chattailu - Deittailu ja yöelämä

Lumi~

Vieläkö joku täällä harrastaa vanhaa kunnon netissä chattailua? ja
millaisia kokemuksia teillä yleensäkin on noista chat keskusteluista?
onko joku ihan oikeasti löytänyt sieltä pitkäaikaisempiakin tuttuja?

itse olen unohtanut koko chattien olemassa olon pariksi kolmeksi
vuodeksi ja sitten tänä iltana tylsyyden keskellä löysin itseni suomi24
chatista.. kävin lyhyen keskustelun itseäni 15vuotta vanhemman
miehen kanssa jolla oli jo toinen avioliitto menossa pieleen, neljä lasta
ja asui aivan toisella puolella suomea kuin minä...

ihan kiintoisa keskustelu mutta ei vakuuttanut minua oikein
edelleenkään tästä chatti touhusta.. taidanpa unohtaa chattailun
taas muutamaksi vuodeksi ellei joku teistä sitten tiedä jotain oikein
herkullista sivustoa :lol:

Kommentit (14)

Shandy

Enpä ole tuota chattailua harrastanut varmaan seiskaluokan jälkeen. :roll: Ircissä sillon nuorempana jutustelin tuttujen kans jos jotain tarvetta oli, nyt en enää käytä irkkiäkään.. Mese on ihan kiva, sillä voi vaihtaa kätevästi kuulumiset jos sattuu asuun kaverit kauempana.

Ei kyllä oo mitään mielitekoja mitään chattailua alkaa harrastamaan enää. Tässä foorumissa on ihan riittävästi aktiviteettia mulle. ;)

figaro

Yleensä pienessä pierussa tuli vierailtua suomi24:sen Joensuu-kanavalla. Nyt ei pahemmin tule otettua niin eipä tule vierailtuakaan... :roll:

Kissin chat oli suosiossa aikoinaan :D Sekin taisi yhdistyä suomi24:sen kanssa.

jenzci

Pari vuotta sitte pyörin chatissa aika paljon, nykysin se on jääny vähemmälle. Tapasin siel yhen pojan, jonka kans oli jotain juttuuki parin kuukauden ajan, mut sit se juttu vaa hiipu.

Ritu

Sättääminen oli suurikin harrastus mulla vielä vuosi sitten. Tai no tulee kai tuota melkeen päivittäin vieläkin Suomi24:ses käytyä, mutta lähinnä sättikavereita moikkaamassa. Millään jaksa enää siellä mtn paskaa jauhaa. Pahimmillaan oon istunu jopa 15h putkeen sätissä ilman juuri minkäänlaisia taukoja. Monia "kavereita" sieltä on löytyny ja muutaman livenäkin nähny. Kerran jopa jätkä tuli 800km päästä mua tapaamaan ja raahas kolme kaveriaakin matkassa :lol: Se oli kyllä hauska viikonloppu, mut ei siittä mitään romanssia kehkeytyny. Mutta kyllä sieltä niitä hyviäkin tyyppejä löytyy aina sillontällön. Muutaman sättituttuni tiedän menneen naimisiin ja yksille tuli muksu tuossa vasta.

Jzzu

Ei ole tullut vuosikausiin chatattua.
Viimeksi vissiin joskus ylä-asteella tietokone tunneilla kun oli tylsää.
Chateissä en myöskään ole löytänyt pitempiaikaisia tutujakaan, jonkun aikaa on saattanut olla joidenkin kanssa sähköpostitse yhteydessä mutta sekin on jäänyt.

Lumi~

Itekin silloin joskus ala-asteella ja yläasteen alkuvuosina chatissa välillä
pyörin ja oon kyllä huomannu sellasen mielenkiintosen seikan että kaikki
miespuoliset ihmiset siellä on "tosi vanhoja" verrattuna naispuolisiin..
tässä juuri ollaan kaikki lueteltu miten ollaan chattaamassa oltu
nuorempana mut ei enää nykyään.. mut sit ku jutustelee siellä niin suurin
osa äijistä on jotain 25-40 :shock:

Daisy

Reilu kolme vuotta seurustelin chatissa tapaamani jätkän kanssa. Ollaan yhä puhelinkavereita. Harrasti joskus chattailua todella useastikin ja tulihan sieltä sitten tämmösiä sähköposti-tekstailututtuja, mutta enää nykyään en ole käynyt chateissa ollenkaan. Vuosi sitten ehkä kävin viimeksi...

Marissa91

joo,kyllä sättään silloin tällöin! :)
sieltä löytyy joskus mukavia tyyppejä, ja joista tulee sitten pitempi aikaisia ystäviä. sitten toinen on tämä mese, siellä tulee juteltua sitten enemmän ja tutustuttua paremmin, jopa tapaamiset ovat mahdollisia!!
toiset löytävät jopa elämänsä rakkauden säteistä ;)

koeputkilapsi

Minä harrastan aina silloin tällöin. Varsinkin tällein yömyöhään kun alkaa keskustelupalstat hiljentyä, tai tahti hidstumaan..
Kerran juttelin palomiehen kanssa, totesi vain, että jos jossain vaiheessa katoaa äkkiseltään, niin ei kuulemma johdu minusta :wink:

koeputkilapsi
Kukkis
Mitäs te jotkat olette varattuja ja chattailette, niin mitäs teidän kumppaninne on mieltä asiasta?

tokkopa mitään erikoista, kyllähän tuo miun nettiaddiktistiani tietää, että ei se chattailu varmaan sen kummasempaa ole 8)
Sattuipa kerran vielä niin hauskasti yli vuosi sitten, että jumahdin johonkin chattiin ja selvisi että poikkis on samassa inttipaikassa kuin yksi poika kenen kanssa juttelen. Vielä oli sama menoeräkin :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat