Ujo poika ja lukuloma - Deittailu ja yöelämä

MichelleX

Ongelmani on seuraavanlainen , olen katsellut erästä kundia salaa jo kauan, olen kuitenkin ollut muissa suhteissa onnellisesti, mutta jälleen olen vapaa. Viime aikoina huomioni on taas kiinnittynyt tähän suloiseen, hieman yksinäiseltä vaikuttavaan herraan ja olen saanut myös katseita häneltä. Näemme lähes päivittäin, mutta vain silloin kun olemme yhtäaikaa ruokailemassa koulun ruokalassa, en tunne häntä, tiedän vain hänen nimensä ja muutamia seikkoja hänestä, emme ole koskaan puhuneet. Ajattelen kundia jatkuvasti, sitä hymyä ja ujoja katseita, upeaa vartaloa ja jokaista liikettä. Olen siis pohtinut mitä hänen katseensa mahtavat tarkoittaa, onko hän kiinnostunut minusta vai onko minussa jotain outoa :roll: Frendini tulivat tänään kysymään minulta, että mitä sen pojan ja minun välillä on, olivat kuulema päätelleet jotain niistä katseista 8) Ja se itse ongelma tässä on se, että kundi jää lukulomalle ensi viikolla eli en näe häntä pitkään aikaan.. Ja ensi syksynä varmaankin lähdemme jatkamaan opiskelujamme eri kaupunkeihin. Eli järki sanoo että pitäisi vaan antaa asian olla, mutta ainakin jollain asteella sydän käskee toimimaan ja pian. Mitä siis tehdä? En kykene ajattelemaan selkeästi tässä huumassa, mutta jos jollain ollut samankaltaisia tilanteita niin neuvot ovat enemään kun tervetulleita rakkaat cosmolaiset

Kommentit (11)

vihollinen

Hmm...
No, aina kannattaa kuunnella sydäntä :D No ei vais, mut oikeesti.. kyl kannattaa kokeilla onneaan ja tarttua rohkeesti pyydykseen :)
Eli meeppä rohkeesti jutteleen hänelle vaikka koulun jälkeen.. jos et keksi mistä jutella, ni kysy vaikka mitä hän kirjottaa, jne...
Koska jutusta sai ainakin käsityksen, ett poikakin sua usein vilkuilee, että en nyt usko että se sattumalta vaan aina sua kattois.. luulen että jotain sen mielessä pyörii sun suhteen, se että mitä on arvoitus siihen asti kunnes otat siitä selvää :)
Onnea koitokseen

SaM

Niin ja jos saat pakit, niin poikahan on jäämässä lukulomalle, niin ei sitten tarvitse nolostella sen seurassa. Tuohan olis ihan täydellinen ajoitus...

Venice Queen

No täydellinen ja täydellinen... Itse en ainakaan olisi ollut halukas aloittamaan mitään oman lukulomani alkaessa... Mutta eihän sitä koskaan tiedä, minustakin kannattaa laittaa itsensä likoon.

vihollinen

Ai, mun mielestä olis kiva, et jos mulla olis lukuloma ja jos just mukavasti sen alkuun ilmaantuis joku mukava poika :D
Sitten vois tehdä välillä muutakin kuin lukea, ja saisi muutakin ajateltavaa.. Ja se olis vaan hyvä.. :)
Noin ainakin mulla.

*Sandy*
vihollinen
Ai, mun mielestä olis kiva, et jos mulla olis lukuloma ja jos just mukavasti sen alkuun ilmaantuis joku mukava poika :D
Sitten vois tehdä välillä muutakin kuin lukea, ja saisi muutakin ajateltavaa.. Ja se olis vaan hyvä.. :)
Noin ainakin mulla.

Mä aloin seurustella juuri ennen kirjoituksia, ja voin kertoa, että se ei ole fiksu idea. Mä halusin koko ajan olla uuden poikaystävän kainalossa, ja lukemiset todellakin jäi kakkoseksi.. Ja silloin kun sain luettua hetken, ajatukseni harhailivat koko ajan tuohon ihanaan poikaystävään :P

Sarah
*Sandy*
Mä aloin seurustella juuri ennen kirjoituksia, ja voin kertoa, että se ei ole fiksu idea. Mä halusin koko ajan olla uuden poikaystävän kainalossa, ja lukemiset todellakin jäi kakkoseksi.. Ja silloin kun sain luettua hetken, ajatukseni harhailivat koko ajan tuohon ihanaan poikaystävään :P

Luulen että ajatukset harhailevat kyllä sillonkin, (ja nimenomaan juuri silloin )jos jättää asian sikseen ja silti pyörii ko. poika mielessä :wink:

*Sandy*
Sarah
*Sandy*

Luulen että ajatukset harhailevat kyllä sillonkin, (ja nimenomaan juuri silloin )jos jättää asian sikseen ja silti pyörii ko. poika mielessä :wink:

Totta tuokin :D Sun täytyy nyt vaan yrittää löytää kultainen keskitie :)

MichelleX

Jees, nyt ollaan saatu kyl kundin kanssa jonkinlaista juttelupohjaa :D oikein mukavalta herra vaikuttaa. Ja kuulema vielä ollaan hakemassa samaan kaupunkiin opiskelemaan :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat