pinnallisuus - Deittailu ja yöelämä

kameletontti

siis ei se oman kodin sisustaminen ole pinnallista omien mieltymysten mukaan, vaan se on jo jos hammasharjat ja saippuat on samaa väriä kun esim. muukin wc;n sisustus :shock: mutta makuasioita, jokaisella omat käsityksensä kaikesta.

Sivut

Kommentit (107)

kameletontti

Mikä on mielestänne liian pinnallista käytöstä? miten pinnallisia itse olette? haen tällä siis takaa sitä, miten treffikumppaninne valitsette, esim. määrääkö pituus sen, pitääkö miehen olla tietyn näköinen, hylkäättekö miehen jos hän pukeutuu väärällä tavalla?

SooZ

no tällä hetkellä ei tuollaisia enää tarvitse miettiä :)
Mutta jos nyt menen ajassa taaksepäin niin..
Kyllä se ulkonäkö vaikutti. Valitettavasti mutta näinhän se on.
Ei sille vain mitään mahda että jos jo se ulkonäkö oksettaa niin eipä siinä voi kuvitella että jutusta muutenkaan tulee mitään :) Lähinnä se ratkaiseva tekiä oli, kuinka mies pitää huolta itsestään.
Mutta kyllä se luonnekin vaikuttaa, jos jo parin sekunnin päästä huomaa ettei tällä pojalla ole päässä mitään toimintaa niin rukkaset saa tämäkin tapaus.
Kokonaisuus ratkaisee.

kameletontti

no,pakko kanssa myöntää että nuorempana hakeuduin ainoastaan blondien ja sinisilmäisten miesten seuraan.. Nyt jo naurattaa kun asiaa ajattelee :lol: oma mies on nykyään tumma joten nekin ajat jääneet täälläkin taakse.

Rixuliini

Tietenkin minä katselin miehiä sillä silmällä että ovatko he hyvännäköisiä yms., mutta ei se ole koskaan ollut mikään kriteeri keneen voisin tutustua ja ihastua.

Yksinkertaisesti minulla on tietty maku miesten suhteen, tykkään miehistä joilla on pitkä tukka, persoonallinen tyyli ja huumorintajua. Kyllä siis ensiksi iskin silmäni omassa miehessäni hänen ulkonäköön, mutta aika hankala sitä on persoonaan ihastua jos toisen kanssa ei ole vielä edes jutellut. Onneksi hän paljastui muutenkin loistotyypiksi! :lol:
En kuitenkaan koe että olen pinnallinen, miten se sitten ikinä ilmeneekään..

ihqudamus

Kokonaisuus minunkin mielestäni ratkaisee. Kaiken pitää olla kohdallaan, että juttu toimii. Jos ei tunnu hyvältä, oli mies kuinka komea hyvänsä, niin heipat vaan.

Joskus voi ärsyttää joku pikkuasia niin paljon, että koko juttu (varsinkin suhteen alussa) kaatuu siihen. Mutta se saattaa olla sit oire jostain isommasta..

Äh, en tajua itsekää mitä selitän...

Miffy

Minusta ei oel pinnallista, että asettaa vaatimuksia kumppanilleen.

Mulle on tärkeää, että kumppani on hyvännäköinen, toisin sanoen, että hän miellyttää silmää. MUIDEN mielipiteillä hänestä ei tosin ole väliä, vaan pointti onkin siinä, että hän miellyttää MINUN silmääni.

Lisäksi en vosii koskaan seurustella pojan kanssa, joka syö lihaa, on oikeistolainen jne jne, mutta näissä jutuissa ei ehkä olekaan kyse enää siitä, mistä tämän keskustelun on tarkoitus keskustella ;)

Miffy

Jooh. Ja niin, samaa miletä kuin Rixuliini, tai siis mulla sama juttu kuin hänellä, että tietyntyylinen maku miesten suhteen on mullakin. Jotain "erikoista" miehessä pitää olla, "perusjätkiä" tai lätkäjätkiä tms en vois kuvitella edes tapailevani... Mutta tässäkin päästään ulkonäöstä syvemmälle eli siihen, että en koe että voisin mitenkään olla miehen kanssa, jonka kiinnostuksenkohteet niin rajusti eroavat mun kiinnostuksenkohteista...

SooZ
kameletontti
no,pakko kanssa myöntää että nuorempana hakeuduin ainoastaan blondien ja sinisilmäisten miesten seuraan.. Nyt jo naurattaa kun asiaa ajattelee :lol: oma mies on nykyään tumma joten nekin ajat jääneet täälläkin taakse.

Haha no mulla ei ole koskaan noin tarkkoja kriteerejä ollut :) lähinnä vaan noita henkisen puolen kriteerejä, ulkoisesti en oo ollut niin tarkka.
Tosin joskus sanoin että en pidä jos miehillä on pitkä tukka ja sitten menin ja rakastuin mieheen jolla oli silloin pitkä tukka :D että niin se vaan menee..

sira

Myönnän kyllä ensimmäisenä katsovani ulkonäköä. Ei tulis mieleenkään esim. baarissa tehdä tuttavuutta tyypin kanssa joka poikkeaa kovin minun kriteereistäni.

Tämä ei tarkoita, että olisin heti asenteella "painu helvettiin", jos joku vähä ei minun tyyliini tulisi jutteleen. En vain yksinkertaisesti yritä ees kehittää mitään järjellistä juttua.

Minulle ulkonäkö merkitsee kumminkin suhteellisen paljon. En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä kundin kanssa joka ei täytä minun "vaatimuksiani".

Varastan vähän nuita Miffyn ajatuksia, että kyllä miehen pitää miellyttää silmää mutta ainoastaan MINUN. Olkoon tämä sitten pinnallisuutta tai ei!! :lol:

tanjazuzanne

Minulla on ainakin niin, että alussa siihen ulkonäköön ihastun, mutta sitten jälkipäin siihen luonteeseen ja näin on varmasti monellakin muulla.
Sitten kun siihen luonteeseen ns. ihastuu, niin ei sillä ulkonäölläkään hirveämmin merkitystä ole.

SunLion

Kyllä miehen pitää silmää miellyttää..eihän sitä voi elämänkumppaniksi valita ketään, jonka näkeminen saa aina oksennusreaktion aikaseksi..

pituus ei kyllä merkitse pätkän vertaa...se on mielestäni täyttä pinnallisuutta.

Meisy

Oltiin tässä kerran marketissa kun n. parikymppinen pariskunta oli ostoksilla ja mies kysyi "vihreää vai sinistä nestesaippuaa", nainen vastasi sinistä,vihreä ei sovi meidän väreihin! AARGH,kun meinasin räjähtää siihen paikkaan,voiko kukaan olla noin pinnallinen ja turha.
Tunnen erään ihmisen joka ostaa vaatteet,kengät,laukut vain merkin mukaan,merkin pitää olla tunnettu ja kallis,muuta hän ei voi ostaa,vaikka olisi paljon hienoja ja halvempia. eli vaatteen merkin takia ostavat ihmiset ovat pinnallisia,"ihanaa nyt minulla on tämä guccin se ja se tuote".
tunnen myöskin sellaisen ihmisen joka yrittää kokoajan käyttäytyä mahdollisimman hillitysti,jotta antaisi aikuismaisen vaikutelman,mutta kun olemme jossain ei-yleisellä paikalla,niin ko. henkilö on ihan erilainen.
Tiedän ja tunnen valitettavan paljon pinnallisia,joten itse käyttäydyn ei-pinnalisesti. Ja yksi harmillinen asia on kun tuttavani tapaavat miehiä,jos muuten on mukava ja ihana,niin sitten ei ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Kun tapasin oman kultani ensimmäistä kertaa,en pitänyt häntä minään ihmeellisyyden näköisenä,mutta hän oli luonteeltaan niin mahtava henkilö,niin päätimme tavata uudestaan.
Ihmisten pinnallinen käyttäytyminen voi osittain johtua siitä,että he toivovat olevansa jotain muuta kuin ovat.

kameletontti
Meisy
Oltiin tässä kerran marketissa kun n. parikymppinen pariskunta oli ostoksilla ja mies kysyi "vihreää vai sinistä nestesaippuaa", nainen vastasi sinistä,vihreä ei sovi meidän väreihin! AARGH,kun meinasin räjähtää siihen paikkaan,voiko kukaan olla noin pinnallinen ja turha.

en voinut mitään mutta räjähdin nauruun täälä päässä :lol: makuasioista ei sovi kiistellä mutta.. :roll: *hih hih*

Sarah
SunLion
Kyllä miehen pitää silmää miellyttää..eihän sitä voi elämänkumppaniksi valita ketään, jonka näkeminen saa aina oksennusreaktion aikaseksi..

pituus ei kyllä merkitse pätkän vertaa...se on mielestäni täyttä pinnallisuutta.

Entäs sitten jos vain pitkä mies miellyttää jonkun silmää?

Jos pitää tietyntyyppisistä (vaikka tietynnäköisistä tai pituisista) miehistä, on mielestäni oikein sitten deittailla senlaisia, eikä mikään pakko "kelpuuttaa" muunlaisia.
Pinnallisuutta on sitten mielestäni se, ettei voi seurustella jonkun kanssa, koska tämän ulkoiset ominaisuudet ovat muiden silmissä hävettäviä, outoja tai rumia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat