Ongelma jätkärintamalla,apua?! - Deittailu ja yöelämä

Vanukas^^

On tosi tyhmää, ku tulen tänne teiltä apua pyytämään, mut kuitenkin tarvitsisin jotain apua.

Kysyin tältä pojalta noin. kuukausi sitten pitääkö hän minusta ja hän sanoin ettei pidä.
Mutta sen jälkeen kaikki kuitenkin jatkui ihan samalla tavalla.
-Hän töllää ihan sairaan pitkään todella usein ja välillä tulee todella lähellä mun kasvoja
-Pitää mua sillai sylissä usein
-Tökkii ja hiplailee
-Heittelee rintavarusten väliin kaikkee ja kattelee (yleistä pojille kyllä)
-Raahailee mua joka paikkaa usein ja sanoo, että se voi lähtee kahestaa mun kans lenkille jne.
Tää tyyppi siis käy meillä joka pvä.
Olen nyt hänelle kahdesti sanonut, että lopettaisi kaiken tuon, mut et oltais silti ystäviä jne, mutta EI, ei hän lopeta!
Eli siis, mitä teen ja miks hän tekee noin ? :S
Ku toisaalta haluan hänen tekevän niin, mut jos hän jatkaa niin, saan itse käsityksen, että hän pitäisi minusta ja minä alkaisin olemaan liian riippuvainen hänestä.
Todella monet sanovat, että me ollaan pari, ku tommosta tehdään ja et se tyyppi åitäis musta, mut hänhän sanoin ettei pidä?
Älkää vittuilko mulle, oon ihan kakara, tiiän, mut tää on vaan niin hankala asia mulle.

Kiitos- :)

Kommentit (5)

Zaslona

Miehet on vaikeita.. (tää tiedetty pitkään)
Minkäs ikänen muuten olet?
Miehet/pojat tekee välillä tollasta vaikkei oliskaan "sillai kiinnostuneita".
mutta jos se kauheesti häiritsee niin kysyt vaan rohkeasti uudestaan ja voit pohjustaa kysymyksen ensin kertomalla että miks on tullut tällänen fiilis.. :)

Tsein

Ehkäpä tämä poika haluaa vain hassutella ja pitää kivaa. Tietysti ikävää sinun kannaltasi ettei ole tosissaan, mutta kaikki eivät aina ajattele miltä toisesta tuntuu. Toisaalta poika voi halutakin sitä yksipuolista ihailua sinulta ilman, että hän itse alkaisi oikeasti seurustelemaan kanssasi.

Itse ainakin uskoisin, että jos olet suoraan häneltä kysynyt pitääkö hän sinusta, olet tarjonnut samalla helpon tavan tunnustaa ihastus. Hän ei ole sitä tehnyt, joten ehkäpä siellä suunnalla ei ihan oikeasti ole sitten sellaisia ihastumistunteita, joita toivot.

SunLion

[color=red]hmm, siirrän deittailuun tän. -sun-[/color]

mulle ei käynyt oikein selväksi mistä haluat keskustella tässä ketjussasi?

Msuh

Tässä voi tosiaan olla sellainen tilanne meneillään, että poika on imarreltu saamastaan huomiosta ja haluaa siksi pitää ihastustasi yllä, ikään kuin itsetuntoaan kohottamassa. Tuollainen on paskamaista, mutta täytyy myöntää, että joskus nuorempana tein sitä itsekin :oops:

Mutta toisaalta, olen myös itse ollut tällaisessa kuviossa se ihastunut ja toinen osapuoli oli nykyinen poikaystäväni, jonka kanssa olemme seurustelleet vuoden ja vähän päälle. Ihastuin häneen kovasti ja otin häneen yhteyttä muka kaverimielessä. Olimme pitkään kavereita, kunnes uskaltauduin kysymään, onko hänellä tunteita minua kohtaan. Sain palkaksi kielteisen vastauksen, kylläkin pitkän kiertelyn ja kaartelun jälkeen. Se tuntui niin kamalalta, että melkein katkaisin koko ystävyyssuhteen sen vuoksi :roll: Yhdessä hengailu kuitenkin jatkui ja mies käyttäytyi mielestäni edelleen kovin flirttailevasti tjsp. Lopulta hän tunnusti ihastuksensa minuun ja aloimme seurustella - kaikki kuin salama kirkkaalta taivaalta :shock: Tänäkään päivänä en ole saanut täysin yksiselitteistä vastausta tuohon takin kääntämiseen, mutta silti olemme nyt onnellisia :) Kulta on kertonut jotain epämääräistä sitoutumiskammosta ja ex-tyttöystävän jättämistä haavoista.

Sinuna puhuisin pojan kanssa aivan kasvotusten ja kysyisin suoraan, miksi asia näin on. Älä hyväksy "en mä tiedä"-vastauksia, koska tuollaiselle täytyy jokin syy olla. Onnea matkaan! ;)

namak

Vähän väärät käsitykset kaverina olemisesta, seurustelusta ym.

Itel oli aikoinaa sama et tuppas kaveripoikien kans flirttailee aika rankasti ym, mut se johtu ehk huonost itsetunnost ja oli mahtavaa saada huomiota pojilta.. Vaikka kyseessä olikin vain kaveri. Nykyään pidän kaverit kavereina ja hoidot hoitoina jne.

Vaikkakin yksi poikaKAVERI minulla on jonka kanssa vietän paljon aikaa. Pystytään juttelemaan kaikesta. Kumpikaan ei ole kiinostunut toisesta "siinä" mielessä ja tahdomme todellakin olla vain kavereita.
Kumpikin meistä kaipaa usein myös läheisyyttä, jota annamme toinen toiselle. Saatamme vain istua toistemme sylissä, silittää toista, katsoa silmiin jne.

Jäi tosta nyt vielä jotain uupumaan, mutta tuppaa toi ajatus olemaan vielä nukkumassa. eheh :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat