Tapailetko/oletko tapaillut varattua? - Deittailu ja yöelämä

Sharon

Lainaus:
Voi ei. Hirveesti sellasia miehiä olemassa jotka pettää :/ on toki naisiakin..

Aika rankkaa väittää, että pettäviä miehiä on hirveästi ja sitten on toki naisiakin. :roll: Ihan turhaa syyttää yksinomaan toista sukupuolta, pettäminen on lähes yhtä yleistä kummankin sukupuolen kohdalla.

Sivut

Kommentit (279)

vaapukka

tapailin, jos sitä miestä nyt varatuksi voi sanoa. sillä oli minun lisäkseni ainakin kolme muuta naista. yksi "virallinen" (ei naimisissa/avoliitossa) ja pari muuta. minä ainoa, joka tiesi muiden naisten olemassaolosta. muut kuvittelivat olevansa ainoita oikeita.

nixie
Emilie
En myöskään usko siihen että pettäminen olisi aina vain ja ainoastaan pettäjän syy, asioilla on monia puolia. Oma suhde ei tyydytä, kun pitää mennä muualta hakemaan. Ja ketkä parisuhteen rakentaa? Aivan kaksi ihmistä ja se on kummastakin kiinni miten suhde voi. Johtopäätöksenä voisi sanoa että vikaa voi olla molemmissa suhteen osapuolissa, silloin kun petetään. Tämä ei tietenkään päde aina.

Ihmiset pettävät myös ainakin ulkopuolisen silmissä onnellisiltä vaikuttavissa suhteissa. Esim. hyvä ystäväni, joka meni vuosi sitten naimisiin ja on pienen lapsen äiti, sanoo ainakin itse suhteensa olevan loistokunnossa ja rakastavansa miestään, mutta kaipaa välillä vaihtelua ja pientä vipinää arkeen. Eli melkein aina kaveriporukalla ulkona ollessamme nuolee/panee jotain miestä. Eikä todellakaan pode huono omatuntoa asiasta. Ainoa huoli on ettei kukaan miehen kaveri näkisi ja kertoisi miehelle, koska kaverini ei halua riitaa eikä varsinkaan eroa.

Sharon
Marika_
Sharon
Entä kuinka moni nainen?

Kyselytutkimuksiin ei paljoa ole luottamista, sillä fakta on että naiset kaunistelevat vastauksiaan ja miehet liioittelevat. Onhan naisilla todettu olevan enemmän seksikumppaneita, kuin he ilmoittavat ja miehillä taas kerrottua vähemmän. Aiheet ovat niin lähellä toisiaan, että varmasti naiset ja miehet muuttavat vastauksiaan samansuuntaisesti gallupeissa.

no voi olla...ja onkin varmaan osittain totta.
pettäminen on väärin, oli pettäjä mies tai nainen, oli se sitten selityksissä "kaunisteltu" tai ei...

Olenhan minä jo sanonut olevani samaa mieltä pettämisen vääryydestä. Mä en kuitenkaan pidä (viitaten aiempaan kirjoittajaan) suorasta yleistämisestä, että kaikki miehet ne vain pettää. Ja kaikessa vääryydessäänkin pettäminen on mielenkiintoinen ilmiö, johon psykologia ei ole pystynyt antamaan kuin lähinnä evoluutiopsykologisia ja psykodynaamisen teoriaan pohjautuvia selityksiä.

Sharon

Entä kuinka moni nainen?

Kyselytutkimuksiin ei paljoa ole luottamista, sillä fakta on että naiset kaunistelevat vastauksiaan ja miehet liioittelevat. Onhan naisilla todettu olevan enemmän seksikumppaneita, kuin he ilmoittavat ja miehillä taas kerrottua vähemmän. Aiheet ovat niin lähellä toisiaan, että varmasti naiset ja miehet muuttavat vastauksiaan samansuuntaisesti gallupeissa.

Marika_
Sharon
Entä kuinka moni nainen?

no voi olla...ja onkin varmaan osittain totta.
pettäminen on väärin, oli pettäjä mies tai nainen, oli se sitten selityksissä "kaunisteltu" tai ei...

-oAsis

procyon-a et kai oo tosissas?? =DDDD
vähä nauran sulle tääl =DDD
oikeesti, ootsä jo kasvanu pikku teinistä ?? =DD
eijessus...Kyllä sut voidaan velvottaa mihin tahansa, et sä voi aina tehdä niin ku SÄ haluut!

hirteen ja helvettiin ne jotka varattuja tarkotuksella tapailee, ja ne voidaan ampua saman tien, jotka ajattelee että "Kunnioitan toisten suhteita tasan niin paljon kuin itse haluan" vitttu ei aina voi tehdä niin ku itse haluaa!!

ei kaduta vaikka oon törkee...toivottavasti tommoset ihmiset vietäis mahollisimman kauas meistä =DDDD hah

Svenna

Lainaus:
Aika rankkaa väittää, että pettäviä miehiä on hirveästi ja sitten on toki naisiakin. Rolling Eyes Ihan turhaa syyttää yksinomaan toista sukupuolta, pettäminen on lähes yhtä yleistä kummankin sukupuolen kohdalla.

Siis on tottakai, monenlaisia ihmisiä paljon, liikaa jotka pettää miehiä sekä naisia! Tarkoitukseni ei ollut yksittää pelkästään miehiä..kirjoitin että on myös naisia, mutta minun mielestä se on vaan kamalaa kun niitä (molempia) on liikaa.. :(

Huom! en todellakaan tarkoittanut syyttää pelkästään miehiä. Ja olen todellakin samaa mieltä että pettäminen on yhtä yleistä molemmilta!!

Peitenimi

Kertokaahan, hyvät toverit, oletteko tapaillut varattua? Millaista on/oli? Minkälainen suhde teillä on/oli? Tietääkö varatun osapuolen puoliso teistä? Poditteko huonoa omatuntoa? ...

Shandy

No oon "tapaillut" varattua, tosin sain tietää vasta vuosia myöhemmin että sillä oli se naikkonen. Että en potenut silloin huonoa omatuntoa, kun en tiennyt tästä toisesta.. Jos olisin tiennyt niin olisin lopettanut heti alkuunsa koko homman koska se ei nyt mitään vakavaa ollut. Niin se oli siis oikeestaan pelkkä seksisuhde.

Jzzu

En oo ikinä varattua tapaillut enkä ikinä edes alkaisi suhteeseen jos tietäisin toisen olevan varattu.
Miusta ei ois kumppaniani jakamaan ja vaikka se varattu siinä enemmän tekiskin väärin niin ei se miusta oikein olis suostuu siks toiseks naisekskaan.
Musta ei olis.

Lania

Tunsin/tapailin kolme ja puoli vuotta yhtä tyyppiä, aika ajoin 1) kumpikin tykkäs toisistaan SILLAI, 2) kumpikin tykkäs toisistaan vaan kaverina, tai 3) se juoksi mun perässä.

Harmi vaan että se unohti kertoo mulle koko aikana että oli seurustellu 8 vuotta toisen tytön kanssa, ja seurusteli edelleen. Ei paljon auttanu mitkään tauko-lässytykset ja muut valheet, oon sille aivan vitun vihanen ja katkera edelleen (aikaa tosta tapailun lopettamisesta vajaa kaks vuotta) ja oma itsetunto valahti pohjamutiin.

En suosittele, tuskin paljon paremmat fiilikset tulee vaikka toisen varattuvuudesta tietäiskin.

Yks naimisissa oleva mies yritti/yrittää ehdotella seksisuhdetta, mutta en paljo ees kuvittelis mitään naurettavampaa. En kovin paljon alemmas viittis vajota.

Jzzu

Mulle tuli mieleen tähän aiheeseen liittyvä ilmiö tuolta chatti ja deitti-ilmo puolelta:
ilmoitukset joissa "luotettava varattu mies/nainen etsii salaista seksiseuraa".
Huomaako kukaan muu tossa ristiriidan?

Ritu

En ole koskaan tapaillut varattua miestä, mutta seksiä olen harrastanut useammankin kanssa. Ja olen tiennyt heidän olevan varattuja. Enpä tästä mitenkään ylpeä ole, mutta enpä kauheita omantunnontuskiakaan asiasta ole saanut.

Kerran kysyin eräältä näistä, että mikä omassa parisuhteessa niin mättää, että pitää alkaa pettämään. Vastauksena tuli "Kun oma muija ei anna.."
Eipä oo sen jälkeen kyllä saanut multakaa..

Venice Queen
Ritu
En ole koskaan tapaillut varattua miestä, mutta seksiä olen harrastanut useammankin kanssa. Ja olen tiennyt heidän olevan varattuja. Enpä tästä mitenkään ylpeä ole, mutta enpä kauheita omantunnontuskiakaan asiasta ole saanut.

Kerran kysyin eräältä näistä, että mikä omassa parisuhteessa niin mättää, että pitää alkaa pettämään. Vastauksena tuli "Kun oma muija ei anna.."
Eipä oo sen jälkeen kyllä saanut multakaa..

Miun mielestä vielä parempi selitys on se, ettei se oo pettämistä jos ei oo tunteet mukana...! Samainen mies meni naimisiin, koska tällä naisella kuulemma on hyvät geenit...
what the f...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat