Kenties... kusipäää? - Deittailu ja yöelämä

Miffy

No miten täällä joku voisi ton perusteella sanoa, onko jätkä kuspää vai ei?

Heh, "kyllä, näiden kriteerien täyttyessä on nyt sanottava, että mahdollisuus kuspäisyyteen on..hmm...siinä 50 prosentin luokkaa".

Kommentit (8)

dani

Hei, koitetaanko kaikki käyttäytyä mukavasti niin ei uudella käyttäjälläkään oo niin inhottava tulla tänne, ja ettei sille nyt jää aivan väärä käsitys koko foorumista.

Ja _neitoh_, ei täällä kaikki oo mitenkään negatiivisia.

Mun mielestä kannattais kans antaa koko tyypin olla. Luulen että se on kysynyt aika monelta muultakin tytöltä meseosotetta. Ikäväähän se tietenkin on jos ite on ehkä kiinnostunut tyypistä mutta toinen ei reagoi mitenkään. Ei se siitä silti välttämättä kusipäätä tee jos sitä itseä ei sitten lähempi tuttavuus kiinnostakaan.

KRedit-

joo.. ja ite ainakin saan galleriasta jatkuvasti uusia meselisäyksi ja monet pyytää messenger osotteita.. en ota niitä noin henkilökohtasesti ja numeroa en ainakaan lähe jakamaan. Älä ota sitä vakavasti!

Lopeta yhteydenpito eläkä stressaannu tollasesta. ei pitäis kiintyä Netti tuttuihin noin kovasti.

_neitoh_

Yks tyyppi tuli galleriassa jutteleen.
Noh sit pyysi msn osotetta ja annoin..
Noh mutta tää tyyppi ei pahemmin oo ite tullu jutteleen ekana, ja eikä yleensä keskustelekkaan eikä alota keskutelun aihetta ite.. Ja sit num. vaihettiiin, mutta ei vastaa aina viesteihin.. ja keksii aina jtn SELITYKSIÄ(miun mielestä) miks ei vastannu... tai joskus ei vastaa olleskaa eikä sano mtn... :evil: :evil:

Mitähän vielä osaisin kertooo, nohkysykää jos jtn oleellista jäi kertomatta..... :roll:

Mutta onko toden näköstä että tyypppi on kusipää????

Aimée

Kannattaa unohtaa koko tyyppi, ehkä se vaan on kalastellut yhteystietoja ihan muuten vaan ilman sen kummempia päämääriä. Ei noitten kanssa ole pakko jutella aina jos ne ovat sellaista joskus ehdottaneet, itsellekin Galleriasta taannoin tuli meseen sellasia joko riesoja tai ihan tuntemattomia jotka eivät sanoneet mitään. (piti piilottaa meseosoite sieltä..) Turha uhrata ajatusta mokomalle :) Vaikuttaa siltä et tyyppi ei ole vaan kiinnostunut.. Sitä sattuu ja ei se siitä k*sipäätä automaattisesti tee

Murehtija

Galleriassa kaikki ihme tyypit kirkuu heti mese osotteen perään mutta harvoin ne on ihan selväpäisiä tai ees oikeesti juttelee sulle. Kai sä ny oot nähny millasta porukkaa Gallerias ees kulkee? Kyllähän mäkin tapasin yhen aika hyvän kaverin Gallerian kautta *MUTTA* kyseinen henkilö tunsi yhden mun kaverin, asui samas kaupungis ja opiskeli samas koulus ja on ens vuonna mun kans samalla luokalla. Erääseen ihmiseen tutustuin vähän kauempaa ja hän on täys feikki. Vannoo miten ymmärtää/kuuntelee ja just nyt provinssissa mulla meni hermo siihen ku se puhui mulle kuin jollekin helvetin aivokuolleelle pikkulapselle joka ei oo koskaan juonu alkoholia.

Eli tän mun vastauksen pointti...Galleria on Galleria. Anna paskan olla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat