Miten tehä alote ? - Deittailu ja yöelämä

Tonde

Tai mikset antais sille tyylikkäästi lappusen, missä on sun numero? Voihan siihenkin soveltaa "Tää tais tippua sulta..."

Kommentit (14)

Bohemian_Chick

..vaikka ite en oo ikinä varmaan alotteita tehnyt niin veikkaan, että jos vaikka sanoisit: "jäikö tähän pöytään mun lapaset?" tai jotain, mikä ei ees oikeesti ole totta. Siitä voi syntyä aika pitkät keskustelut.. siinä välissä sitten voit kysyä: "Oot aika usein täällä, asutko sä jossain lähistöllä?" Se vaatii rohkeutta, mutta kerran se vaan kirpaisee :wink:

Eternal_Solitude

Elikkä probleema olis tällänen...oon ihastunut yhteen jätkään kenet näen tosi usein eräässä kahvilassa. Useimmiten kävelen vain paikan ohi tms. Tyyppi on katellu mua tosi pitkään "sillä silmällä", muttei lähesty mua. Mun ois ehkä tehtävä alote ite, mutten tiiä yhtää mitä sanoisin...! Oon 17v kuka ei oo ikinä suudellu,harrastanu seksiä tai ollu suhteessa, ja nyt tuntuu et oisin valmis kaikkiin noihin. Jotenka, oisko kellään vinkkejä..??

Suvina

Joko vaan hymyilet nätisti ja ootat että se tulee juttelee. Tai meet kysyy et "anteeks mut ooxä toi arvi lind ku ootte niin samannäkösiä?" tai jotain sulle suuhun sopivaa, heitä läppä, keksi turha tekosyy, pyydä tulta vaikket polttaisi. Tai anna sille 10cnt ja sano että se putos siltä 8)
Älä kävele onnesi ohitse, jää vähän venailee ja hymyile sillä silmällä :wink:

SooZ

aika hauskoja vinkkejä suvinalta :D
jotain tuollaista pientä keksit, eihän siihen tartte sitten jäädä mitään puhetta pitämään, kunhan saa sen huomion ja ehkä tämän jälkeen poikakin uskaltaa tehdä jotain ;)
Tsemppiä!

höppänä
SooZ
aika hauskoja vinkkejä suvinalta :D
jotain tuollaista pientä keksit, eihän siihen tartte sitten jäädä mitään puhetta pitämään, kunhan saa sen huomion ja ehkä tämän jälkeen poikakin uskaltaa tehdä jotain ;)
Tsemppiä!

Oon aivan samaa mieltä :lol: menet vaan rohkeasti puhuu niin siitä se lähtee :lol: onnea :wink:

Globe

Jos tyyppi on ujo, niin ei se tule juttelemaan vaikka kuinka hymyilisit ja räpsyttäisit silmiä. Ehkä kannattaa ensin sanoa jotain neutraalia, vaikka kysyä saako sen pöydästä ottaa vapaan tuolin tai sitä tulta, jos poltat. Tai kysy ehdotuksia synttärilahjaksi veljellesi, joka on saman ikäinen. Jos se on ujo, niin se saattaa vaan nolostua, jos sanot sitä komeaksi, eikä se sillon vastaa mitään rentoa, johon voisit taas sinä heittää jotain.

AnniHs

muista hymyillä :D toi oli aika hyvä "pyydä tulta vaikket polttaisi" :P mitäs sit teet sillä?? jos tapaat tämän henkilön aina kahvilassa, yritä hiipiä johonkin viereen istumaan ja aloittaa keskustelu

Eternal_Solitude

Nii, sitä ku ei oikee tiiä mitä sanois...ku eipä sitä voi iha heti suoraa sanoo et "lähetsä mun kaa ulos joku päivä" ja työntää puhelinnumero kätee :roll:

Jimmy KImmel
Liquid
Ja ei mitään iskurepliikkejä.

Iskureplat on aliarvostettuja... Ihmiset ei niitä vaan osaa käyttää tai sitten iskettävän huumorintaju ei anna periksi.

Lania
Jimmy KImmel
Liquid
Ja ei mitään iskurepliikkejä.

Iskureplat on aliarvostettuja... Ihmiset ei niitä vaan osaa käyttää tai sitten iskettävän huumorintaju ei anna periksi.

No mutta jos oikeesti jännittää tosi paljon ja pelkkä vieraan ihmisen (ihastuksen) moikkaaminen tuottaa vaikeuksia, niin ei todellakaan kannata alkaa paniikissa änkyttään jotain "öö tipuiksä taivaasta hehe eiku sun äiti ja isä siis oli enkeleitä eiku oho siis ooksä joku helmi vai hihi". Sitäpaitsi oikeesti, kun saman "hauskan" jutun kuulee viidettä kertaa, se ei oo enää hauska.

Jimmy KImmel

Pitääkö käyttää sitä samaa vanhaa? Kyllä mulla vissiin joka kerta on joku uusi ja itse keksitty... Ei välttämättä mitään "imelää lässynlässyä" vaan jotain muuta kivaa. Tilanteen mukaan pitää aina valita lähestymistapa.

Lania
Jimmy KImmel
Pitääkö käyttää sitä samaa vanhaa?

Liian moni käyttää. Oikeesti tuntuu et noissakin syntyy sellasia hittejä eikä pässit tajua että ihmiset oikeesti käyttää niitä. Ykskin kesä oikein kyllästytti, joku kaveri tuli iholle ja alko yrittään että "onko.." kunnes keskeytin saman tien että "ei oo isä varas joka vei taivaalta tähdet ja laitto ne mun silmiin". Hiukan turhan monta kertaa kuullu. Vähän alko sillon kyllä naurattaan kun toinen vaan jäi siihen änkyttään, mutta olis keksiny jonku paremman :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat