Kiinnostaako vai eikö??? - Deittailu ja yöelämä

Angelika

Mun ongelmani on se, että mies vaikuttaa mukavalta, rehelliseltä ja ns. kunnon mieheltä. En vain jotenkin saa itseäni syttymään ja kaikki pienikin miehen tavoissa ärsyttää mua ihan suunnattomasti. Ärsyynnyn ihan pikkuseikoista, kuten vääränlaisesta katseesta ja siitä, kun mies mielestäni söi liikaa ruokiani, kun pyysin kahville. Tosiaan itseänikin alkaa tympiä, kun oon niin helv***n tarkka. Mies kyllä vaikuttaa kiinnostuneelta, kun pyytää mua harrastuksiin ja aina kysyy, että mitä jatkossa. Ollaan tunnettu reilu kuukausi ja etenemistahti on ollut hidas. Ystävyydestä ollaan lähdetty ja tuskin tämä kovin nopeesti siitä etenee, kun mies on aika varmasti kokematon ja mun ongelmani on tämä pikkumaisuus ja liika tarkkuus. Ei kyllä aikaisemmissa suhteissa ole ollut mun kohdalla tällaista ongelmaa. Onkohan sillä vaikutusta, että olen ollut koko tuttavuutemme ajan ns. puolikunnossa ohimenevien vatsaongelmien takia? Kertokaa te joilla on ollut vastaavia ongelmia ja miten olette niistä päässeet yli. Vai tuleekohan tästä sittenkään enempää kuin ystävyyttä... :(

Kommentit (7)

Amalia

Kuulostaa siltä, ettei tuo oikein kehity ystävyyttä pidemmälle. Kyllä sen huomaa heti alussa, jos mies sytyttää, ja näissä tapauksissa aika ei paranna yhtään mitään.

Miestä ajatellen olis varmaan ihan fiksua jos kertoisit sille mahdollisimman pian, jos sua ei kiinnosta. Ettei se reppana sitten mene ja retkahda suhun ihan liikaa :(

Nimim. Been there, done that.

Bohemian_Chick

..oon samaa mieltä Amalian kanssa. Ajatteleppa että jos jo tässä vaiheessa alkaa pojan käytös ärsyttämään niin mitä se sitten on kun olette olleet vuosia kimpassa..ei varmaan vähillä riidoilla selvitä. Jos teidän ystävyyssuhteenne on ollut hyvä, niin älä pilaa sitä huonolla suhteella..kyllä sä itsekkin huomaat kun aikaa kuluu, että sytytkö pojalle koskaan..

eikku

Niin...etpä kuulosta kovin paljoa vetoa tuntevan. Mulla on kans niin, että "kaverimiesten" olemattomat huonot tavat käy naamaan ihan tajuttomasti! Tuntuu että mä en voisi elää sellaisen miehen kanssa, joka esim. jättää vessanpöntön kannen ylös. Mutta jos kysessä on joku kiinnostava ja johon selvästi tunnen vetoa, niin en välitä mistään hänen tökeröistäkään tavoista. Tuskin edes huomaan niitä. Mutta voi kauhistus, että jaksan valittaa jos joku miespuolinen ystäväni toimii mielestäni vähänkin typerästi. Kummallista :roll:

rei
Angelika
Mun ongelmani on se, että mies vaikuttaa mukavalta, rehelliseltä ja ns. kunnon mieheltä. En vain jotenkin saa itseäni syttymään ja kaikki pienikin miehen tavoissa ärsyttää mua ihan suunnattomasti. Ärsyynnyn ihan pikkuseikoista, kuten vääränlaisesta katseesta ja siitä, kun mies mielestäni söi liikaa ruokiani, kun pyysin kahville. Tosiaan itseänikin alkaa tympiä, kun oon niin helv***n tarkka. Mies kyllä vaikuttaa kiinnostuneelta, kun pyytää mua harrastuksiin ja aina kysyy, että mitä jatkossa. Ollaan tunnettu reilu kuukausi ja etenemistahti on ollut hidas. Ystävyydestä ollaan lähdetty ja tuskin tämä kovin nopeesti siitä etenee, kun mies on aika varmasti kokematon ja mun ongelmani on tämä pikkumaisuus ja liika tarkkuus. Ei kyllä aikaisemmissa suhteissa ole ollut mun kohdalla tällaista ongelmaa. Onkohan sillä vaikutusta, että olen ollut koko tuttavuutemme ajan ns. puolikunnossa ohimenevien vatsaongelmien takia? Kertokaa te joilla on ollut vastaavia ongelmia ja miten olette niistä päässeet yli. Vai tuleekohan tästä sittenkään enempää kuin ystävyyttä... :(

Minulla oli aina ennen tuollainen tapa, että kaikki pienet asiat rupes ärsyttämään ihan hulluna, mutta nyt kun tapasin erään pojan joka vaikutti kiinnostavalta ja oli ns."vaikeasti tavoiteltava" niin mielenkiinto pysyi yllä eikä ainakaan vielä ole mikään ruvennut ärysttämään :)

marimma
Ancela
eikö täällä oikeesti käy koskaan ketään vastailemassa :/

Ei tää oo pikavastausten paikka ennenkään ollut kaikissa ketjuissa ;)
Malttia nyt.

Ancela

Miten voi tulkita jos jätkä laittaa tekstariin silmäniskun ? ei oikeestaan flirtti tekstin perään vaan ihan tavallisen.. esim. "okei, kiitti ;)" tai "koita olla ottamatta sakkoja ;) "

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat