Muisti meni, katosinko kavereilta? - Deittailu ja yöelämä

nukke

Eli ootta baarissa valitettavasti liian päissään ja ette oo iha varma kaikesta tapahtuneesta.. ??

Ku miun kaverit kerto et mua ei näkyny yhteen aikaan yhtään ja ne ei löytäny mua..

nyt mua vähä pelottaa et missä olin. ku kaverit kerto et joku äijä oli väijyny mua. Toivon todella ettei mitään tapahtunu oo. Seurustelen ja en tod. taho ees muita. :shock:

Sivut

Kommentit (34)

Shandy

Niin tuttua toi ettei muista. :roll:

Mut kyl mulla silti jonkunlainen kontrolli luultavasti on vaikka muisti meneekin, tai ainakaan en oo mitään hirveen pahempia sekoillut kavereitten mukaan.

Paitsi mää oon kyllä baarissa muutenkin niin taitava katoomaan kavereilta, et vaikka ite muistaisinkin kaiken missä oon ollut ja mitä tehnyt niin kaverit silti ihmettelee et missä oon ollut koko illan :P

mimppu

Myöskin hyvin tuttua. Kuulin just vähän aikaa sit et yksis yliopiston pippalois olin tanssinu ja jutellu paljon yhen tyypin kans enkä ite muistanu ees nähneeni koko tyyppii ku vilaukselt ja luulin viel muistavani suht hyvin sen illan. Vähän ihmettelinki ku seuraavis pippalois se tyyppi tuli niin tuttavallisest juttelee mut meinasin et se on vaan kohtelias. Eikä ollu ihan eka kerta.. Onneks yleensä unohtuu vaan jotain yksityiskohtii eikä sentään kokonaisii ihmisii. Sori, tää ei kyl ainakaan lohduttanu jos pelkäät tehnees jotain tyhmää. Mut ehkä sun on parast vaan olla miettimät sitä jos et kuitenkaan saa mistään selvil mitä oikeest on tapahtunu. Vaikkei se niin helppoo tietty ookaan.

Venice Queen

Joo, mullakin joskus aina häviää pieniä osioita illasta, mutta pieni muistikuva tapahtumista saattaa olla, ja yleensä kyllä ne muistikuvat osoittautuvat oikeiksi. Sinkkuaikoinani kahdesti tapahtui se, etten muistanut seuraavana päivänä olinko pussaillut erästä miestä vaiko en (eri mies molemmilla kerroilla)... Toisella kerralla muuten sitten sammuin sen miehen kaverin sängylle ja nukuin sitten sen kanssa. Toisella kerralla lupasin sille miehelle jonka kanssa pussailin (???) että lähdetään jatkoille, mutta kadotin onnistuneesti (ja ilmeisesti myös tarkoituksellisesti) tämän miehen enkä vastannut puheluihin. Oon mie sit vaan aika ihana OLLU.

dana

Tuo kuulostaa aika pelottavalta. Onhan niitä muistikatkoksia itse kullakin baari-illan tapahtumista, mutta itse yritän välttää niin pahoja kännejä, että muisti menisi ihan täysin. Kannattaisiko rajoittaa juomista seuraavalla kerralla.

sopuli
Shandy
Niin tuttua toi ettei muista. :roll:

Samma här... Aikas noloo :oops:

Ihme et olen selvinny hengissä näinkin isoks :D Mut tosipuheessa, pitäs rajottaa, mut ku aina ei vaan pysty ;)

Murehtija

Tollasia tilanteita oli itselläkin jonain pahimpina aikoina mutta sanonpahan vaan sen et kyllä sen muistais jos jotain ois sattunut. Itse kaaduin itseltäni hampaan katki viime provinssissa ja vaikken muista kotimatkastani mitään niin silti TIEDÄN ettei kukaan esim. raiskannut tai mitään. Sen vaan tietää.

Pienenä vinkkinä että siirry PELKKÄÄN kaljaan tai siideriin.

dyingbride

no on vähän liiankin tuttua. pelottavin muistikatkokseni on luultavasti viime kesänä tapahtunut juttu. se on pitkä tarina, mutta kun heräsin, en tiennyt kuinka kauan olin siinä paikassa ollut, miten olin sinne joutunut ja ketä ne ihmiset ympärilläni oikein olivat. kello oli about puoli kuusi aamulla ja lähdin sitten kävelemään kotiin ja matka oli pitkä! se oli järkyttävää. olis kiva nähdä joku video siitä illasta, että mitä oikeesti tapahtui.
mut ei tollasilla asioilla kannata päätään vaivata, pääasia on että on itse kunnossa. silloin tuskin on mitää aivan kamalaa tapahtunutkaan.

Rinsessa

[color=violet][/color]

Ehkä vähän turhaa lietsomista kavereilta? Samoin kuin muillakin, on muisti menny sillen ettei muista joitain osia, mut joskus vaan siks et oikeestaan mitään ei oo tapahtunu. Ja olosuhteisiin nähden vissiin suht koht järkevää juttua suoltanu... Kyl varmaan muistaisit jos jotain väärää/tyhmää oisit tehnyt.
:lol:

Lizzie

Muokkaan tuon otsikon kuvaavammaksi, "onko kenellekään käyny näin" ei kuvaa viestiäsi ja plus täällä taitaa olla jo yksi samanlaisella otsikolla. :)

nakymaton_ninni

Mulla on yleensä en verran tolkkua (onneksi) ollut, että lopetan juomisen siinä vaiheessa kun alkaa pää turtumaan liikaa. Kertaakaan ei ole vielä muisti mennyt, tosin on semmosia pätkiä että muistaa miten sitä vaan on liitänyt paikasta toiseen ihan tuubassa. Olis jotenkin kamalaa, jos ei muistaisikaan. :?

agentti

No mulle ei kukaan ole sanonut, että oisin hävinnyt, mutta ilmeisesti olen, koska joskus kännissä 15-kesäisenä olen selvinnyt kaivarista keskustaan ja siitä bussilla 30 km:n matkan Klaukkalaan! Ja mitään muistikuvaa ei ole matkasta!
Ekaksi vietin vappua ja join ofeliaa (eiiiii :oops: :lol:) kavereiden kanssa kaivarissa ja puff herään aamulla kotona omasta sängystä, meikit pestynä, hampaat puhtaina ja yöpaita päällä! :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat