lempibaarisi? - Deittailu ja yöelämä

Kepatäti

Lahdessakin on Onnela ainoa varteenotettava baari, muualla ei tuu ees käytyä.

Sivut

Kommentit (93)

menthol

Missä ikinä asutkin, mikä on lempikuppilasi? Tykkäätkö diskoista, räkälöistä, luksusravintoloista? Itse myönnän diggaavani lähiöbaareista (halvat juotavat ja reilu meininki). Asun Helsingissä ja tykkään Kallion baareista. irkkupubitkin menee...

MiuMiu*

Kyllä se taitaa yökerho olla. Melko vähän tulee enää baareissa käytyä, mutta jos ihan lähtemällä ollaan lähdössä niin se on yleensä joku yökerho. Tykkään kyllä oleskella myös karaokebaareissa, vaikken itse laulelekaan. Lähikuppilassa tulee myös joskus käytyä, mutta en viihdy siellä lainkaan, koska se on yleensä täynnä juoppoja...

Jos kaupungille suunnataan niin osoite on yleensä (Oulussa siis) 45:nen, Kantis tai Suomipoppi. Myös Foxiassa tulee käytyä jonkun keikkaa katsomassa ja pitäisi varmaan joskus se Onnelakin käydä katsastamassa.

Shandy

Yökerho yökerho. Parasta kun pääsee tanssimaan. :) Karaokebaaritkin on ihan kivoja, mutta tuolla missä olen kotoisin ainut karaokebaari on paikallinen juoppo/huumeluola niin siellä ei innosta olla. Ja muutenkin nuo karaokebaarit joissa minä olen käynyt on ollut enemmän tai vähemmän räkälöitä.. Olis kiva löytää semmonen siisti pubi missä vois laulaa karaokee niin siellä ehkä viihtyisin. :)

Mutta siis yökerho, tykkään niin kovasti just sen tyylisestä musiikista mikä yökerhoissa soi. ;)

Lucky Lady

Vastasin yökerho, vaikka enemmän kyllä tulee notkuttua ns. perusbaarissa (joissa viihdyn ainoastaan hyvällä porukalla). Yökerhoissa käyn aika harvoin, koska kaverit harvoin haluavat sinne, ja toisaalta tämän kylän tarjonta alkaa tökkiä, joten yleensä hengataan aina samassa paikassa. Kaupungin baarivalikoima on tosin nyt uudistumassa, joten voi olla, että saan uuden vakipaikan..!

Shandy
Lania
Laitoin hienostobaari, lähinnä sen takia etten oo koskaan ennen kuullu tollasta termiä :D mikä määritelmä?!

Mäkin vähän tota termiä ihmettelin :roll: Jos se meinaa jotain studio 51:stä tai jotain missä julkimot käy.. Se tuli ainakin mieleen :D

Lania
Shandy
Lania
Laitoin hienostobaari, lähinnä sen takia etten oo koskaan ennen kuullu tollasta termiä :D mikä määritelmä?!

Mäkin vähän tota termiä ihmettelin :roll: Jos se meinaa jotain studio 51:stä tai jotain missä julkimot käy.. Se tuli ainakin mieleen :D

Nii, toisaalta tossa on yökerhot ja "baarit" erikseen, mutta mistäs sitä tietää.

Shandy
Lania
Shandy
Lania

Nii, toisaalta tossa on yökerhot ja "baarit" erikseen, mutta mistäs sitä tietää.

Nii joo.. No, odotellaan josko methol tulis valistamaan meitä ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat