kuskina olemisen palkka :) - Deittailu ja yöelämä

näinn

Ite jos oisin vartavasten kuskiksi lähteny,ni toivoisin et bensat ainaki maksettais. En haluais pyytää keltää mitää tiettyä summaa siitä et oon ollu jollekki kuskina,tai siitä et oon vieny jonku johonki.

Kaverit saa antaa ihan omantunnon mukaan mitä tykkäävät.

Ainaki mulla on ollu sillee et jos kuski ei oo pyytäny mitään tiettyy "palkkaa/bensarahaa",ni se on paljon mukavampi antaakki ja sitä antaa sillon vähän avokätesimmin.
Mut jos kuski on ollu sillee et "nyt kyllä tarvin ainaki 10e" ,ni sitte sitä ei niin mielissään anna :/

Toivottavasti tajusitte mitä tarkotan,en oikein osannu muotoilla tota. =)

Sivut

Kommentit (85)

olematon

rippuu vähän minne pitää mennä ja kuink välttämättä. Ihan vaan rinkiä heittämään en kyllä lähe ilman et bensat maksetaan :D jonku hyvän ystävän voin viiä ilmasikski jonekki. Yleensä kyl tahon aina et ees jotain maksais jos joku viittii lähtee tuhlaamaan omaa aikaansa ja huolii autoonsa esim. lauman känniääliöitä :D itse maksan aina kuskille jos sellasta tarviin.

vihollinen

En oikein tiennyt mihin alueeseen tää kuuluis, ni tuppasin tänne :D

Eli ajattelin kysellä semmosta, että kun olette olleet "juoppokuskina", niin paljonko ootte pyytänyt / saaneet kuskina olemisesta palkkaa :D

sakura

No ei oo kyllä ees käyny mielessä, että siitä jotain olisin pyytänyt. Eli en mitään. Joskus ehkä jotain bensarahoja jaettu porukan kesken.

figaro

Tämä vähän riippuu.. Jos koko illan niin bensat ja safkat (+juomat ja röökit) on riittänyt. Jos kuskasin omalla autolla ihan huvikseen jonkun välin humalaisia paikasta A paikkaan B tai käytännössä kotia, joku vitonen tänä päivänä ok. (Riippuen toki matkan pituudesta.)

En siis ottaisi tuttavilta, sovitusta iltanakista varsinaista "palkkaa". En tiedä sitten muitten käytännöstä.

vihollinen
sakura
No ei oo kyllä ees käyny mielessä, että siitä jotain olisin pyytänyt. Eli en mitään. Joskus ehkä jotain bensarahoja jaettu porukan kesken.

Ai, tääl päin kaikki tuntuu aina hehkuttavan kuskina olemisena saaduista rahoista :D ajattelinki sen takia tiedustella mitä tääl ihmiset on yleensä saanu tjn :D

figaro
vihollinen
Ai, tääl päin kaikki tuntuu aina hehkuttavan kuskina olemisena saaduista rahoista :D ajattelinki sen takia tiedustella mitä tääl ihmiset on yleensä saanu tjn :D

Tulee mieleen juuri nämä, jotka kuskaavat baareilijoita kaupungilta kotiin. Siinä saattaa tienatakin.

sakura
vihollinen

Teillä ei varmaan sit oo paljoo vapaaehtoisia kuskeja. Mulla on välillä sellasia aikoja, että yks siideri riittää hyvin illan aikana, jollon toi kuskina oleminen ei oo mikään suuri uhraus siinä omassa juomisessa. Tässäki varmaan toimii sellanen kysynnän ja tarjonnan laki :D

sakura
figaro

Tulee mieleen juuri nämä, jotka kuskaavat baareilijoita kaupungilta kotiin. Siinä saattaa tienatakin.

Ai sä tarkotat siis takseja.. heh :D

vihollinen

Niin, tiedä sitä sitten :D
Kyllä se kuskin löytyminen usein haasteellista tuntuu olevan :D

Itekki oon aika harvoin kuskina, ja jos olen niin useimmiten vaan veljilleni :D Niinkun huomennakin oon menossa veljille kuskiks.. Tosin, niiltä tuskin tarvii mitää pyytää, kun tiedän heidän olevan kännissä "hieman" avokätisiä :D

Lucky Lady

Minä en yleensä suostu kuskiksi (tähän mennessä kahdesti pakotettu siihen hommaan), sillä inhoan ajatusta kännisistä ääliöistä mölisemässä ja arvostelemassa mun ajotaitoa. Ilmaisiksi en ikinä lähde, maksaa ainakin ruuan, tai jos oikeasti ottaa päähän niin sit kyllä ihan käteistä. Taksitkin on jumalauta keksitty, niillä minä itsekin ajan kännäysreissuillani.

MiuMiu*

Aina kun mies on kuskina ( mulla ei siis ole edes korttia...) niin kaverit maksaa ihan oman mielensä mukaisesti, yleensä aina enemmän, kuin se mitä bensoihin oikeasti menisi ja tämä on myös meilläkin periaatteena jos joku on meille kuskina

SooZ

no mulla ei korttia ole (vielä ainakaan) mutta kaveriporukassa yleensä toimittu niin että jos joku enemmän kuskaa illan aikana niin sitten bensoja maksellaan. Ja toi kuskin juomat+ruoka on minusta kanssa hyvä käytäntö. Ja jos jonkun keikan et vaan baariin niin joskus ei oteta mitään jos muutenkin liikenteessä mutta jos vartavasten niin sitten jokunen euro matkasta riippuen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat