Jätkä välttelee? - Deittailu ja yöelämä

Senna

Niinpä niin, morkkista on nyt jatkunu sunnuntailta asti. Ja hetki sitten epäilykset vaan vahvistu kun jo toista kertaa ihastus teki pikavisiitin meseen. Kirjautu siis ulos heti (kun näki että mä olen online-tilassa).
Kaiken pahan alku ja juuri myönnän olevani itse.

Tuli viikonloppuna juotua aivan liikaa ja näin ollen roikuttua poika-paran seurassa koko illan. En kuitenkaan jutustelua enempiä yrittänytkään, ennen kuin pyysin hitaita tanssimaan. Silloinkin (muistaakseni) oli ihan jätkän itsensä aloite että pusuja vaihdettiin jonkin verran. Sen jälkeen menin ehkä liian pitkälle yrittäessäni liian epätoivoisesti hankkiutua samoille jatkoille. Jommankumman kavereiden luo siis, mutta eri suuntiin jouduttiin kuulemma jätkän kaverin äidin kiellosta.

Seuraavana päivänä iski morkkis ja pahoittelin tekstarilla käytöstäni, sekä kyselin jätkän olotilaa. Kohteliaasti vastas ja valitteli krapulaa, mutta enempää ei kuulunut, vaikka vielä uskaltauduin toteamaan että oli mukava tavata, ja ehkä taas joskus vois nähdä. Samana iltana tapahtui ensimmäinen mesestä karkaaminen.

Taustana vielä sen verran että ollaan kaksi vuotta tunnettu. Ensi silmäyksellä ainakin itse ihastuin. Harvakseltaan tapailtu festareilla, baareissa ja bileissä. Pari kertaa ihan muutenkin ja meseilty vähintään kerran kuussa. Koskaan ei pusuttelua pidemmälle olla menty, pari kertaa nukuttu yhdessä, mutta ihan reilua hajurakoa pitäen. Alusta asti olen kyllä jäänyt n. joka toisella tapaamisella pyörittelemään päätäni kun jätkästä ei ota selvää, hiljainen ja ujo on, toisessa hetkessä on hyvinkin kiinnostunut ja seuraavaksi välttelevä.

Vappuna nähtiin edellisen kerran, silloin jätkä olis ollut kiinnostunut enemmästäkin, ainakin antoi niin ymmärtää. Mutta itse seurustelin silloin toisen kanssa, joten sovittiin että ollaan vain kavereita. Nyt kesän aikana ollaan yhteyttä pidetty ja sinkuksi jouduttuani olen yrittänyt (ehkä liiankin hienovaraisesti) vihjailla omasta kiinnostuksestani.

Mitä tässä nyt sit tekis? Onnettoman ihastunut olen. Kieltämättä edes toisen kanssa seurustellessa en saanut tän kyseisen jätkän suukkoja mielestäni. Järjellä ajatellen ei tästä kuitenkaan loppuelämän suhdetta saisi (jätkän allergia vs. omat unelmani maatilasta eläimineen), mutta tuntuu etten saa rauhaa ikinä jos tää tähän jää. Yksi mahdollinen vaikuttaja jätkän tunteisiin on ikäero, eihän se paha ole, vain 1,5 vuotta, mutta jätkä vasta 19, itse 21.

Suurin murhe kuitenkin on nyt se, jos jätkä säikähtikin mun käytöstäni viikonloppuna. Päätin etten sunnuntain viestien jälkeen itse ottaisi yhteyttä, antaisin vähän rauhaa ja välimatkaa. Mutta nyt kun toinen tuntuu välttelevän, iski suru puseroon, en halua jättää asioita näin avoimiksi ja sekaisiksi. Miten saisi totuuden kaivettua selville, miten saisi asiat korjattua? En kuitenkaa haluis antaa itselle periks ja alkaa tivaileen/itkeskeleen mikä mättää... Ehkä siellä onkin ollut joku toinen vahingossa kirjautumassa jätkän meseen, ehkä ei olekään mitään hätää nyt.

Pitkä ja vaikeaselkoinen tarina, toivottavasti joku jaksoi lukea.. Mielipiteitä? Neuvoja?

Kommentit (9)

kolmiolääke

jos kysyisit suoraan? vaik ett lähtiskö se treffeille jonnekin,,

mut turha roikkuu jos toista ei kiinnosta eli se vaan välttelee. vAikuttaa vähän siltä ettei välttämättä kauheita mahkuja oo.. mut kysymällähän se selviää :)

RockChick

mitä näitä äijii vaivaa??

tuntuu siltä et ne pelkää naisia...aina naiset tekee aloitteen tai sitten puhuvat enemmän..

joskus ku netissä näkee jonkun todella hienon kuva jostain naisesta esim. Ircissä...ni sit tietenki tulee mieleen se että kaikki äijät ovat kommanneet hänelle et miten kaunis se on..MUT EI...muita tyttöjä on kommannut sille:O

tuntuu vähä siltä että 80% miehistä eivät ole kiinnostuneita paskakaan naisista..he eivät ole aktiivisia

cryo
RockChick
tuntuu vähä siltä että 80% miehistä eivät ole kiinnostuneita paskakaan naisista..he eivät ole aktiivisia

Ja kerroppa hyvä syy et miks oltais? Osalta kun saa niin sikamaista käytöstä jos sattuu olemaan vääränlainen ihminen, esim. pärstä ei satu miellyttämään. Samoin tunteiden kanssa pelleilijät.. Ei viitsis olla ns."ihana" ihminen jokaiselle kun kuitenkin osalta saa loppujen lopuksi vaan p****a käteen.. Okei, näitä on ehkä vain pieni osa, mutta sekin riittää. Jo pelkkä pelko k***pään kanssa joutumisesta tappaa romantiikan tosi tehokkaasti.

RockChick

joo siis tarkoitin et miehet eivät ole aktiivisia, me naiset olemme aina kohteliaita ja puhutaan paljon

täytyy sanoo et tääl on vain kusipäitä

Tsein

^Oliks toi vitsi/ironiaa vai ihanko tosissasi väität, että naiset ovat aina kohteliaita ja puhuvat paljon? Tuo nyt ei voi mitenkään pitää paikkaansa ja oman kokemuksen perusteella on täysin päinvastoin. Nimenomaan naisista löytyy huomattavasti miehiä enemmän v*ttumaisia ihmisiä, jotka haistattelee päin naamaa ja täysin tahdottomasti suhtautuvat toisiin ihmisiin.

Baby-G
Tsein
Nimenomaan naisista löytyy huomattavasti miehiä enemmän v*ttumaisia ihmisiä, jotka haistattelee päin naamaa ja täysin tahdottomasti suhtautuvat toisiin ihmisiin.

Niinpä.

Varsinkin tietyt naikkoset jotka kuvittelevat ansaitsevansa aina parasta ja että heillä olisi "varaa" olla tosi töykeitä ja jäätäviä heitä yrittäville miehille. En sano ettei limasille pokaajia tai pepunpuristelijoita sais käskeä painumaan kuuseen, mutta naiset ne huomattavasti useammin näin tekevät (vaikka kyseessä ei mikään oksu lääppijä oliskaan).

Miehillä saattaa olla huono tapa antaa ymmärtää, mutta mieluummin oikeesti niin kuin että saisin tosi tylyt ja nöyryyttävät pakit jossain julkisella paikalla.

Nex
RockChick
mitä näitä äijii vaivaa??

tuntuu siltä et ne pelkää naisia...aina naiset tekee aloitteen tai sitten puhuvat enemmän..

joskus ku netissä näkee jonkun todella hienon kuva jostain naisesta esim. Ircissä...ni sit tietenki tulee mieleen se että kaikki äijät ovat kommanneet hänelle et miten kaunis se on..MUT EI...muita tyttöjä on kommannut sille:O

Toivottavasti ne ei oo homoja, apua D: Ei vaan siis mä oon samaa mieltä sun kanssas, ja sit toinen on se et ei uskalleta suoraa sanoa asioita vaan esim. tekstarilla... Äh. Jooh... Meniköhän offtopic :D

Sledge
cryo
RockChick

Ja kerroppa hyvä syy et miks oltais? Osalta kun saa niin sikamaista käytöstä jos sattuu olemaan vääränlainen ihminen, esim. pärstä ei satu miellyttämään. Samoin tunteiden kanssa pelleilijät.. Ei viitsis olla ns."ihana" ihminen jokaiselle kun kuitenkin osalta saa loppujen lopuksi vaan p****a käteen.. Okei, näitä on ehkä vain pieni osa, mutta sekin riittää. Jo pelkkä pelko k***pään kanssa joutumisesta tappaa romantiikan tosi tehokkaasti.

Oon ihan samaa mieltä cryo, ainakin tosta ekasta. Oon itse asiassa katsellut tota naisten sikailua niin kauan, että oon itse ihan yhtä törkee, jos joku tulee pokailemaan. Sitä saa mitä tilaa.

Ja aloittajalle: Olen nähnyt tollaista käytöstä usein. Viestisi perusteella olettaisin, että kiinnostusta on löytynyt lähinnä kännissä. -> Jätkä haluaa vain hetken helpotusta, eikä ole kiinnostunut. On totta, että moni mies ei tee selvinpäin aloitteita, mutta jos ootte jo suudelleet ja se ei silti vastaa yhteydenottoihisi, ei se taida olla kiinnostunut.

aapo
RockChick

tuntuu vähä siltä että 80% miehistä eivät ole kiinnostuneita paskakaan naisista..

- Mitä enemmän luen tätä teidän ikiomaa roosanväristä palstaanne niin sitä pienemmäksi käy kiinnostus pariutua yhdenkään naikkosen kanssa. Ikävää, että karkoitat käytökselläsi kaikki miehet ympäriltäsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat