Juomat baareissa - Deittailu ja yöelämä

xaz

Joo, meil on kans Marianne ja Ville Vallaton 4,5e, Breezer 5e.. menee tilaan synttäridrinkin, niin se mitä sielt tulee riippuu ihan tekiästä, ja se maksaa vähintään 6e Pullosiideri on 3,5e, hanasiideri ja -olut 4e
Muita hintoja ei näin äkkiseltään tuu mieleen :)

Kommentit (9)

Maikki85

drinkit ylensä on 4,5-6egee.. lonkerot ja siiderit 4-5,5e ja pieni olut taitaa olla 2 euroo.. isommat vissiin saa 2,5-3 eurolla..

Jos drinkin tilaan, ni yleensä tilaan jonkun raikkaan mansikkaisen drinkin..
Lonkeroista omenalonkero on parasta..

Miss Blood
SunLion
RedRose
tosi ärsyttävää,kun pitää olla niin kallista. tosin en mä kamalasti ikinä juo mutta kuitenkin rahaa palaaaaa...ja mulla on vähän tapana,että kun olen ottanut alkoholia ja fiilikset on katossa, tarjoan koko ajan kaikille kavereille melkein huomaamatta...pitää yrittää vähän rajoittaa,vaikka eipä tää varmaa kavereita haittaa :lol:

mutta kyllä mun on illassa väh.yks orange tai lemon breezer saatava,on sen verran hyvää. vaikka miten kallista olis...

mukavaa kohta päästä ihan laillisesti baareihin 8)

kannattaa sitten noita happyhour-päiviä suosia...häppäriks sanotaan kanssa. Sillon on hanajuomat (lonkku sidu olut) euron tai pari...

Tohon tarjoamis juttuun voit kokeilla sitä et otat vaan tietyn käteissumman rahaa mukaasi baariin ja jätät kortin kotiin..jos tiedät et sillä on selvittävä koko ilta et ylitä itseäsi :D

voithan myös vitsin oloisesti heittää juomaa tilatessasi että tee mulle joku 5e:lla...niin saat sen hintasen drinkin kun haluat...ja saat vaihtelua siis.

Samaa mieltä SunLionin kanssa. Euron illoissa kannattaa käydä, jos haluaa halvemmalla päästä ja sitten muutenki kannattaa hyödyntää nuo HappyHour-tunnit, jotka on tyyliin klo 22-01 (ainakin täällä on monessa baareissa.
Ja tosiaan baareistahan se riippuu tosiaan nuo hinnat, mut olut on lähes aina halvinta (mikä siiderin ystävänä on mielestäni väärin :D ) ja siiderit ja lonkut hinta haarukassa 4-6 euroa näin raa'asti vedettunä. Drinkeissä tuo hintahaarukka on suurempi, mutta niin kuin SunLion sanoi, baarimikolle voi antaa vapat kädet ja sanoa minkä hintaista suunnilleen haluaa. Breezereitä kyllä on tarjolla varmasti kaikkialla mut valikoimat voi olla erit eri paikoissa

Ja täältä saatat löytää drinkkivinkkejä:
http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=628

SunLion
RedRose
tosi ärsyttävää,kun pitää olla niin kallista. tosin en mä kamalasti ikinä juo mutta kuitenkin rahaa palaaaaa...ja mulla on vähän tapana,että kun olen ottanut alkoholia ja fiilikset on katossa, tarjoan koko ajan kaikille kavereille melkein huomaamatta...pitää yrittää vähän rajoittaa,vaikka eipä tää varmaa kavereita haittaa :lol:

mutta kyllä mun on illassa väh.yks orange tai lemon breezer saatava,on sen verran hyvää. vaikka miten kallista olis...

kannattaa sitten noita happyhour-päiviä suosia...häppäriks sanotaan kanssa. Sillon on hanajuomat (lonkku sidu olut) euron tai pari...

Tohon tarjoamis juttuun voit kokeilla sitä et otat vaan tietyn käteissumman rahaa mukaasi baariin ja jätät kortin kotiin..jos tiedät et sillä on selvittävä koko ilta et ylitä itseäsi :D

voithan myös vitsin oloisesti heittää juomaa tilatessasi että tee mulle joku 5e:lla...niin saat sen hintasen drinkin kun haluat...ja saat vaihtelua siis.

yannah

heh makin oon iha hulluna breezereihi....taalla pullo BAARIS maksaa enintaa joku 4 50 tai vahemma riippuu baarist ja kaupas sellasen saa alle 2e. ja iha pienimistaki kaupoist saa...

RedRose

Jomina

Täälläpäin baareissa maksaa noi Breezerit jne. niin jotain 6-7€, joka musta on todellista riistoa :shock:

Riippuu mikä päivä menee baariin, keskiviikkosin ja torstaisin täällä ainakin olut/lonkku/siideri 2€. Muutenhan ne on jotain 3,50€ - 4,50€.

Riippuu niin baarista, niinkun Celestiakin sano.

marimma
RedRose
ihan ekana pakko kysyä, että onhan baareissa breezereitä??

--

ja sitten, onko drinkeillä yleensä sama hinta,vai vaihteleeko hinnat riippuen mikä drinkki on kyseessä? jos näin on,niin mitkä on sieltä kalleimmasta päästä? ja suositelkaa jotain hyviä,melko suosittuja drinksuja, ei saa olla maitoa, makea saa olla, muttei liian....sex on the beach on yksi josta oon tykänny.

--

entäs paljon sitten yleensä maksaa yleensä joku siideri tai ihan vaan olut?

Breezereitä on ainakin täällä päin. Samoin Smirnoffia ja olisko Sweppesiäkin :)

Hinnat on jostain n. 3€-8€ tai no tuo 8€ on ollut se kallein mitä oon silmäilemällä nähny. Mariannet on jotain 4-6€ kai keskimäärin ja Siniset enkelit jotain samaa luokkaa käsittääkseni :) Ihan drikki kohtaisia nuo hinnat. Avalon maksaa täällä päin reilun 7€ ja sitten on tietysti myös sekin että mitä vähemmän melkein alkoholia siinä drinkissä niin sitä halvempi. Esim Elvis (tuoremehua, mehua ja alkoholia) on iso drinkki, puol litranen tai isompikin ehkä ja se maksaa sen n. 5€ kun taas nuo mariannet on sitten jonkun n. 2-3dl ja ne maksaa sen 4-6€ :)

Siidereitä ja muita en muista, mutta oluillehan on joskus niitä euron iltoja :)

RedRose

en oo pahemmin baareissa vielä käyny koska oon alaikänen,muutaman kerran kyllä, mutta aina on vaan tullut tilattua lonkeroa tai sitten joku toinen on hakenut mulle juotavaa, ei siis oikein ole kokemusta vielä että mitä maksaa mikäkin juoma ja mitä kaikkea on tarjolla...

ihan ekana pakko kysyä, että onhan baareissa breezereitä?? pakko olla,oon niin hulluna niihin. ja jos on niin paljonkohan maksaa? ei oo kokemusta noista kuin ulkomailta,joten en oikein tiedä suomen hintatasoa...kallista kyllä varmaan,koska ulkomaillakin oli.

ja sitten, onko drinkeillä yleensä sama hinta,vai vaihteleeko hinnat riippuen mikä drinkki on kyseessä? jos näin on,niin mitkä on sieltä kalleimmasta päästä? ja suositelkaa jotain hyviä,melko suosittuja drinksuja, ei saa olla maitoa, makea saa olla, muttei liian....sex on the beach on yksi josta oon tykänny.

entäs paljon sitten yleensä maksaa yleensä joku siideri tai ihan vaan olut?

keskustellaan baarien juomista,hinnoista ja muista. olis ihan kiva tietää jotain, että olis vaihtoehtoja,mitä tilata eikä aina vaan sitä samaa:)

KatKo

Asia nro 1: Älä käy baarissa alaikäisenä. Jos jäät kiinni niin ei taatusti ole asiaa siihen baariin pitkään aikaan. Ja jotkut kyttäävät alaikäisiä silmä kovana, koska niiden käräyttämisestä saavat ilmaisen drinkin.

Breezerit ovat noin viitisen euroa, lonkero, olut ja siideri alle vitosen (hanasta siis). Kun annat baarimikolle vapaat kädet tehdä (vaikka nyt makea drinkki) niin sanokaa jos se saa maksaa vain 5 euroa, silloin tietää mitä viinaa/likööriä siihen laittaa. Voihan sitä tehdä vaikka 7-8 euron hienon drinkin, mutta jos asiakkaalla ei olekkaan rahaa maksaa niin voi voi...

Kossubatterit, valkovenäläiset, mariannet tms. menee hintahaarukkaan 5-6 euroa riippuen paikasta ainakin täällä pohjoisessa. Mariannen halpa hinta perustuu siihen että siinä on vain likööriä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat