Sohvaperuna - Deittailu ja yöelämä

tanjazuzanne

Viime aikoina kyllä tultu istuttua kotona, liiaksikin. Tietokoneen tai tv:n ääressä vielä.. :? Itselläni se nyt on seuranpuutteesta kiinni, kun yksin tuntuu, ettei kehtaa oikein mihinkään mennä.. :roll:

Sivut

Kommentit (58)

piiku

Minustaki on tullu sohvaperuna, taas.
syksyt tekee minulle niin, alkaa kauhee siivousvimma,
ja tää on kyllä joka ikinen syksy.
Rätti kädessä kävelen iltasin ja siivoon kaikkia paikkoja,
ja taas sama jatkuu seraavana iltana ku töistä pääsen.

Jimmy KImmel
Miffy
Jotenka sohvaperunaa musta ei saa MILLOINKAAN; miksi jättäisin keikat klubit ja kaiken muun ihanan yöelämän miehen takia :D
Kaipa tuota sohvaperunuutta on monenlaista. Tuskin kukaan sohvaperuna on 24/7 siinä sohvalla. Itse tunnustaudun himosohvaperunaksi ja kulutan valtaosan arki-illoista sohvalla tai sängyssä rouvan kanssa. Molemmat tykkää ja hyvä niin. :D Kaikki viikonloput eivät taas kulu sohvalla, vaan kyllä siitä tulee livettyä yöelämään. En tosin vaan lipeä rouvani kanssa vaan kavereideni. :wink: Rouva menee sitten taas omassa seurassaan. Noin joka toinen viikonloppu kuluu kotona ja toinen puolisko sitten viihteellä.

figaro

Kyllähän sitä kuulee useinkin - valitetaan, mutta mitään ei tehdä. Olen yrittänyt hyvällä ja jopa pahallakin, mutta ei ole onnistunut järjen takominen päähän.

Kun se aina olisikin helppoa :(

pilkku

^näinpä. Mua ei ees innosta mikää baarista iskeminen mutta mä rakastan tanssimista ja kaikilla keikoilla yms. tapahtumissa käymistä :) ja ja just baareiss aja muissa näkee helposti jotai vanhoja tuttuja joitten kans on kiva jutskailla pitkästä aikaa.

korpikaisla

Mä komppaan kyllä Miffyä täysillä! Ei tosiaan mulla ainakaan oo koskaan ollu pääasillisena vaikuttimena baariin lähtiessä joku miehenmetäsätys, vaan tanssiminen, hauskanpito, ajan viettäminen kivassa kaveriporukassa jne. Eikä baarissa tarvii välttämättä kännätäkään tajua pois aina (vaikka siihen se usein päätyy...). Ja oman nuppusen kanssa baarissa on mukavinta!

Miffy

Mä taas en oo ikinä aatellu et kännäämisen tarkoitus olis bongata sänkyseuraa/poikaystävä, kun niitä nyt voi bongata milloin vain :D

Jotenka sohvaperunaa musta ei saa MILLOINKAAN; miksi jättäisin keikat klubit ja kaiken muun ihanan yöelämän miehen takia :D

Kepatäti

Mää yhdyn Jimmyyn, tosin vaan mielipiteellisesti :wink: Ei seurustellessa baariin tarvi lähteä, mie en oikeen ees näe siinä hirmusti pointtia. Ehkä oon vaan niin oppinu ajatukseen, että känni-ilta tarkottaa (tai sen tarkoitus) miestenmetsästys ja nyt kun on oma mies, niin ei metsästetä. Aina silloin tällöin kavereitten kanssa voi vähän käydä.

Se sohvalla löhöily on paljon kehittävämpää :lol:

Jimmy KImmel
Vanilja
taizu
Koti-illat vievät silti voiton. On ihanaa laittaa kynttilöitä ja löhötä toisen kainalossa elokuvien parissa.

Mä tykkään kans mieluummin löhötä kotona -sillon jos seurustelen- kun lähtee baariin :)

Seurustellessa juurikin löhöillään kotona. Ei mulla oo kamalasti hinkua lähteä baariin suhteessa, etenkään rouvan kanssa... Kynttilöitä meillä ei kyllä tarvitse polttaa muuten kuin sähkökatkoksen aikaan! :lol:

Vanilja
taizu
Koti-illat vievät silti voiton. On ihanaa laittaa kynttilöitä ja löhötä toisen kainalossa elokuvien parissa.

Mä tykkään kans mieluummin löhötä kotona -sillon jos seurustelen- kun lähtee baariin :) Näin sinkkuna tulee sitte ehkä mentyä viihteelle enemmän.

Kepatäti
Lania

Esimerkiks pyykin ripustaminen ja lajittelu :D se on oikeesti tosi terapeuttista ja rauhottavaa kun siihen paneutuu.

Jos sää löydät jotain terapeuttista pyykin ripustamisesta, ni sit sää taidat tosiaan olla terapian tarpeessa jo :P :lol:

Lania
Vanilja
Sitä vaan en tiä mitä ne kivat siivoushommat mahtaa olla, mutta kyllä mä kaikenmoista voin kotona tehä jos ei tuu mihinkää lähdettyä.

Esimerkiks pyykin ripustaminen ja lajittelu :D se on oikeesti tosi terapeuttista ja rauhottavaa kun siihen paneutuu.

Vanilja
Miffy
Mä taas en oo ikinä aatellu et kännäämisen tarkoitus olis bongata sänkyseuraa/poikaystävä, kun niitä nyt voi bongata milloin vain :D

Mä en ainakaa mitää sänkyseuraa baareista eti tai jätä bilettämättä sen takia että jätkä käskee jäädä kotiin. Juttu onkin niin että baareihin tulee mentyä helpommin sillon kun ei ole ketään jonka kainaloon jäädä löhöömään.

Ja mä harrastan sohvaperunointia myös kavereiden kanssa. Perjantaina on luvassa leffailta :D

Lania
tykkään olla kotona. Täällähän voi tehä vaikka mitä, kattoo telkkaria, surffata, lukee kirjoja, kokkailla, jumpata, järjestellä valokuvia, tehä kivoja siivoushommia, puuhastella kaikkee mahdollista.

Niin voiki! Sitä vaan en tiä mitä ne kivat siivoushommat mahtaa olla, mutta kyllä mä kaikenmoista voin kotona tehä jos ei tuu mihinkää lähdettyä. Ei kotona oleminen todellakaan tarkota löhöilyä, välttämättä.

Lania

Mä en oo ehkä sohvaperuna, mutta oon nykysin kotihiiri. Eli en vaan jatkuvasti käperry sohvan nurkkaan, mutta tykkään olla kotona. Täällähän voi tehä vaikka mitä, kattoo telkkaria, surffata, lukee kirjoja, kokkailla, jumpata, järjestellä valokuvia, tehä kivoja siivoushommia, puuhastella kaikkee mahdollista. Yks kaveri on just sellanen että jos sillä on vähänkin vapaa-aikaa, se ei voi olla kotona, vaan aina jossain menossa, kaupungilla tai jollain kaverilla tai missä ikinä liekään. Emmää jaksa :lol: Baareilut ja sellaset tärkeet menot harvemmin jää väliin, mutta tollanen arkiolo on kyllä nykyään ihan täyttä kotioloo.

tiikeli

Mulla on sellaisia vaiheita, että on pakko päästä viihteelle. Ja sit kun on päässyt, niin sitten yleensä toteaa että perseestähän se on, rahat meni ja niin edelleen. Ja sitten ei tee mieli mennä moneen kuukauteen.

Ennemmin mä viihdyn kavereitten kanssa vaikka jonkun kämpällä kuin lähden kaupunkiin... Sitäpaitsi siellä tulee aina niin hyviä ideoitakin. :lol:

Mutta yksin ollessani viihdyn kotona.. ei olis tullut mieleenkään lähteä viihteelle sillä välin kun mies oli reissussa viikon. Vaikka mulla oli vapaata koko viikko. Mä vaan laitoin lyhdyt parvekkeelle, katselin telkkua ja olin kissojen seurana. Omaa aikaa.. 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat