Kaverimielellä vai tositarkoituksella? - Deittailu ja yöelämä

Lovefool

Mun pitäis saada nyt vähä taktisii ohjeita miten toimin tässä tilanteessa:

Tapasin kesätöissä yhen kivan ja komeen pojan Mikon. Me tutustuttiin sen kuukauden aikana, ja ilmassa oli aika selviä merkkejä ihastumisesta. Mä olin tuolloin kuitenki varattu (joskin onneton ja kaipasin jotain muuta), joten pidin vähän etäisyyttä, ja kun Mikko lopulta kysy mua sen kaa kahville vastasin myöntävästi "katotaan"-tyylillä. Halusin palavasti mennä mut en tahtonu tästä mitään kolmiodraamaa, joten ajattelin ensin päättää nykyisen suhteeni. Mikolle en sanonu mitään siitä että seurustelin, koska halusin ylläpitää sen kiinnostuksen, enkä halunnu vetää sitä mukaan mihkään ylimääräseen.
Viikko töiden loputtua mun seurustelu suhde päättyi ja mä rohkaisin mieleni ja laiton Mikolle viestiä ja kysyin haluisko se vielä lähtee mun kanssa johonkin. Vastaus oli myöntävä, varsin yllättynyt ja iloinen. Eilen me nyt sit vihdoinki tavattiin. Me käytiin kahvilla ja oli oikein mukavaa jutella sen kanssa taas. Me puhuttiin kaikesta, joskin Mikko ehdotti kotiin lähtemistä silloin ku mä vasta pääsin vauhtiin juttelussa (kyl me tunti siel kahvilassa oltiin, tosin mä oisin jaksanu jutella Mikon kanssa ainaki puolet kauemmin ;>). Mikko sano iteki et se viihty ja kiitteli kovasti seurasta. Viimeiseks se sano jotain tyyliin "nähdään".
Nyt mulla onkin ongelma, haluisin näet kuumeisesti nähdä Mikon uudelleen ja jutella lisää ja tututustua, mahdollisesti alkaa jopa myöhemmin seurustella mut en tiedä Mikon tunteista mua kohtaan. En ees tiedä voinko sanoo tota meiän tapaamista "treffeiksi" (ite olin vakavalla mielellä) mut jos Mikolle toi oli vaan kaveritapaaminen, mukava jälleennäkeminen...ym.

Joten:
-Kehtaanko kysyä sitä uudelleen ulos mun kanssa vaikuttamalta epätoivoselta roikkujalta?
-Miten voin tehdä mun aikeet selväks, et oon kiinnostunu siitä muutenki ku vaan kaverimielessä?

Jotenki mun päähän on pinttynyt käsitys, et äijä kysyy tyttöä treffeille, ja mulle oli suuri askel ees laittaa Mikolle yks viesti ja pyytää sitä ulos, saati sitte että tekisin sen uudelleen. Ja mä en tosiaan haluis vaikuttaa epätoivoselta (se kyl oon :D)! En mä aiemmin oo ollu tälläsessä tilanteessa, treffejen jälkeen on ollu aina lähes itsestään selvää että tavataan uudelleen ja ollaan kiinnostuneita..

Vai:
-Pitäiskö mun vaan antaa asian olla ja oottaa et Mikko pyytää mua uudelleen kahville? jos teen niin, luuleeks Mikko etten mä olekaan kiinnostunu ja jättää kysymättä......?

Haluisin niin kovasti et meistä tulis jotain... auttakaa mua :) :?:

Kommentit (4)

Pulu

Saatkohan asian kuulostamaan monimutkaisemmalta kuin se onkaan :lol:

Ei vaan, itse kyllä syyllistyn usein ihan samaan...

Mutta ajattele pojan näkökannalta. Ainakin se oli alunperin susta kiinnostunut kun se oli eka joka sua pyysi kahville.

Ehkä se on vähän varovainen kun sä olit ensin vaan "katotaan", eihän se voinut tietää että seurustelet ja siks jouduit vähän himmaileen. Jos se ei ole ihan varma että kiinnostaako sua.

Mun mielestä voit ihan hyvin pyytää sitä uudelleenki johonki, mitä sen on väliä vaikka jutusta ei tuliskaan mitän muuta ku kaveruutta? Eihän siinä menetä mitään jos saakin vaikka vain hyvän kaverin, päinvastoin!

Älä pilaa mahdollisuuksia spekuloimalla ja toivomalla liikaa. Koita vaan nauttia tilanteesta ja katso mihin se johtaa

(joo ja TIEDÄN että tämä on äärimmäisen vaikeaa jos itse on pahasti ihastunut toiseen)

Lovefool

Kiitos neuvoista :)

Nojoo, ehkä ajattelin ja kuvasin tilanteen turhan monimutkaisesti, mut siltä musta tuntuu :P Ja aion kyl rohkaista mieleni ja kysyä Mikkoa uudelleen ulos, eihän siinä mitään menetä vaik saisikin pakit. Täytyy tosiaan vähän hidastaa tahtia ja odotella ilman turhaa hätäilyä, oon kai vaan tottunu et asiat etenee nopeesti.. :/ Ja kuten sanoitte, ellen poikaystävää saa niin ainaki kaverin! (Vaikee vaan ajatella asiaa noin ku on niin ihastunut... :>)

Pai25

Kerro sille et oli kivaa ja ehdota et ottaisitte uusiks mahdollisimman pian...
Kyl noi seurustelu / kiinnostus kuviot selviää myöhemmin ku tunnette paremmin jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat