Mies, joka ei luota naisiin? - Deittailu ja yöelämä

Farah
*marjis*
avokkini oli kasn suhteemme alussa vaikee luottaa naisiin, takana samanlainen tarina kuin sulla.
Jotenkin se vaan pikkuhiljaa tajus, et rakastan ja haluan vain sitä ja ete ei kaikki naiset oo hirviöitä..
Nyt onnelisesti yhessä 3,5 vuotta ja eka taapero matkalla maailmaan:9 eikä tollasesta enää tietoakaan.
Toki alussa oli vähä raskasta, mut ihminen tuntui sen verran mun puuttuvalta puoliskolta, et maksoi todellakin vaivan jaksaa odottaa:)
Kuinkas teillä on nyt edenny asia?

Miten teit hänelle selväksi sen, että haluat vain hänet jne?
"ME" ollaan nyt ihan jäissä. Kaiketi. Viestiteltiin tossa reilu viikko/pari sitten, yritin kysellä, josko voitais nähä, mutta hän ei vastannut. Viime viikolla ajelin hänen vanhan kämppänsä ohi, kun hän on nyt sitten muuttamassa lähemmäksi keskustaa. Eikä vanhassa kämpässä ollut enää verhoja, joten kai hänen aikansa nyt muutossa meneekin...

Pitääkö mun nyt vaan odottaa että hän ottaa yhteyttä? Vai mitä mun pitäis tehdä? Oon sen verran määrätietoinen ihminen, että jos jotain haluan ni mä vaikka odotan puoli elämää, että asia hoituu.

Kommentit (6)

Farah

En tiedä menikö tää oikealle osastolle mut joku siirtäköön jos katsoo tän kuuluvan muualle paremmin...

Eli tarina on tässä:

Olen tavannut erittäin mahtavan, mukavan ja ihanan miehen. Kaikin puolin niin sellainen, ketä jaksaisi katsoa pidempääkin. Olen kertonut hänelle, että mä en ihastu helposti, enkä oo seurustelevaa tyyppiä, saatika pidä siitä, että herää jonkun kainalosta aamulla. En voi sietää semmosta.

No, vietimme viikko sitten ensimmäisen yön yhdessä. Ja aamulla kun heräsin, niin ei ahdistanut sitten yhtään mikään. Oli niin hyvä olo ja olin nukkunut niin pitkästä aikaa niin hyvin. Hämmästyin sitä todella paljon.

Luulen, että hän pitää minusta. On hän sanonut sen, mutta tuntui silloin, että se oli ihan sellasta heittoa. Tällä hetkellä koen, että wow, jos toi mies saa mulle tämmöset tunteet aikaseks, että mulla on oikeasti hyvä olla eikä ahdista ni hitto, mä haluan sen.

Kolikossa on myös kääntöpuoli: hän ei luota naisiin. Kaikki (kolme) hänen entiset tyttöystävät (takana pitkät suhteet) ovat pettäneet häntä. Ja nyt häntä ahdistaa ne tuntemukset ja se, että hän meni taas ihan lukkoon.

En voi sanoa hänelle, että en pettäisi ikinä, koska aina voi sanoa kaikennäköstä (eikä varmasti hän edes sitä uskoisi). Mutta kun en keksi edes tilannetta, missä toista voisi pettää, niin miksi edes lähtisin pettämään, saatika, jos välitän hänestä todella paljon?

Miten saan hänet uskomaan, että ei kannata jättää yrittämättä mun kanssa? Miten saan hänet luottamaan muhun? :(

shazzer

Mulla on kokemusta miehestä (entinen avomies) joka ei luottanut minuun, eikä ennen minua edellisiin tyttöystäviinsä sen vuoksi koska häntä oli petetty.
Minä yritin vakuuttaa ja tein kaikkeni että hän ymmärtäisi että en ikimaailmassa voisi pettää häntä. Edistystä ei juuri tapahtunut, minä sain kärsiä pahasti koska mies ei minuun luottanut. En nyt vaan tiedä voiko toinen osapuoli asialle mitään.. Mutta tämäkin yksilöllistä, jotku voi kenties muuttua, jotku ei. Jos ei pysty, on suositeltavaa ajatella pystyykö sen mustasukkaisuuden kanssa elämään. Minä ainakaan en koskaan halua samanlaista suhdetta kenenkään kanssa :(

Farah
shazzer
Mulla on kokemusta miehestä (entinen avomies) joka ei luottanut minuun, eikä ennen minua edellisiin tyttöystäviinsä sen vuoksi koska häntä oli petetty.
Minä yritin vakuuttaa ja tein kaikkeni että hän ymmärtäisi että en ikimaailmassa voisi pettää häntä. Edistystä ei juuri tapahtunut, minä sain kärsiä pahasti koska mies ei minuun luottanut. En nyt vaan tiedä voiko toinen osapuoli asialle mitään.. Mutta tämäkin yksilöllistä, jotku voi kenties muuttua, jotku ei. Jos ei pysty, on suositeltavaa ajatella pystyykö sen mustasukkaisuuden kanssa elämään. Minä ainakaan en koskaan halua samanlaista suhdetta kenenkään kanssa :(

Harmittaa, kun on niin ihana muuten ja sitten tolla saralla niin kyyninen eikä usko, että rakastuu koskaan. Mut aina sit kuitenki selittää että haluaa tyttöystävän. Ja sit ei haluukkaan sotkeentua naisiin. Ja plaplapla :)

Miten teillä se mustasukkaisuus ilmeni?

shazzer
Farah
Miten teillä se mustasukkaisuus ilmeni?

Se oli todella jo sairaalloista. Hyvä että mulla sai olla edes kavereita, ja jos halusin käydä heidän luonaan kylässä, hänen täytyi päästä mukaan :shock: Ja jos lähdin yksin, soitti mies joka viides minuutti koska tulen kotiin yms.
Se oli aivan kamalaa, nykyään en tiedä miten jaksoin sellaista.

Tämä mustasukkaisuus nyt oli todella ainut huono puoli. Kirjaimellisesti kaikki muu hänessä oli kaikkea mitä tyttö saattaa toivoa. Mutta sairaalloinen mustasukkaisuus on jo niin paha että ylittää kaikki hyvät puolet.

Ei ole tarkoitus mitenkään pahentaa teidän tilannetta. Kaikki on erilaisia ja en vaan usko että kellään on noin paha mies mitä mulla oli joskus :roll:

*marjis*

avokkini oli kasn suhteemme alussa vaikee luottaa naisiin, takana samanlainen tarina kuin sulla.
Jotenkin se vaan pikkuhiljaa tajus, et rakastan ja haluan vain sitä ja ete ei kaikki naiset oo hirviöitä..
Nyt onnelisesti yhessä 3,5 vuotta ja eka taapero matkalla maailmaan:9 eikä tollasesta enää tietoakaan.
Toki alussa oli vähä raskasta, mut ihminen tuntui sen verran mun puuttuvalta puoliskolta, et maksoi todellakin vaivan jaksaa odottaa:)
Kuinkas teillä on nyt edenny asia?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat