Apua! Kuinka kostan kusipäälle deitille! - Deittailu ja yöelämä

Haavoittunut enkeli

Aion kostaa deitilleni, tai tätä myöten entiselle deitilleni, joka haukkui minut ilman syytä selkäni takana omalle rakkaalle ystävälleni. XDeittini on lurjus mies, joka hamuaa vain seikkailuja ja valloituksia eikä olekaan valmis mihinkään vakavampaan.. Sen olisin vielä kestänyt, mutta hänen piti vielä yrittää kaikenlisäksi saada yksi rakkaimmista ystävistänikin valloitettua. Onneksi ystävääni voin luottaa. Ja jätkähän osoitti, mikä hän on miehiään arvostelemalla yleisellä paikalla vartaloani ja ominaisuuksiani. Tässä sen kummemmin aikuisen miehen lapsellisia kommentteja itsestäni toistelematta..

Nyt naiset ja miehetkin.. Ajattelin kostaa tälle jätkälle samalla mitalla takaisin. Ajattelin olla aivan kuin en tietäisikään mitään, mitä hän on minusta puhunut, sillä hän ei tiedä minun kuulleen tapauksesta. Mutta nyt kaipaisin tietoa jätkien heikoista kohdista.. [color=darkred]Kuinka kostan hänelle sanallisella säilälläni samalla mitalla, hänen saamatta tietää, että tiedän mitä hän on minusta puhunut..? [/color]

Auttakaa.. Sillä, en halua hänen kuitenkaan arvaavan, että olen kuullut hänen törkeilystään.. Sillä muuten kostoltani menee merkitys.. Haluan satuttaa häntä sanoillani, mutta jos hän tajuaa minun kostavan, hän ei ota loukkaustani henkilökohtaisesti ja vakavasti, vaan ajattelee, että älä välitä tuosta muijasta, sillä se on vain suuttunut ja sanoo kaiken vain kostaakseen ja sen takia, että on loukkaantunut, eikä se oikeesti sitä tarkoita.. Jätkä nimittäin luulee, että minulla ei ole muuta elämää kuin hän ja hänen jahtaamisensa, ja että roikun hänessä.
Itse olen jo päästänyt hänestä irti aikoja sitten, ja löytänyt uuden kiinnostavamman kohteen :wink: hänen tilalleen.
[color=darkred]Onko kokemusta kostamisesta tai samantyylisestä tilanteesta tai muuten vain vinkkejä?[/color]

Sivut

Kommentit (32)

Miffy

:shock:

Eikö kannattais suunnata energiat hyödyllisempiin kohteisiin kuin jollekin ex-deitille kostamiseen...!? Nohh, this is only my opinion :D

Lania

En ois uskonu koskaan käyttäväni tätä, mutta pliis, GROW UP.

"Jätkä nimittäin luulee, että minulla ei ole muuta elämää kuin hän ja hänen jahtaamisensa, ja että roikun hänessä.
Itse olen jo päästänyt hänestä irti aikoja sitten"

Joo ihan selkeesti täysin irti, EVVK niinku.

Jzzu
Haavoittunut enkeli
Jätkä nimittäin luulee, että minulla ei ole muuta elämää kuin hän ja hänen jahtaamisensa, ja että roikun hänessä.
Itse olen jo päästänyt hänestä irti aikoja sitten, ja löytänyt uuden kiinnostavamman kohteen :wink: hänen tilalleen.

Miks ihmeessä sie sit näet moista vaivaa mokoman takia jos uuskin on jo bongattu?! :shock:
Tsiisus...kuten joku jo sanoikin niin eikö olis fiksumpaa käytöä tuollekin ajalle...

MiuMiu*

Samaa mieltä muiden kanssa, TODELLA lapsellista tuollaiset kostohommat...
( ja eikös tuo kostaminen juuri kerro, että välität vielä hänestä...)

Tonde

Joopajoo, kyl mäkin mietin juttuas lukiessa, et WTF??? Onko toi ihan tosissaan? Sainpahan hyvät naurut huonosti menneen tentin päälle, kiitos siitä!

Elma

Joskus muinoin oli itselläkin pari kertaa ihan samanlainen olo kuin alkuperäisellä kirjoittajalla ja pari 20+-ikäistä kaveriani kamppailee tälläkin hetkellä saman tunteen kanssa.
Totta se vain, on että mikään drinksujen päälle heittely tai julkiset solvauskohtaukset eivät auta asiaa.
Valitettavasti maailmassa on monta idioottia, jotka oikeasti ansaitsisivat kunnon koston, mutta keinot ovat vähissä.
Vähän aikaa sitten eräs typerä mies kierrätti ja kohteli huonosti useampaakin kaveriani lyhyen ajan sisällä. Nämä naiset saivat tietää asiasta, lyöttäytyivät yhteen ja nykyään tämä onneton mies suorastaan pelkää heitä eikä ole löytänyt uutta uhria.

Rahel

Hmm. Jotkut jätkät kyllä ansaitsee saada samalla mitalla takaisin. Jos jätkä on oikeen törkeitä puhunut, niin ymmärrän hyvin, että haluaa puolustautua moista ääliötä vastaan. Onko sulla mitään sellasta kuvamatskua tai tietoja jätkästä, joita se ei halua julkisuuteen? Noloja lapsuusjuttuja? Jos on, niin eiku yleiseen jakeluun kaveripiirissä. Älä kuitenkaan rupea mitään valheita keksimään, silloin alennut vaan sen tasolle.

Lania

"Onko sulla mitään sellasta kuvamatskua tai tietoja jätkästä, joita se ei halua julkisuuteen? Noloja lapsuusjuttuja? Jos on, niin eiku yleiseen jakeluun kaveripiirissä."

En kyllä ymmärrä, miten tollasella vois saada itelleen hyvän mielen ja asian pois päiväjärjestyksestä.. mahtais mua itteeni hävettää jälkeenpäin niin paljon, että koko homma kääntyis vaan ittee vastaan.

Miffy

No niinpä. Ihme touhua, mulla ainakin riittää sen verran hommaa, ettei mulal edes ole aikaaa miettiä vastaavia juttuja! No eipä ole tarvettakaan, mutta ketjun aloittaja vissiin sais jo kasvaa ikäänku aikuseks. Mitä se tollasella luulee voittavansa!? Parasta olisi varmasti ottaa aikuisempi asenne ja jättää tuo tyyppi historiaan, siis unohtaa ja jatkaa omaa elämää.

Rahel

Mä taas näen tän ihan puolustautumisen kannalta, en niinkään kostona. Jos joku kertoo valheita selän takana, on hyvin vaikea puolustautua sellaisia vastaan. Valheet saattavat oikeasti muuttaa ihmisten käsityksiä. Ja uskon kyllä, että tuollainen "kosto" saa ainakin valehtelijan tukkimaan turpansa. Miettiipähän kaksi kertaa ennenkuin tekee saman uudestaan...

Jimmy KImmel
Rahel
Ja uskon kyllä, että tuollainen "kosto" saa ainakin valehtelijan tukkimaan turpansa. Miettiipähän kaksi kertaa ennenkuin tekee saman uudestaan...

Millä todennäköisyydellä se kundi jättää sen homman siihen? Jos se tähänkin asti on käyttäytynyt k*sipäisesti, niin tokkopa ihan heti lopettaa. Itse en lähtis tolle tielle, siitä seuraa vaan semmonen kierre ja pahimmassa tapauksessa saa vain kahta kauheammin nenilleen. Puolustautua pitää, mutta tarvii olla fiksu tapa hoitaa sekin... Mikä sitten olisi fiksua? Enpä tiedä, mutta viisasta olisi jättää dorka oman onnensa nojaan ja unohtaa koko homma.

Rahel
Jimmy KImmel
Rahel
Ja uskon kyllä, että tuollainen "kosto" saa ainakin valehtelijan tukkimaan turpansa. Miettiipähän kaksi kertaa ennenkuin tekee saman uudestaan...

Millä todennäköisyydellä se kundi jättää sen homman siihen? Jos se tähänkin asti on käyttäytynyt k*sipäisesti, niin tokkopa ihan heti lopettaa. Itse en lähtis tolle tielle, siitä seuraa vaan semmonen kierre ja pahimmassa tapauksessa saa vain kahta kauheammin nenilleen. Puolustautua pitää, mutta tarvii olla fiksu tapa hoitaa sekin... Mikä sitten olisi fiksua? Enpä tiedä, mutta viisasta olisi jättää dorka oman onnensa nojaan ja unohtaa koko homma.

Ilman muuta tuo olis paras ratkaisu. Mutta tän ko. henkilön kohdalla käsittääkseni tilanne on se, että mies ei anna jättää rauhaan, vaan panettelee ex-tyttöystäväänsä tämän ystäville.

Lania

"Itse en lähtis tolle tielle, siitä seuraa vaan semmonen kierre ja pahimmassa tapauksessa saa vain kahta kauheammin nenilleen."

Sitä mäkin aattelin, jätkän taas kohta pakko näyttää että MUAHAN EI NOLATA ja sitten taas pitää kostaa.

Ja melkosen suppeeta saa olla, jos jonkun yhen ihmisen jutut oikeesti sais ihmiset muuttaa käsityksiään jostain.. kyllä ihmiset yleensä on sen verran fiksuja, että tajuaa kellä viiraa päässä ja mitä uskoo. Ja jos joku on niin dorka että ei tajua, se saa mun puolesta sitten jäädä sen samaisen äijän kanssa samaan kastiin, taaksepäin, kieriskeleen omissa typerissä jutuissaan ja hakeen niillä jotain tyydytystä omasta kakaramaisuudestaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat