Juominen... - Deittailu ja yöelämä

Pai25

Mun lähipiirissä ja porukassa on pari ihmistä, jotka vetävät lähes joka kerta ulos lähtiessään sellaset idiootti-kännit, eli liikaa viinaa ja vääränlaista vieläpä. Ja homma menee yleensä siihen et ko ihmiset on ihan kauhees kunnos; roikkuu kaikissa kii, aukoo päätänsä, haastaa riitaa ja lopulta sitten meinaavat sammua baariin.
Ei siinä mitään ois jos tää tapahtuis joskus, mutta ku nykyään tää tuntuu olevan enemmänkin tapa ku poikkeus.
En nyt itekkään väitä et osaisin ottaa viinaa oikein, mut en sentä joka kerta vedä tollasii överejä.
Miten tästä asiasta vois huomauttaa ? Ilman siis et loukkaa... Joskus oon hienovarasesti yrittänyt ottaa asiaa puheeks niin vastaukset on ollu tyyliin "Kyl mä tiedän ja pitäis opettella ottaa rauhas..." Mut seuraavalla kerralla sama show samoilla näyttelijöillä.

Sivut

Kommentit (51)

Shandy

Toi on tosi raivostuttavaa. Yksi kavereistani alkaa aina kiukutella joka asiasta, ja kun on vielä jonkun sortin feministi niin alkaa haastamaan riitaa jokaisen miehen kanssa mitä typerimmistä asioista. Ole sitten siinä itse vierellä että "rauhotus nytten, pitäskö lähteä kotiin, lähetkö mun kans käymään vessassa, ei kai nyt enää osteta juotavaa"... Argh.

Ei pitäisi lähteä näiden kavereitten kanssa ollenkaan baariin, ja pyrin sitä kyllä nykyään välttämäänkin.

Kyllähän sitä itsekin on välillä vähän liian kännissä ja pahalla päällä, mutta itse kyllä lähden melkein aina kotiin jos joku alkaa ärsyttämään. Mieluummin niin että menee päissään avautumaan. Jos se sama asia ärsyttää vielä selvänä niin sitten saatan siitä mainitakin.

Jzzu

Sääli että monet ihmiset eivät tunne eivätkä osaa asettaa omia rajojaan.
Ja vielä isompi sääli on että harvemmin ne palopuheet ja paremmin tietämiset auttaa vaan tollaset jutut joutuu monesti oppimaan ihan oman kantapään kautta.

Tonde

Tällä neidillä on kanssa vähän tota vikaa. Nykyään alan aina uhoamaan kaikille kännissä. Ja ku vastapuoli on vielä kaks kertaa isompi ja mies, ei mitään suhteellisuudentajua. Onneks en ole vielä turpaani saanu. Mä olen tajunnu ite oman tilanteeni koomisuuden ja päättäny, et juominen saa loppua aika pitkäks aikaa.

Pai25

Ihan positiivista et jotkut sentä tajuu ite et nyt menee överiks.
Eilen tuli taas yhteenotto. Ku tietyt ihmiset päätti et meil on jatkot, vaikka sanoin alusta asti ettei todellakaan ole, koska olen menossa nukkumaan. Siitä tuli kauhee välikohtaus ja kasa oikein "mukavia" tekstiviestejä...
Ko ihminen ei ite varmaan muista tapahtunutta, joten tuskin anteeksi pyytelee...

Maikki85

Mitäs jos Pai lähetät viestiä heille et muistaako he mitään edellisen illan tapahtumista?Ja sit vaan ilmotat kuinka hauskaa sulla aina heitä on kattella kun he ovat semmosia ja tömmösiä jen.. Ehkä se krapula ja hemmetin moinen morkkis sitten auttaa ajattelemaan.

Amalia
Maikki85
Mitäs jos Pai lähetät viestiä heille et muistaako he mitään edellisen illan tapahtumista?Ja sit vaan ilmotat kuinka hauskaa sulla aina heitä on kattella kun he ovat semmosia ja tömmösiä jen.. Ehkä se krapula ja hemmetin moinen morkkis sitten auttaa ajattelemaan.

Tota mäkin ehdottaisin. Örveltäville kavereille vois kertoa ihan suoraan, miten ne käyttäytyy kännissä, jospa ne sitten tajuais. Ja mieluiten pitäis kertoa heti seuraavana päivänä, että sais niille krapulan lisäksi vielä morkkiksenkin :twisted: .

Toinen vaihtoehto on sitten tietysti vahtia kyseisiä kavereita ihan haukkana, kiskoa niitä pois baaritiskiltä ja juottaa niillle viinan sijasta vettä tai jotain mehua (mehun seassa voi aina väittää olevan jotain likööriä :wink: ). Miinuspuolena on tietty se, että itellä ei oo välttämättä kauheen kivaa, jos ilta menee lapsenvahtihommissa.

Pai25

Dubyamoa:
Mulla on kans yks kaveri jolle opiskelut on hälläväliä...
Ikää ihmisellä on kohta 24 vuotta, joten pitäis vissiin olla jo järkeä päässä ?!? Tyttö opiskelee toisella paikkakunnalla ja nyt äskenkin soitti et on tulossa tänne, kun ei jaksa / halua olla opiskelupaikkakunnallaan. Sit sano et alkaa ryyppäämään matkalla ja sano et mäkin voisin lähtee dokaa, ku oon lomalla ! Hei haloo !? Sitten ruikutetaan kun ei valmistuta ajoissa jne, jne...
Ei mun ymmärrys riitä noihin itse aiheutettuihin ongelmiin ! Todellakaan ! Jossain kohtaa vielä jaksoin ymmärtää ja yritin ymmärtää, mut en enää. Ite hoidan työni yms velvollisuuteni ilman dokailua jne...
Mut tää nyt meni vähän sivuun alkuperäsestä aiheesta :oops:

Ei mulla ainakaan hermo / ymmärrys riitä siihenkään et oon jonkun lapsenvahtina jossain baarissa. Tietty joskus se on ihan ymmärrettävää, et menee överiks jne... Mut joka kerta ku lähtee ulos ?!?

Maikki85

Pai:

Mitäs jos sanot tälle kaverilles ettei sua vois vähempää kiinnostaa koska sulla on omia hommia, velvollisuuksia joita pitää hoitaa, toisin kuin näköjään eräillä. Kyl mä ainakin sanoisin ja pahasti jos pitää olla noin typerä. Silläkin uhalla että menis välit poikki. Eihän tommosta jaksa kukaan kattoa/kuunnella

Pai25

Niinpä.
Vaikee se on kyllä mennä arvostelemaan kenenkään elämäntyyliä...
Itekkin kuitenkin otan viinaksia, mutta hyvässähengessä (pääsääntöisesti) ja yleensä kohtuudella ja jätän ne puuhastelut VIIKONLOPPUIHIN ! Seli, seli... :oops:
Meinaan kyl seuraavalla kerralla sanoa suoraan et nyt riittää... Jos / kun meno ei muutu, niin oon sitten mieluummin itekseni tai alan vaihtamaan seuraa missä käyn ulkona.

Jeii

Niitä harvemmin kiinnostaa kun asiasta sanoo, joten ehottaisin, että hankkisit uusia kavereita - sellasia jotka osaa pitää hauskaa oksentamatta. Ehkää nää örveltäjä ystävät sit tajuais :roll:

Tonde
Jeii
Niitä harvemmin kiinnostaa kun asiasta sanoo, joten ehottaisin, että hankkisit uusia kavereita - sellasia jotka osaa pitää hauskaa oksentamatta. Ehkää nää örveltäjä ystävät sit tajuais :roll:

Yhdyn kyllä tuohon. Oman kokemuksen perusteella voin sanoa, että en olis sitä lopettanu, jos en olis ite tajunnu.

Lania

Eiks ne örveltävät ja/tai sammuvat kaverit laiteta taksiin tai muuten vaan kotio, turha siinä omaa iltaansa on pilata. Tosin sellaset räyhähenget voi olla eri asia jos täytyy köyttää nyrkit kiinni johonki.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat