Miksi vapailla markkinoilla? - Deittailu ja yöelämä

blaah:)

Mä oon sinkku mutta nyt olen taas alkanut miettimään että vois olla ihan jees seurustella... Kun vaan nyt löytyisi joku kiva tyyppi

Sivut

Kommentit (157)

kolmiolääke

vastailin että ottaisin jos löytyisi.. vaikka jos tarkkoja ollaan niin mieluiten ottaisin ihan yhen tietyn jo löytyneen tapauksen mutta saapa nähdä ;)

brazen

Ottaisin, jos löytyisi.

En (mielestäni) ole koko aikaa haku päällä, mut kelpaishan se mies kyllä :D
Pari viimeaikaista "kokeilua" osoittautuivat sitoutumishaluttomiksi :roll: Etsintä jatkuu.. :|

SunLion

kaks vuotta parisuhdetta takana, kihloissakin olen...vaikeitakin aikoja on ollu ja ollaan täysin vakiinnuttu..mikä tekee mut onnesta sekasin on se että mä tiedän että tässä on mun elämäni mies, rakastan häntä ylikaiken! Tunnen olevani parisuhteen saralla maailman onnellisin : )

ja sinkkuudesta voisin sanoa sen verta että en viihtyny sinkkuna ollenkaan, olin todella onneton, läheisyyden kaipunen...olen täysin parisuhde-ihminen.

unelma_lapsi

vastasin, että ottaisin, jos löytäisin.

Oikeastaan olisi varmaan pitänyt sittenkin laittaa, että ihan sama. On taas menossa vähän hermo.

Toisaalta tiedän kenet tahtoisin, mutta ei oikein ole kamalasti mahdollisuuksia enää. Kerran oli ja menin typeryyksissäni sen menettämään.

Lania

Laitoin ihan sama, kun en jaksanu ees ymmärtää noita kaikkia vaihtoehtoja :P mitä meinaa "otan, kun tarvitsen, jne"?

Toisaalta tietysti ottaisin jos vaan löytyis, mutta se kuulostaa siltä et on koko ajan haku päällä (ai niin mut mähän oon) (melkein) (hmm en oo varma). Ottaisin kyllä jotain tiettyä. Ehkä tahtoisin seurustella, mut sit tulis kaikkia ongelmia.

kaneli

Vastasin että ottaisin jos löytäisin. Sinkkuna oon ollu kohta vuoden (sitäkin ennen vaan pari lyhyehköä seurustelusuhdetta) ja nyt alkaa taas tuntua siltä, että ois se aikas kiva löytää joku jonka kainalossa vois viettää lauantai-iltansa sen sijaan että kierii itsesäälissä kotonaan. ;) Mutta meneehän tää elämä näinkin - tavallaan en ehkä haluaisikaan sitoutua mihinkään vakavampaan just nyt erinäisistä henkilökohtaisista syistä. Mutta jotain sutinaa sais kyllä olla syksyä piristämässä!

Trinity

Vastasin "Otan, kun tarvitsen, muutoin pärjään ilman." Hyvin tulen toimeen sinkkuna ja suurimmaksi osaksi olen hyvin tyytyväinen. Jos en saa sitä kenet haluan, olen sitten keskenäni. :)

Jzzu

Hähhää! Vastaan vaikken sinkku ookaan ollut enää reiluun kolmeen vuoteen!

Mutta silloin kuin sinkku olin niin silloin minulle oli ihan sama sillä seura kyllä löysi minut.
Ei siis ole tarvinnut olla haku päällä, nykyisenikin otti yhteyttä eikä minun tarvinnut tehdä muuta kuin hyvä vaikutus puolisen vuotta ennen kuin toinen rohkeni viestillä minua kahville houkutella. :wink:

glossa

Ottaisin kyllä jos löytyis joku sellanen tosi special. Joku jota oikeasti kiinnostais mun kanssa samat asiat ja joka jakais samanlaisia suunnitelmia. Mutta ehkä tässä vaiheessa elämääni seurustelu ei ois ajankohtaista, suunnittelen mm. muuttoa ulkomaille.

Shandy

Mä en oo muuten oikein koskaan ollut sinkku. :shock: Yläasteelta alkaen olen aina ollut jonkun kanssa, enemmän tai vähemmän vakavasti (yleensä vähemmän vakavasti).. Jos en suoranaisesti ole seurustellut niin on ollut jotain vakisäätöjä.. No oonhan mä nyt sillon ollut sinkku kun on noita säätöjä ollut mut kuiteski.. Ei oo tarvinnut olla yksin jos en ole halunnut.. enkä kyl varmaan osaiskaan olla yksin..

eikku

Mä oon tykänny tästä sinkkuna olosta, mutta nyt tuntuu siltä että olisi kiva olla jonkun kanssa...hmm...en mä tiedä :roll: Oisin voinut vastata tuon ottaisin jos löytäis- jutun, mutta se kuulostaa siltä kuin mä epätoivoisesti etsisin miestä ja koko ajan olisi haku päällä (kyllähän mä ympärilleni uteliaana katselen, mutta...)

Tai sitten mä vaan sanon että "ääh! seurustelu on vaikeeta. Sinkkuna on kivempaa!" jolla kuittaan kaikki utelut "miksi et seurustele" tms...

Tonde

Mä olen ollu sinkku koko elämäni. Kyllähän sitä vois jonkun ottaa, jos vaan jostain löytäis sellasen, joka kestäis mua viikkoa pidempään.
Tosin mä en ole enää varma, jaksanko edes yrittää enää. Ku hakkaa päätänsä tarpeeks monta kertaa seinään, kyllä sitä tajuaa, ettei se kannata.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat