Keskustelun aiheita - Deittailu ja yöelämä

Fleur

Elikkä...

Yksi mies pyysi puhelinnumeroani muutamien viikkojen flirttailun jälkeen. Ja laittoi viestin jossa pyysi ulos.
Haluaisin kovasti lähteä, mutta olen hiljainen ihminen (vieraiden seurassa) ja en ole seurustellut tai edes käynyt ulkona kenenkään pojan kanssa. Halu mennä olisi kyllä kova, mutta en tiedä mistä keskustella ja pelkään todella kovasti hiljaisia hetkiä...

Toivottavasti joku osaa auttaa...

Kommentit (4)

Mariel

keskustelun luulisi syntyvän luonnostaan ja hiljaisia hetkiä kannattaa täyttää ympäristöä koskevilla huomioilla :roll: "kaunis ilma tänään" (no okei, ehkä vähän klisee) "tosi kiva kahvikuppi sulla" jne :D

ekoilla treffeillä juttua riittää varmasti ihan vaan kun kyselee toisen osapuolen elämästä ja kiinnostuksenkohteista. :wink:

Daisy

Ei sitä kannata pelätä, että olet hiljainen ihminen. Siitä vaan treffeille! Vai aioitko pakoilla treffailua koko ikäsi?! :wink: Kyllä sitä juttua varsinkin ekoilla treffeillä itsestä ja toisesta löytyy, ei kannata pelätä. Ja jos teillä synkkaa, niin sitten varsinkaan jutustelulle ei tule loppua. =)

paranoidgirl

Sama ongelma. Vielä kun mun treffiseurat on yleensä tyyppejä keiden kanssa oon kuukausikaupalla jutellut netissä vaikea keksiä mitään kysyttävää kun toisesta tietää jo vaikka mitä :lol: Sellasta se nettideittailu..

bananab

kysele deittisi harrastuksista ja hänestä muutenkin, mutta älä kuitenkaan
ristikuulustele. Ja jos käytte vaikka leffassa, niin sen jälkeen ainaki voi siitä elokuvasta keskustella ja muutenkin.
Älä ainakaan ujouden takia jätä treffejä väliin, se jää sitten kumminkin harmittamaan.
Kaikki menee hyvin, kunhan et turhia stressaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat