuori vaikuttaa ihan kivan näköseltä paikalta.. Mut muuten se baari ohjelman idea onkin ihan turha.. no joo.

Shandy

En oo kattonut kun ei näy subtv. Mut en mä kyllä sinne haluais lähtee kekkaloimaan jos pk-seudulla asuisin, koska sit tulis kuitenkin oltua humalassa ja oispa kivaa jos esim. äiti sattuis kattoon sellasen jakson missä sen tyttö häärii tuhannen päissään jossain ravintelissa :shock: :lol:

vihollinen

Toi on kyl totta, et olis melko noloa mennä sinne ku sit kännisenä loistais telkkarissa :D
Kuten eräässä jaksossa jokin aika sitten oli joku mies, joka oli erittäin humalassa, ja erittäin julkisuuden kipeä, niin koko ajan tuppas väkisin siihen kameran eteen laulaan ja selittään kaikkee :D Mahtaa silläkin olla hauskaa, jos ei tajunnut mitä teki ja myöhemmin saa kuulla... Sit sen tuli lopulta turvamies raahaa väkisin pois.. Voi sitä raukkaa.

Jeii
Shandy
esim. äiti sattuis kattoon sellasen jakson missä sen tyttö häärii tuhannen päissään jossain ravintelissa :shock: :lol:

Tuo ois kyllä äärimmäisen noloa! Mutta toisaalta, meidän äiti ei kyllä yllätty enää mistään.

Lania
Shandy
äiti sattuis kattoon sellasen jakson missä sen tyttö häärii tuhannen päissään jossain ravintelissa :shock: :lol:

No niin no, jos meijän porukat ois niin noloja että ne kattois jotain tosi-tv -ohjelmaa, varsinkaan sellasta jonka nimi on Baari, ni sitte sais kyllä nähä jo mutkin :D

Shandy
Lania
No niin no, jos meijän porukat ois niin noloja että ne kattois jotain tosi-tv -ohjelmaa, varsinkaan sellasta jonka nimi on Baari, ni sitte sais kyllä nähä jo mutkin :D

:lol: Ei meilläkään sitä taida kukaan kotona katsoa mutta en haluais ottaa sitä riskiä et just sattuis telkkari aukeen sillä hetkellä kun minä örvellän siellä ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat