Miten ja milloin kertoa tunteista? - Deittailu ja yöelämä

ananas7

se ei tunnu miltään, jos toinen on heti hokemassa et kuinka vakavissaan on.mulle on monesti käynyt niin, että parin juttelukerran jälkeen toinen ois jo kosimassa. :roll: järki käteen! :x

Kommentit (10)

Joanne

Olen tapaillut yhtä aivan upeaa miestä (ollaan reilu parikymppisiä kumpikin) vähän aikaa, mies on joka kerta itse pyytäny mut ulos, ja aina treffien päättyessä sopinut uusista. Olen jo käynyt hänen luonaan, mut mitään sellaista ei tapahtunu, koska mä menin aivan kipsiin ja sitäkin tais vähän jännittää..mies on kyl sanonu ettei etsi mitään pikajuttuja, mut missä vaiheessa vois jotain odottaa tapahtuvaksi (ollaan halattu tavatessa ja erotessa, VAU) ? on niin kuuma tapaus, että ei jaksais odotella. Mutta en halua hyökkiä, ja entä jos se haluaakin olla vaan frendi? Se olisi niin noloa. Apua, mä en tajua miehistä mitään. Ja lisäksi mua pelottaa etten ole sen tasoa, mua on kehuttu kauniiksi ja sekin on itse asiassa niin sanonu, mut nyt on koko itsevarmuus kadonnut tästä tytöstä!

pinni

]

en tiedä, että miten ujo olet, mutta mä vain sanoin omalle kullalle yhtenä iltana kun makoiltiin sen sängyssä ja oli sellainen "hiljainen hetki", että tykkään susta kamalasti. sitten kulta oli hetken hiljaa ja sanoin että niin sekin musta.
tämä tapahtui ihan seurustelun alkuaikoine ja nyt on yhteistä matkaa takana reilut pari vuotta <3

Cosmic angel

Möläytin eilen, enkä saanut haluamaani vastausta, eli edes epävarmaa;"niin mäkin susta". Kundia olen tapaillut nyt pian 2 kuukautta ja olen aivan lämässä. En vaan tiedä, kuinka kauan kestän, kun en tunne saavani tunteilleni vastakaikua. Meillä on kyllä muuten kivaa ja juttua riittää,
mutta elän myös tunteista.... :roll:

piiku

No tämä kysymys on muaki vähä askarruttanu :?
En tiedä et mitä tekisin jos sanoisin miehelle et tykkään susta tai vastaavaa ja sit mies ei sanois mitään takas :shock: :oops: :cry:
En kyllä osaa sanoo et sanoisko se jotain takas mut enpä halua ottaa riskiä et pettyis siihen jos toinen ei tajuu sanoo takas mitään tai sit ei oo sellasia fiiliksiä toisella.
No kai seki tulee joskus eteen.
En taida tätä jäädä murehtimaan vaan pidän miehen kans hauskaa
ja nautin yhdessäolosta :D

matte

Mulla on samanlainen tilanne että olen tapaillut yhtä miestä muutamia kertoja. Aina erotessa halataan mutta muuta ei ole vielä tapahtunut. Jutellaan päivittäin pitkiä puheluita mutta silti tuntuu etten tiedä mitä mies haluaa.

Mä olen ihastunut ja olen yrittänyt vihjailla sen suuntaista mutta mies ei tunnu tajuavan. Välillä vaikuttaa että hän välittäisi mutta toisena päivänä taas on tosi välinpitämätön. Johtuisko ujoudesta...

Mä en uskalla kertoa tunteistani koska en tiedä millaisen vastauksen saisin. Pelkään että hän säikähtää ja juttu loppuu siihen.

nellas_telemnar

meillä meni silleen et kirjoteltiin ties kui pitkään ja ihastusta oli selkeesti molemmin puolin, mut yllättäen kumpikaan ei sanonu mitään kun ei ollut varmaa. Noh, kun tää miäs tuli käymään niin hän panttas pitkään et milloin kertois ja sit kun oltiin kahvilla, hän vain sanoi et:"mulla ois yks juttu.. oon ihan kamalan pihkassa suhun.." ja sit tietty oli helppoa sanoa et niin miekin häneen...
mut siis eipä sitä koskaan tiedä milloin on oikea hetki tunnustaa.. kannattaa mennä fiiliksen mukaan.. esim. kun halaa toista, niin kuiskata toisen korvaan et tykkää.. sit vain pitää kattoa reaktio...
ei ehkä paras neuvo mut kuitenkin....

Vierailija

olen työpaikalla tavannut aivan upean naisen olemme olleet jo reilun vuoden ajan työkavereita kuinka ketoisin sen hänelle kuinka paljon välitän ja mitä hänestä ajattelen nämä yhteiset työpäivät ovat olleet elämäni parhaimpia päiviä. ???

apuaaaa

oon ollu pihkassa yhteen jäbään, joka on mun työtoveri. oon yrittänyt saada kontaktia ja on mulla ollut pieniä säätöjä sen kaa.

mietin vaan, että miten voisin kertoa tunteistani, kun jätkä ei millään tajuu. en tiiä että onko se tyhmä vai onko tosi tyhmä! sain yhteisen projektin nyt viimein sen ja mun yhteisen työkaverin kanssa. haluaisin neuvoa selittää sille mun tunteista, kun kyllä sekin on sanonut tykkäävänsä minusta. en vaan tajua, että miten näitä miehiä käsitellään. oon niin rohkea muuten, mutta tää herra saa mun jalat vapisee..

Vierailija

Reippaasti vaan asia esiin kukaan jaksa tätä nyt olis nuuten tehokas.. Eipä minua usko hölmöilee itse tärkeä asia jos joku muukin laittaisi sille viestiä. Lapset

Vierailija

matte kirjoitti:
Mulla on samanlainen tilanne että olen tapaillut yhtä miestä muutamia kertoja. Aina erotessa halataan mutta muuta ei ole vielä tapahtunut. Jutellaan päivittäin pitkiä puheluita mutta silti tuntuu etten tiedä mitä mies haluaa.

Mä olen ihastunut ja olen yrittänyt vihjailla sen suuntaista mutta mies ei tunnu tajuavan. Välillä vaikuttaa että hän välittäisi mutta toisena päivänä taas on tosi välinpitämätön. Johtuisko ujoudesta...

Mä en uskalla kertoa tunteistani koska en tiedä millaisen vastauksen saisin. Pelkään että hän säikähtää ja juttu loppuu siihen.

laita kirje vaikka oven eteen ja kerro asioden olevan juuri niinkuin hän on kuullutkin muutama yksityiskohta asiasta varmaan toimis.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat