Treffimokat - Deittailu ja yöelämä

sopuli
Hennu
Mä olin jo vähän aikaa deittaillu yhtä miestä ja oltiin sitte sen luona. Suukoteltiin siinä sängyllä, ku yhtäkkiä huomasin, että mulla vuotaa nenästä verta! Sitä oli sitte sen miehen kasvoilla, seinillä, kaikkialla. Oli kyllä äärimmäisen huvittava kokemus. :D

Miten se äijäkää ei ollu huomannu? :shock:

Sivut

Kommentit (102)

Liinu

Joskus pari vuotta sitten tapailin erästä miestä joka oli joku Aki, varmaan kuudesti.Juteltiin kaupungilla välillä tosi pitkäänkin, jopa 6 tuntiakin.Eräänä iltana kun olin menossa kaverini kanssa baariin niin päätin kutsua senkin baariin, vaikka hän oli hieman epävarma.Sitten katselin ettei mitään viestiä siltä tule varmaan 10 minuuttia ja ajattelin ettei hän varmaan tule.Niin iskin erään toisen miehen ja kuinka ollaakaan siinä Markoa pussailessa se toinen mies käveli ohi moikkasi ja oli varmaan nähnyt pussailun jo aikaisemmin.Sen jälkeen kun katsoin viestiä niin se oli sittenkin laittanut mulle viestin että voi hän tulla Bepopiin.Sille varmaan tuli tosi paha mieli kun seuraavana iltapäivänä se oli kauheassa jurrissa jo eikä edes ollut huomaavinaankaan mua kaverini kanssa vaikka käveltiin suoraan sitä kohti.

figaro

Hupsista! Nyt hävettää... Unohditko treffikumppanin nimen? Kaadoitko viinit rinnuksille? Kävikö treffikaverin huonosti piiloteltu finni naurattamaan niin ettet voinut sille mitään?

Mitä kaikkea voikaan sattua treffeillä, kun ei pitäisi...?! Jaetaanpa kokemuksia ;)

sira

Kerran treffeillä ollessa päädyimme sitten ystäväpäriskuntani kanssa baariin. Kai olin sitten hieman paineessa ku kittasin koko illan "rauhottavia" eli tequilaa ja sen kans kelkka nimisiä drinkkejä (muistan vieläkin nuo juomat, tai niistä muistutetaan 8) ).
Tietenkihän kaikki päätty katastrofiin, oksensin koko kotimatkan (60km oli matkaa meidän kotipaikkakunnalle) ja sitten olin sammunut yhellä oksennusreissulla hankeen.
Voi jee, miten hävetti seuraavan päivänä, ku ei ees kuulu tapoihini vetää ihan naamoja :roll: Mut tätä miekkosta vaan nauratti ja tästä kaikesta seuras kaikesta huolimatta ihana kesä romanssai!

Yhen tosi paskan mokan oon tehny, mut sehän on aina virhe jos treffeiltä lähtee baariin "jatkoille". Niin mää tosiaan vaihdoin seuralaista sen illan aikana. En jaksanu huomioidakaan enää sitä ensimmäistä huonompaa, ku baarista löytyki parempi :oops:

Lania
figaro
Unohditko treffikumppanin nimen?

Tota en oo tehny, mut klassisesti en oo aamulla muistanu yöseuran nimee :?

Ja tonne toiselle palstalle jo kirjotinkin, mutta laitan tähänkin. Olin treffeillä pojan kanssa joka oli hetken aikaa piirittäny meikäläistä, sitten siinä juttelen lomassa kysyin että mitä se tekee työkseen.
Lania: mikä sä oot ammatiltas?
Poika: sähkömies.
Lania: aijaa, mitä sä sit teet?
Poika: (hetken tuijotus) No tota, sähkötöitä.
Lania: hmm, niinpä niin.
Jotenkin siinä tilanteessa tunsin itteni erittäin älykkääks :D

Kerran myös yhen toisen kanssa "treffeillä" ollessani yks entinen/keskeneränen säätö käveli vastaan, tuli suoraan halaan ja alko suuteleen. Siinä oli mielenkiintosia ilmeitä puolin ja toisin, hetken sai selitellä..

vihollinen

No semmonen "moka" on käyny, että olin käyny muutaman kerran treffeil yhden miekkosen kans, no se oli ihan ok ja se oli ihan tykästyny muhun ja oli valmis alottaa seurustelun mun kans.. mut mä halusin miettii viel..
No, sit yks toinen jätkä oli myös ihan tykästyny muhun, ja lupasin mennä sen kans sit kahville ekaa kertaa.. No, istuin sen kans sit kahvilla ja se kovasti yritti ottaa mua kädestä kii pöydän yli ja semmosta, ni sit tosiaa toi toinen miekkonen käveli siit ohi..
kyl katto aika pahasti, ja sit ei enää huomannutkaa mua ku oli siel kahvil..

No, kaikki selvis niin, että toi kahviseura ei ollu mun tyyppiä, ja sain sovittua ton ekan miekkosen kans, ja nyt ollaanki sit seurusteltu pari vuotta :)

Cosmic angel

Yhden tyypin kanssa kävi niin, että oltiin viestitelty pari kuukautta sähköposteilla ja sitten, kun tavattiin, niin tyyppi ilmoitti, ettei tästä tulisi mitään suhdetta. Otin sen vähän liian vakavasti ja ilmeisesti kaiken muunkin, koska pian sen tapaamisen jälkeen juttu sammui kokonaan. :lol: Olin silloin vielä hyvin kokematon miesten kanssa.

nakymaton_ninni

Hmm, mä kerran lähdin kahville yhden yli-innokkaan jepen matkaan. Sit se ajeli isinsä mersulla jotain pikkuteitä heittäessään mua kotiin - ei olis halunnu illan päättyvän. Mä taas kärsin ihan kauheasta matkapahoinvoinnista ja pidättelin koko matkan laattaa. Jätkä vähän ihmetteli kun olin niin hiljanen.

Kerran yks tyyppi tuli treffeille ihan fiinisti pukeutuneena mut julppi auki. Sinänsä harmitonta mut myöhemmin paljastui että ei se muutenkaan ittestään tai elämästään huolehtinut.

Sit kerran lähdin puolisäälistä semmosen pullukan kanssa illallistreffeille. Se hotki oman ruoka-annoksensa ihan hirveetä tahtia ja alkoi sit syömään mun lautaselta... Ainiin..samainen tyyppi toi ruusun ÄIDILLENI kun hän tuli mua hakemaan sinne treffeille.

Onnettomin oli ehkä yks kerta, kun lupasin tavata yhden nettitutun ekaa kertaa. Innostuin vähän juopottelemaan edeltävänä iltana ja mulla oli elämäni pahin kankkunen. Oksensin ja itkin pää pytyssä ja yritin soittaa tyypille, että en pääse tulemaan. Se ei antanu periksi vaan välttämättä halus tavata mut. Noh, onnistuin itteni kasaamaan sen verran et treffasin sen sit lopulta. Eka mitä se sano mulle oli et "sullahan on aika iso maha, ootko aatellu laihduttaa?". Sit hirveetä ravia juostiin Helsingin Rautatieasemalta Ruoholahteen hotelliin. Mä olin jo vähän innoissani et "jee se tarjoo mulle aterian hotellissa".
....Ja paskat... :evil: Se oli varannu jonkun ihme hepun sinne hotellin aulaan esittelemään mulle jotain ketjua, johon mukaanlähtiessään saa rahaa ilman että tekee mitään. Ihmettelin sitä touhua varmaan puoli tuntia ja sit pakenin WC:hen ja äkkiä sieltä karkuun.

sopuli
Lania

Juuh, minä oon unohtanu myös. Ja kun en kehdannut enää kysyäkään, tarkistin yhdestä lattialla olleesta lehdestä kun mies oli vessassa. Onneksi oli kyseisen miekkosen lehti, etten kutsunut väärällä nimellä ;)

Kerran olin treffeillä ja mies oli TODELLA tylsää seuraa. Lisäksi yksi toinen kiinnostavampi mies pommitti mua ja pelkäsin kokoajan et jos se/sen kaverit näkee mut ja tän hepun... En päässy tilanteesta ja tää mun treffikumppani oli tosi kiinnostunu musta. Lähin käymää vessassa ja soitin kaverille et soita mulle kohta, että olet jääny oven ulkopuolelle ja et tuut mun luo yöks :D Toimi...

Shandy
sira
Yhen tosi paskan mokan oon tehny, mut sehän on aina virhe jos treffeiltä lähtee baariin "jatkoille". Niin mää tosiaan vaihdoin seuralaista sen illan aikana. En jaksanu huomioidakaan enää sitä ensimmäistä huonompaa, ku baarista löytyki parempi :oops:

Olen tehnyt saman. :oops:

eikku

Mä unohdin miehen nimen :oops: Mä kutsuin sitä väärällä nimellä ja sitten kun sain tietää sen oikean nimen niin voi elämä että nolotti :oops: Enpä sitten muistanut sukunimeäkään...Ja kun kysyin sitä kun hän vei minua kotiin hän vastasi: "se lukee tuossa konepellillä kissan kokoisin kirjaimin." Jätkä oli työpaikkansa autolla, joka on sukufirma ja jolla on nimenä heidän sukunimi. Hyvin minä olin kuunnellut missä hän on töissä :oops: :lol:

Tonde
Lania
figaro

Toi on kyllä tosi noloo, varsinki ku toinen osapuoli muistaa sun koko nimen..

menthol

mulla on yks aika hyvä... joskus muinoin pokasin baarista miehen ja lähdettiin sitten sen taloyhtiön kattosaunalle missä oli iso parvekekin. Siinä ekojen löylyjen jälkeen mentiin sitt terassille vilvoittelee (alasti of course). no jätkä hetken jälkeen kysäs "mennääks sisälle?" mä käsitin kyssän väärin (ajattelin jotain tyyliin VAU, KATTOTERASSILLA!) ja nyökkäilin. mies kysyi uudestaan ja nyökkäilin. kun se kysyi hymyillen kolmannen kerran tajusin että SISÄLLE SAUNAAN. Joten mentiin SISÄLLE.

Amalia

Ei ollu hirveen fiksu veto ryhtyä flirttailemaan treffeillä toisen miehen kanssa... Oma treffikaveri oli hirmu tylsää seuraa, ja vessareissulla törmäsin puolituttuun kundiin, jonka kanssa juttu luisti huomattavasti paremmin. Treffikaveri vaan ihmetteli kovasti, että oliko vessassa jonoa ku mä viivyin niin kauan... :roll:

Annie the Pooh
figaro

Nooh, en unohtanut, mutta piti koko ajan hokea päässään, että se, se ja se! Varsinkin kun kavereille piti esitellä... Deittailin silloin kahta eri tyyppiä, joista toinen oli kaverini kotiseudulta kotoisin, niin sitten se luuli että se jota esittelen on se, vaikka se olikin se toinen! Monimutkaista, no niin minustakin :lol: En enää edes muista miten mie esittelyn hoidin, tuliko sanottua oikea nimi vai.. :roll: :lol:

Lania
Annie the Pooh
Deittailin silloin kahta eri tyyppiä, joista toinen oli kaverini kotiseudulta kotoisin, niin sitten se luuli että se jota esittelen on se, vaikka se olikin se toinen!

Mulla joskus vähän samansuuntasta, olin tapani mukaan kiinnostunu jostain miljoonasta eri tyypistä ja "deittailin" (eli tapasin aina baarissa :oops: ) jotain niistä. Sitten kun kaverille esittelin niin joku oli sillain "ai tää on nyt SE, sähän oot siellä ja siellä koulussa blablabla" ja sit piti vaivihkaa selittää että ei kun tää on yks toinen, hys hys... :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat