Huomion herättäminen. - Deittailu ja yöelämä

Maruchka
Lania
On toi sinänsä totta, että ainakin mä oon huomannu että paras (ok, hyvä ainakin) keino saada miehiltä huomioo on tulla paikalle/jutella jonkun miehen kanssa.

Varsinki, jos se mies on ulkomaalainen.

Sivut

Kommentit (24)

Lania
Lips_
onkos kellekkään käynyt niin, että olette olleet esim. poikaystävienne kanssa baarissa, ja miehet/pojat yrittävät tulla iskemään/katselee ja tuijottaa yms. jo poikkis ei ole koko ajan siinä?

On toi sinänsä totta, että ainakin mä oon huomannu että paras (ok, hyvä ainakin) keino saada miehiltä huomioo on tulla paikalle/jutella jonkun miehen kanssa. En tiedä mikä saalistus- tai voitonhimo miehillä on, mutta useinkin huomannu että jos vaikka baaritiskillä jonkun miehen -tutun tai tuntemattoman- kanssa juttelee, niin eikös ala joka puolelta muutkin vilkuileen ja morjesteleen. Kerrankin oli ihan uskomattoman koominen tilanne, juttelin yhen puolitutun kanssa jolla sattu oleen käsi mun selän takana, toiselle puolelle ilmesty toinen jamppa joka yritti vaivihkaa tyrkkiä sitä toista pois ja pyrki jutulle, ja vähän aikaa tätä "kisaa" katteltuaan baaritiskin toiselta puolelta mies lähetti mulle juoman ja kutsu luokseen jutteleen.

Hmm.... :roll:

Laulujoutsen
Lips_
Liika on liikaa. :roll: Mutta, onhan se toki kiva saada huomiota, mutta välillä haluais vaan olla niin, että kukaan ei tuijota eikä mitään.. :roll:

Aamen. Joskus tosissaan ahdistaa, kun ei voi edes ruokakaupassa rauhassa käydä ilman että tuijotettaisiin.

Jimmy KImmel
Lania
En tiedä mikä saalistus- tai voitonhimo miehillä on

Toimii muuten molempiin suuntiin... Ei ole mitenkään tavatonta, että jos naisryhmästä yksi löytää jäppisen baarista, niin se ryhmän parhaimman näköinen rupeaa terrorisoimaan tätä "pariskuntaa".

Lips_

Tulipa tässä nyt ohimennen mieleen sellainen juttu, että onkos kellekkään käynyt niin, että olette olleet esim. poikaystävienne kanssa baarissa, ja miehet/pojat yrittävät tulla iskemään/katselee ja tuijottaa yms. jo poikkis ei ole koko ajan siinä? Ja muuallakin kuin baarissa... Kaupungilla kävellessä pojat viheltelevät perään? VAIKKA oma kulta on ihan siinä vieressä.
Alkaa ärsyttää kävellä kaupungilla kun pojat jäävät tuijottamaan peppua, ja viheltelevät. Ja tuijottavat.

Viimeviikonloppuna eksyin baariin, ja istuskelimme siinä pöydän ääressä, poikkis, minä, kaverini, ja hänen poikaystävänsä. Sitten siihen tuli muutamia kaverini poikkiksen tuttuja, ja alkoivat heti kyselemään tältä, että olenko varattu.. Mani koko ilta niin pilalle, kun jätkät tuijotti ihan koko ajan. :evil:
Ja tanssilattialla joku 25 mies lähenteli koko sen ajan kun olin tanssimassa, vaikka kyllä varmasti tajusi, että olen varattu. Luulisi hänen tajunneen etten ole miläänlailla kiinnostunut hänen seurastaan...

Tiedän kyllä että olen kaunis tyttö, ja kuulen siitä todella paljon, joskus ehkä liikaakin. Poikaystäväni tulee kohta hulluksi kun pojat kehuvat jatkuvasti minua, ja hän pelkää, että joku vielä vie minut matkaansa.

Voiko saada liikaa huomiota teiden mielestänne?

Vanilja

Tuli mieleen kun luin tota tekstiä että onpa neidillä ongelmat :roll:

Oonkohan vinksahtanu, mutta mä paremminki nautin saamastani huomiosta. Rajansa tosin siinäkin, en tykkää siitä jos pehvaa kouritaan tai tuijotetaan pitkään.

Jos taas mahollisen poikaystävän kans olisin jossain ja siihen tulis jotain tyyppejä iskeen mua, olishan se tilanne aikas kiusallinen. Sit voisin "hyvällä" omallatunnolla olla niille herroille ilkee ja käskee painua hel*ettiin. Joskus kun jopa nautin siitä että saan olla ihmisille ilkee :twisted:

Tiger

kyllähän sitä huomiota voi saada liika, varsinkin silloin kun sitä ei halua. Monesti baarissa menee hermot kun eivät jätkät ymmärrä että kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Varsinkin tanssilattialla ( joka on minulle kuin pyhä paikka :D) kun ne tulevat kiinni joka toinen hetki, tiger näkee punaista. Mutta yleensä huomio tuntuu vain kivalta, ja saa hymyn nousemaan huulille, " damn, I still got it :wink: "

Lips_

Liika on liikaa. :roll: Mutta, onhan se toki kiva saada huomiota, mutta välillä haluais vaan olla niin, että kukaan ei tuijota eikä mitään.. :roll:

Miffy

kyllä mua ainakin ärsyttää ja ällöttääkin kyyläävät miehet. Siis sellaiset ällösti tai inhottavasti kuolaavat ja kyyläävät. Oli sitten mieheni vierellä vai ei. Kyllä huomiota voi saada liikaa. Ei tosin mulla nyt ihan sitä ongelmaa ole :D Muutenkin tollasesta kyttäilystä ja perään viheltelystä ei tuu mitenkään hyvä mieli, en mä ole mikään seksiobjekti.

Santtu

Liika on liikaa kyllä. Itse en tosin samaa ole joutunut kokemaan, kun en kuitenkaan mikään malli ole niin harvemmin kukaan viheltelee perään tai muutakaan. Tosin olen havainnut, että vaatteilla on myös suuri merkitys. Enkä nyt sano, että pitäisi pukeautua säkkiin, mutta haluan jakaa kanssanne taannoisen tapauksen.

Olimme kaverieni kanssa baarissa istumassa rauhassa iltaa ja olin lähtenyt kotkoa kaikkea muuta kuin iskumielellä, jalassa farkut ja matalat kengät, päässä pipo koska hiukset olivat niin likaiset ja päällä hyvin muodoton t-paita. En ole koskaan saanut niin paljon katseita ja iskuyrityksiä kuin noissa vaatteissa. Mitä paidassa luki? Edessä I'm you Papi ja takana Eddie Querraro. (kyse siis erään vapaapainijan, joka oli siinä vaiheessa ollut kuolleena pari viikkoa paita). Totesin, että sillä kaula-aukolla ei aina ole niin väliä, jos on t-paita jossa on sanomaa. :P En tiedä miksi kerroin tämän, ehkä piristääkseni.

Koita jaksaa niiden poikien kanssa ja käske lopettamaan jos ärsyttää, jos eivät lopeta niin vaihda seuraa.

Shandy

Tietynlainen huomio on kyllä ihan mukavaa, esim. se että miehet tulevat baaritiskillä juttelemaan, mutta sellainen kyttääminen ja jatkuva iskeminen on niin raivostuttavaa. Miehet ei vaan aina tunnu ymmärtävän että varattuja naisia ei kannata ensimmäiseksi lähteä iskemään.. ;)

Niitä tanssilattialle tunkevia kännisiä ukkoja vihaan yli kaiken. Ne talloo laukut (joissa on kuitenkin kännykät yms sisällä jotka voi mennä oikeesti rikkikin!), kähmii persettä ja tissejä ja koittaa ah niin seksikkäästi hinkuttaa itteensä siinä kyljessä.. Tuommosta en jaksa kauaa katsella vaan ärähdän aika nopeasti siitä, ja yleensä se tehoaa kun tarpeeksi napakasti sanoo.

Lips_
Laulujoutsen
Lips_

Aamen. Joskus tosissaan ahdistaa, kun ei voi edes ruokakaupassa rauhassa käydä ilman että tuijotettaisiin.

Niimpä!! :lol: Ei mutta oikeasti. Ei se ole enää niin kovin kivaa.
Tässä yks päivä kävi "mukava" juttu koulun ruokalassa. Olin viemässä ruokia, ja tarjottimen pois, viereisessä pöydässä istui eräitä minua pari vuotta vanhempia poikia ja huomasin että he tuijottivat. Ystäväni sanoi, että älä nyt kato taaksesi, mutta toi toinen tuijottaa sun peppua, ja nyt osotti toiselle, ja nyt niiden katseet on liimautunut sun takamukseen.
Tjooh.. Eipä ollut mitenkään kivaa... :roll:

Ja kaikki pahimpia ovat ne vanhat papat, jotka jää tuijottamaan persettä!! Se on kaikki raivostuttavinta! :evil:

Lania
Lips_

Tässä yks päivä kävi "mukava" juttu koulun ruokalassa. Olin viemässä ruokia, ja tarjottimen pois, viereisessä pöydässä istui eräitä minua pari vuotta vanhempia poikia ja huomasin että he tuijottivat. Ystäväni sanoi, että älä nyt kato taaksesi, mutta toi toinen tuijottaa sun peppua, ja nyt osotti toiselle, ja nyt niiden katseet on liimautunut sun takamukseen.
Tjooh.. Eipä ollut mitenkään kivaa... :roll:

Hmmh, no eipä ihme jos pojat tuijottaa toisenkin kerran. Mulla ainakin jonkun baari-illan jälkeen kypsy kunnolla moisiin, sitten illan lopuks kun menin bussiin ja kiepsahdin istuun, kuulin kun takanaolevat pojat alko kertoon kommenttejaan, ja toinen harmitteli kun ei ollu nähny kunnolla jne. Ei muuta kun nousin ja käännyin, sanoin että kattokaa nyt sitte kerralla kunnolla. Mikäs siinä sitten, pojat katto, en menny katseesta rikki ja se oli siinä. Sain jopa hyvää seuraa pojista.

Jimmy KImmel
Lips_
Ja kaikki pahimpia ovat ne vanhat papat, jotka jää tuijottamaan persettä!! Se on kaikki raivostuttavinta! :evil:

Toivottavasti en vanhene koskaan... Vaikkakin kyseessä onkin sinun ikioma takapuolesi, niin mitä katsomiseen tulee, niin se on mielestäni "julkista omaisuutta". Eli niin kauan kuin ei huudella ja lääpitä, niin mielestäni p*rseiden tai vaikka kasvojen katselussa ei ole mitään pahaa.

Shandy
Jimmy KImmel
Eli niin kauan kuin ei huudella ja lääpitä, niin mielestäni p*rseiden tai vaikka kasvojen katselussa ei ole mitään pahaa.

Joo ei muakaan katselu haittaa (paitsi jos nyt ihan koko ajan joku tuijottaa), mutta koskemaan ei kyllä kaikki pääse ja minä ainakin ärähdän siitä jos joku tulee takapuolta kourimaan baarissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat