Mies hukassa. apua?! - Deittailu ja yöelämä

chic

Osaako kukaan auttaa tällaisessa ongelmassa?
Seurustelin vuosi sitten unelmieni miehen kanssa.
kuulin kuitenkin että tämä olisi pettänyt minua uskoin asian tietenkin sillä minulle oli käynyt ennenkin niin.
Huusin miehelle puhelimessa käskin poistaa numeroni ja mies tietenkin totteli.itsekkin poistin miehen numeron samantien.Nyt haluaisin löytää hänet jälleen mutta suurin ongelmani on se etten tiedä edes sukunimeä se jäi siinä tohinassa kysymättä.Pahinta on ettei kukaan tutuistani muka tunne tyyppiä.

Elikkäs miten löydän miehen jonka tunnistan vain ulkonäön perusteella?(iän tiedän ja etunimen ja asuin paikan suunnilleen.)Olisiko vinkkejä?Olen niin epätoivoisen rakastunut edelleen :(

taidan todella olla hieman epätoivoinen just nyt :lol: [color=red][/color]

Sivut

Kommentit (21)

chic

Tähän haluaisin myös lisätä että kuinka pitkän ajan jälkeen tehdä aloite?

Sillä kerran tapasin tämän mutta jänistin!en uskaltanut puhua mitään:Seikä mies tietenkään huuto showni jälkeen edes uskaltanut:(

Jelp?:D

chic

Jes viimein!se löytyi toissa päivänä<3
Mies oli samassa paikassa kuin viimeksi sitä nähdessäni:)
Nyt on sitten riidat sovittu ja jälleen yhdessä :) Tätä onnea ei minkään pitäis pilata..

rippu

Jos tiedät mitä kouluja hän on käynyt, voi sitä kautta ehkä löytää jotain nimilistoja. Esimerkiksi ylioppilaat löytyy aika usein netistäkin. Sitten voisi olla hieman kauempaa haettua esim. hänen kotipaikkakuntansa irc-galleria-yhteisöstä kysellä.

Svenna

hmm... siis seurustelit miehen kanssa? ja et tiedä edes sukunimeä?
:shock:

Mutta, entä jos lähdet käymään tämän miehen paikkakunnalla tai soitat numerotiedusteluun ja sanot miehen etunimen ja paikkakunnan, nii kyllä ne jotain osaa auttaa....Ellei samalla paikkakunnalla ole montaa sen nimistä..

Svenna
Miltzu
Pelkän etunimen ja paikkakunnan perustella? :shock: Kuulostaa todella oudolta. Sä olet sitten varmaan tiennyt katuosoitteen tms. Olen mäkin joskus yrittänyt kysyä etunimen ja paikkakunnan perusteella, pitkä puhelu oli ja lopputulos nolla :roll:

Jep, tai oikeastaan se täti siel langan päässä kyseli että osaatko yhtään sanoa missä hän voisi asua, ja minä sitten selittelin jotain (osoitetta en varsinaisetsti tietänyt) .. mutta saatiin me sen pitkän puhelun jälkeen kiinni. :D

tiikeli
Globe
Onnea löydöksen johdosta! Ja hei, muista kysyä sen sukunimi siltä varalta, että taas suutut ja tuhoat sen puhelinnumeron :D

Heh, joo kannattaa tehdä niin! :lol:

Ja kerro lisää taustoja, on niin mielenkiintoinen juttu! :?: 8)

Miltzu

Pelkän etunimen ja paikkakunnan perustella? :shock: Kuulostaa todella oudolta. Sä olet sitten varmaan tiennyt katuosoitteen tms. Olen mäkin joskus yrittänyt kysyä etunimen ja paikkakunnan perusteella, pitkä puhelu oli ja lopputulos nolla :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat