Sokkotreffit - Deittailu ja yöelämä

Ritu

Olen ollut, kaveri järkkäs ja ilmotti siitä puolen tunnin varotusajalla. Ei oikeen mun juttu..

Kommentit (15)

vihollinen

Oon kokeillut kerran.
Ne järjesti mun kaveri, ja se treffi seurani oli siis kaverini kaveri myös, mut ei oltu koskaa tavattu.
Treffit meni ihan ok, tultii hyvin juttuu, jne.
Ja kyl me sit seurusteltiinki jotai pari kk..

Kyl kaikkee kannattaa kokeilla, et mikä ettei :D
Tosin, en välttämättä kenenkä muun järjestämille menis, kuin kaverini joka tietää minkä tyyppisistä miehistä tykkään :D

figaro

Kokemuksia sokkotreffeistä. Kuka järjesti? Olitko mielissäsi vai epäröitkö? Mikä oli treffien tunnelma? Jne.

Vinkkejä muille rohkeille tai vähemmän rohkeille :D

Lania

En oo varsinaisesti, mutta kaverit on yrittäny miljoona kertaa parittaa mua poikkistensa kavereille, joskus enemmän ja joskus vähemmän yllättäen. Yleensä se on kyllä menny vaan naureskeluks.

Shandy
SunLion
Niinno okei..ton ikäsenä ei oo kaikista fiksuimmillaan :D

no minä en oo koskaan erityisen fiksu ollut, mut kyllä se yläaste aika oli semmosta menoa muutenkin että huh huh.. :lol: Ei kyl enää kävis mielessä kenelläkään tehdä tuommosta (et mut voi kyl hyvin miitata jo nykyään!!! :D ).

Jeii

Mä ollut kerran ns. sokkotreffeillä. Tällöin olin 7 lk:lla yläasteella. Aikani jutellut tyypin kanssa KissFM:n tsätissä (tällöin ei galleria ollut mikään in juttu, joten en tyypistä tienny muuta kun mitä juteltu) ja sähköpostejakin vaihdettu. Sovittiin sitten rehvit ja mä tietty rohkeena tyttönä otin muutaman kaverin mukaan. Näin tän pojan seisomassa siellä missä sovittiinkin ja mä jänistin :D

Kaikkein hauskinta tässä on se, että kun tutustuin poikaystävääni (reilut 2 vuotta yhdessä) ja sain hänen sähköpostinsa, tajusin että siehän oot se tyyppi. Ollaan jälkeen päin naureskeltu, että tuskin nyt oltais tässä tilanteessa, jos en olis aikanaan jänistäny tapaamisesta!

sopuli
Jeii
Mä ollut kerran ns. sokkotreffeillä. Tällöin olin 7 lk:lla yläasteella. Aikani jutellut tyypin kanssa KissFM:n tsätissä (tällöin ei galleria ollut mikään in juttu, joten en tyypistä tienny muuta kun mitä juteltu) ja sähköpostejakin vaihdettu. Sovittiin sitten rehvit ja mä tietty rohkeena tyttönä otin muutaman kaverin mukaan. Näin tän pojan seisomassa siellä missä sovittiinkin ja mä jänistin :D

Mä tein samalla tavalla.

Oltiin sovittu treffit ja chattituttavani otti oman kaverinsa mukaan ja minä omani. Toinen pojista oli VALTAVAN kokoinen kaveri ja toinen pikkunen Southparkin Kennyn näköinen. Me lähdettiin livohkaan ja äkkiä... :shock:

Shandy
sopuli
Jeii

Mä tein samalla tavalla.

Been there done that. Mut parasta siinä oli että se poika ketä olin menossa tapaamaan matkusti junalla 4h että pääsi tapaamispaikalle. :oops: Jänistin, en uskaltanut mennä edes asemalle kuikuilemaan minkä näköinen kaveri oli tulossa, vaan jäin kotia. Hävettää vieläkin, aika paskasti tehty (oltiin kuitenkin jutskailtu vuoden verran netissä).

SunLion

kieltämättä vähän ilkeetä...oishan sitä voinu edes kaveri-linjalla mennä moikkaan kun toisella kulu aikaa/rahaa...

Mulla oli kans vähän sokkotreffin tapaset..vaikka kuvia olin nähny, ja tämän henkilön kanssa jutellut.
Tavattiin siis netissä, tosin ei missään deitti-palstalla vaan sattumalta eräällä irc-kanavalla. Sen jälkeen alko mese keskustelut, jotka syveni kaveruutta pidemmälle...ja sitten hän tulikin mua tapaamaan. Matka kesti jtn 10-12h (toiseen maahan ;)), en muista tarkkaan..ja maksokin ihan tuhottomasti hänelle (ja kaverille). Ite menin tapaan yksinäni (koska ulkomailla oltiin, ja ei ollu suomalaisia siellä...) ja hänellä oli kaveri mukana, matkaseurana....Ja he elivät yhdessä onnellisina elämänsä loppuun asti ;)

Shandy
SunLion
kieltämättä vähän ilkeetä...oishan sitä voinu edes kaveri-linjalla mennä moikkaan kun toisella kulu aikaa/rahaa...

Niinpä. :? Laitoin perään vaan sähköpostia, että "sori en voinut". Eipä se poika enää sen jälkeen kovin yhteyttä ottanut, ihme kyllä. No, mut nuorena ja tyhmänä tulee töppäiltyä (olin sillon vissiin 13 vai 14), toivottavasti kaverille ei jäänyt kovin suuria traumoja.

SunLion
Shandy
SunLion

Niinpä. :? Laitoin perään vaan sähköpostia, että "sori en voinut". Eipä se poika enää sen jälkeen kovin yhteyttä ottanut, ihme kyllä. No, mut nuorena ja tyhmänä tulee töppäiltyä (olin sillon vissiin 13 vai 14), toivottavasti kaverille ei jäänyt kovin suuria traumoja.

Niinno okei..ton ikäsenä ei oo kaikista fiksuimmillaan :D

vihollinen

Mä oon kans kerran "jättänyt menemättä" sokkotreffeille..
Tai tilanne oli se, et olin kans jotai seiskalla sillon, ja olin chatis tutustunu yhteen poikaan toisesta kaupungista.. Se sit halus nähdä, ni se sit tuli mun asuinkaupunkii kaverinsa kans, sovittiin et nähdää jossai tietys paikas, mut ei kerrottu mitää et mistä toisen tunnistaa..

No, aika koitti kun piti paikanpäälle mennä, menin kaverini kanssa.. Mutta vähän matkan päästä jo näin, että kyseinen sokkotreffi seurani oli silloin mielestäni ihan kamalan ruma, joten tehtiin kaverin kans niin, että käveltii muina miehinä ohi..

Sokkotreffiseurani kaverinsa kans ilmeisesti luuli, että me oltii niitten treffiseura, koska moikkas ilosesti, mut me leikittii kaverin kans ettei tunneta niit, ja katottii ihan tyhmänä :D Meni meinaa läpi, ku joskus myöhemmi sit tyypiltä tuli viestiä, että miksen tullu paikalle :D Ja et se oli saanu pari vko arestia, koska oli lähteny ilman lupaa niin kauas :D hahaha.. voi elämä :D

Jomppe_80

Tuli kokeiltua. Aika päällekäyvä ja ylipuhelias friidu sattui, alkoi selittämään jostain häistä ja ihmisistä, joista minulla ei ollut hajuakaan. Kirjaston kahvio oli paikka, joten siltä osin osui aika nappiin. Harmi ettei naisessa ollut akateemisuutta nimeksikään lyhyen tapaamisen perusteella.

Tonde

Toisaalta treffit ukon kanssa, jonka on tavannu baarissa, on melkein sama asia, ku sokkotreffit. Mä ainakin harvoin edes muistan, minkä näkönen kaveri on ollu, saati sit mitään muuta järkevää...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat