Treffeille valmistautuminen - Deittailu ja yöelämä

vihollinen

No, aina käyn suihkussa ja yritän laittautua huolellisesti ja siististi..
Sit meen hyvissä ajoin paikan lähettyville, etten vaan myöhästy..
Ja yritän rauhoittua. Eipä muuta.
Nii ja pesen hampaani ja tarkistan ettei oo hampaissa mitää ruokaa :D

Sivut

Kommentit (58)

figaro

Kertokaapa kokemuksia tässä ja nyt tai menneiltä ajoilta, kuinka olette valmistautuneet treffeille. Onko teillä jotain omia tapoja, jotka kuuluvat ehdottomasti "rituaaleihin"? Onko treffeillä ja "treffeillä" eroja sen suhteen, miten laittaudutte?

Miffy

No mut toi on tiukka fakta! :D Onpa kiva koittaa olla ihana ja toisen unelmien nainen, jos paskattaa ja pitää naama pinkeenä pidätellä pieruu.. Uaaahh!

figaro
Miffy
2. Koita käydä paskalla ennen treffejä, ettei niitten aikana sit kovasti pierettäis.

Ei helvetti ja heti kärkeen hyvät naurut :D :D :D ...mutta oikeasti tärkeä pointti. Mieluiten jättää kaiken ilmavaivoja aiheuttavankin syömättä :roll:

Miffy

Haahaa! Nosiit on jo aikaa ku oon viimeks ollut treffeillä kenkään uuden miehen kans (kai ny ku oon seukannu yli 3,5 vuotta...), mut kyl mää ny muistan tietty niinkin kauas kuin milloin kävin treffeillä ;)

1. Laita päälle mukavat vaatteet.
2. Koita käydä paskalla ennen treffejä, ettei niitten aikana sit kovasti pierettäis.
3. Koit olla oma ittes.

Enköhän mä noil oo pärjänny :D

sira

Jos on aikaa runsaasti niin käyn kylvyssä ja oo sit oikein rentoutunut. :lol: Laitan hiukset ja naaman viimesen päälle ja käyn läpi vaatevalikoiman.

Aivan viimeseksi syön väkisin ja pesen hampaat. Tuo mahan muriseminen :evil: , miks aina mulla.. Onpa ihanan romanttista sitten vähän myöhemmin ku maha mouruaa niin kuin ei ois mitään sisäänsä saanu, siis jos en oikein tankkaa!

Yhesti yhtä jätkää alko naurattaan, ku mun maha metelöi (selitys:se oli baari-illan päätteeksi ja kelläpä ei sillon ois nälkä :? ). Se oli vaan jotenkin ärsyttävä, ku se siinä heitti, et ookko joku anorektikko.. Idiootti jätkä oli kyllä sit muutenkin :roll:

Lania

Nöyy vihaan treffejä :D ensinnäkin, aina jännittää niin paljon ettei pysty syömään mitään, sit treffeillä huomaa ettei jännitäkään ja rentoutuu ja sit alkaa maha muriseen :? vammasta.

Sit myös yritän etukäteen keksiä kaikkia puheenaiheita, yleensä ne on suht tavallisia mut ihan käytännöllisiä. Ja yritän muistaa ettei kannata päästää suustaan tai kysyä ihan mitä mieleen juolahtaa.. (Lania: mikä sä oot ammatiltas? Poika: sähkömies. Lania: aijaa, mitä sä sit teet? Poika: (hetken tuijotus) No tota, sähkötöitä. Lania: krhm, niin. :oops: )

Ja treffeillä ja "treffeillä" on se ero, että treffeille laittaudun kivasti ja koitan olla ihana, "treffejä" on kahenlaisia, toiset on sellasia ettei oikein huvittais mennä joten sillon oon vaan ihan normaalinnäkönen ja tylsä :oops: jne, ja toiset "treffit" on sellasia että tietää illan päättyvän panemiseen, joten sit pitääkin olla huolellisempi valmistautumisen suhteen :P

Jimmy KImmel

Elokuvassa "sekaisin Marista" oli hyvä vinkki, jota on tullut käytettyä monia vuosia. Masturboi ennen treffejä! Kun seksuaalinen nautinto on hoidettu, niin ei ole niin hanakasti hinku toisen pöksyihin. Lisäksi orgasmin jälkeen tulee käyttäydyttyä varsin rennosti ja poskilla on seksikäs :wink: puna... Spesiaaliboonuksena asiassa on se, että mikäli jostakin kumman syystä sinne tytön pöksyihin tulee päädyttyä, niin kuti ei ole niin herkässä (edellyttäen, että tästä vaivasta joku kärsii). Sitä en tiedä, että onko kyseinen vinkkin naisten hyödynnettävissä yhtä hyvin? :lol:

JJEMMY

Ää mulla on huomenna treffit ja jännitän jo nyt :D Aion kyllä olla huomenna niin viimesen päälle laitettuna, on sen verran kiinnostava tämä deittini :wink: Käyn suihkussa, sheivailen, meikkaan nätisti ja vaatteet valitsen huolella! Eipä muita "rituaaleja" ole, en kyllä kauheesti oo treffeillä ollutkaan.
Ollaan jo kerran tämän kyseisen herran kanssa oltu sellasilla epävirallisilla treffeillä ja jouduin aika yllättäen niille enkä ollut niin nättinä kun olisin voinut olla :D

Hawana

puhun nyt ajasta ennenkuin aloin seukkaamaan nykyiseni kanssa, en laske poikaystävän kanssa ulos menoja samallatavalla treffeiksi. :)

mutta vakio oli aina, että jalat ja kainalot oli sheivattava täydelliseen kuntoon. (kai kaiken varalta :wink: )

toki meikit ja vaatteet piti kanssa kattoa huolella, mutta sehän nyt sinänsä on jo itsestäänselvyys. vaikka kuitenkin tiesin, ettei herra tule sinä päivänä karvattomia sääriäni näkemään, niin aina oli ajeltava :)

EDIT: ja seksikkäät alusvaatteet puin myös aina. kai ne jollaintapaa kasvattavat itsetuntoa, ja uskaltaa flirttailla rohkeammin, kun tuntee olonsa viettelevämmäksi. :roll:

Amalia
Hawana
mutta vakio oli aina, että jalat ja kainalot oli sheivattava täydelliseen kuntoon. (kai kaiken varalta :wink: )

EDIT: ja seksikkäät alusvaatteet puin myös aina. kai ne jollaintapaa kasvattavat itsetuntoa, ja uskaltaa flirttailla rohkeammin, kun tuntee olonsa viettelevämmäksi. :roll:

Eiku koipien ja kainaloiden ajelussa on just toi sama pointti kun seksyissä alusvaatteissakin! Eli vaikka treffikaveri ei pääsiskään näkemään niitä, itellä on paljon itsevarmempi fiilis ku jossain mummokalsareissa kainalot rehottaen 8)

Jeii

Mä mietin kanssa, että millonkohan sitä on viimeksi treffeillä käynyt.

Nykyisen poikaystäväni kanssa pari vuotta sitten taidenäyttelyssä - sillon lähinnä ajattelin siistejä vaatteita ja sitä että osaan käyttäytyä sopivasti.
Sitä edelliset oltiin luistelemassa, joten odottelu meni stressatessa, että pysynkö pystyssä.

eikku

Ääh.. käynköhän mä edes ikinä sellaisilla oikeilla treffeillä?

No, käyn tai en niin mä vihaan ja rakastan sitä valmistautumista. Mä koitan aina keksiä puheenaiheita valmiiksi ja varastoon ettei tule kiusallisia hiljaisia minuutteja. Koitan näyttää mahdollisimman hyvältä, mutta kuitenkin itseltäni. Ja tietty itsetuntoo pitää olla kohottamassa miellyttävät alusvaatteet :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat