Uusi mies.. ja sen hengitys haisee!! - Deittailu ja yöelämä

ihqudamus

Juu.. Elikkä mä bongasin yhdeltä deittisivulta kivannäkösen miehen ja otin yhteyttä. Mailailtiin ja oltiin mesessä ja jo parin päivän päästä nähtiin. Ekat treffit venyi 4,5 tuntiin. Puhuttiin ihan kaikesta ja molemmilla oli kivaa.

Seuraavan kerran mies tuli käymään mun luona ja kun oltiin vierekkäin tietokoneella ni kauhukseni huomasin että sen hengitys haisi ihan KAMALALTA!!!

Mä otinki sit hieman etäisyyttä ja mieski tajusi sen.. Sano, ettei oikei ota musta selvää..

Eihän se nyt ole maailman loppu, mutta en todellakaan aio sille siitä sanoa! Muuten se on tosi loistotyyppi, mut eipä tee mieli päästä lähempään kontaktiin sen kanssa....

Aina jotai vikaa :wink:

Sivut

Kommentit (28)

ihqudamus

No en mä sitä ihan ole dumpannut.. Kun se on muuten niin kamalan mukava, meillä synkkaa jutut aivan 100% yhteen..

Jospa mä pistäisin sen kurkkupastilli-purkka-hammastahna -kuurille :lol:
Koska en minä ainakaan voi sellaisen kanssa olla lähikontaktissa, jonka hengitys haisee biojätteelle........ Damn!! :roll:

sopuli

Voi kamala... Aika vaikea sille on sanoa siitä :) Mutta, toisaalta olen ymmärtänyt, ettei terve ja normaalisti puhdistettu suu pitäisi haista. En osaa kyllä auttaa enempää, mut voisikohan sillä olla joku tulehdus siel suussa? :)

Miten tuostakin nyt toiselle sanoo, varsinkin noin alussa suhdetta :)

ihqudamus

Joo, ehkä mä menen kysyy siltä että "olisikohan sinulla suukissa joku tulehtus?" :roll:

Prkl. Vois kundi suksia kuuseen sen jälkeen.. :?

ihqudamus
tinttatyttö
nohei ehkä sä niinku peset sen hampaat ja tarjoot sille purkkaa helatiden :roll:

"Noni, suukki auki. Täti tulee nyt ja pesee sun hampit" :D

ihqudamus
kameletontti
no voi herran pieksut tätä nykyajan pinnallisuutta!! :shock: :roll: ei ymmärrä ei..

Noniinjustiinsa. On se vallan kamalaa. Mutta kerro, kuinka sä pystyt esimerkiksi suutelee sellaista, jolla on todella hirveän hajuinen hengitys? Mä en taasen ymmärrä sitä.

Mutta meitähän on moneksi.

kameletontti

kuka sanoi,että pitäisi? onneksi meidän perheessä opetettiin puhumaan asioista. Hienovaraisesti vihjaisin miehelle pahanhajuisesta hengityksestä, jos ei ymmärtäisi, sanoisin suoraa. Ihan sama kuin joku mies jättäisi sinut koska käyttäisit hänen mielestään vääränlaisia rintaliivejä.. Aivan sama asia. Pinnallisia asioita molemmat :roll: en ymmärrä mikä nykyajan ihmisiä vaivaa kun asioista ei osata puhua?? luulisi aikuisilla ihmisillä olevan jo järkeä päässä?

ihqudamus
kameletontti
kuka sanoi,että pitäisi? onneksi meidän perheessä opetettiin puhumaan asioista. Hienovaraisesti vihjaisin miehelle pahanhajuisesta hengityksestä, jos ei ymmärtäisi, sanoisin suoraa. Ihan sama kuin joku mies jättäisi sinut koska käyttäisit hänen mielestään vääränlaisia rintaliivejä.. Aivan sama asia. Pinnallisia asioita molemmat :roll: en ymmärrä mikä nykyajan ihmisiä vaivaa kun asioista ei osata puhua?? luulisi aikuisilla ihmisillä olevan jo järkeä päässä?

Jos me ollaan nähty noin neljä kertaa, niin kerro jooko mulle, että kuinka mä voin sille siitä hienovaraisesti sanoa? Kyllä mä voin asioista puhua, mutta tässä vaiheessa näin arkaluontoinen asia on aika vaikee ottaa esille.

kameletontti

no,tupakoivien ihmisten hengitys haisee muutenkin pahalle vaikka suussa kaikki muuten hyvin olisikin,polttaako hän? sano leikkisästi,että jos hän ei polta pariin tuntiin saa palkaksi suukon. Jos ei esim.polta tarjoa jossakin välissä purkkaa heittäen että eikös olisi purkan aika ja sitten voitais pussailla? :wink: ei pitäisi kenenkään suuuttua tuosta jos vielä vähän muokkailet mielikuvitusta käyttäen.

ihqudamus
kameletontti
no,tupakoivien ihmisten hengitys haisee muutenkin pahalle vaikka suussa kaikki muuten hyvin olisikin,polttaako hän? sano leikkisästi,että jos hän ei polta pariin tuntiin saa palkaksi suukon. Jos ei esim.polta tarjoa jossakin välissä purkkaa heittäen että eikös olisi purkan aika ja sitten voitais pussailla? :wink: ei pitäisi kenenkään suuuttua tuosta jos vielä vähän muokkailet mielikuvitusta käyttäen.

Juu.. No katsellaan miten tästä etiäpäin.. Ei viitsis pyykkipoikaakaan nenään laittaa :) mutta jospa se oli vain joku ohimenevä hetken lemahdus :D

Nyt tää menee kyl nukkuu, ei jaksa miettiä enää mitään hajuja!
Mut jos jollai kokemuksia, niin kirjotelkaa.

PinkPanther
ihqudamus
tinttatyttö
nohei ehkä sä niinku peset sen hampaat ja tarjoot sille purkkaa helatiden :roll:

"Noni, suukki auki. Täti tulee nyt ja pesee sun hampit" :D

*reps* :lol: Voi hyvänen aika mikä mielikuva tuosta nousi päähän!!! :lol: Ihan niinku: "hurrrrr, lentskari tulee, hrrrrrr...." ei hitsiläinen :lol:

Anteeks, ei sais nauraa kun on kuitenkin tosi kiusallisesta asiasta kyse. Kun tuollaisessa tilanteessa se toinen ei edes itse välttämättä tajua että hänen henkensä lemahtaa... :? Ja on minullekin käynyt noin että miehen hengitys on ollut aivan karsean hajuinen. yhdelle olen tarjonnut purkaa tai pastilleja tyyliin: "jaahas, taidampa taas natustaa näitä karkkeja... haluutkos siekin?" Se se sit onkin "mukavaa" jos mies sanoo että "en mie nyt taida,ei maistu" Dääm...

Joskus olen vain ottanut vähän hajurakoa, niin ettei ole tarvinnut tuoksutella sitä odööriä... Se riippuu ihan ihmisestä ja miun tunteista sitä ihmistä kohtaan. Kun en haluu loukata sellasta kenestä välitän.

Gloria_

Jaa no ite kyllä sanoisin suoraan. Vaikka ku suutelette niin sano että henki haisee eikä ole mitään mukavaa..Koska muuten se ei välttämättä edes ite tajua että sen henki haisee. Sanot vaan suoraan niin tulee ainakin asia kerralla selväksi. :) On toi kyllä tosiaan aika kiusallista. Toi ''Haluutko purkan tai kurkkupastillin?'' toimii aika hyvin. :D

sopuli
kameletontti
no voi herran pieksut tätä nykyajan pinnallisuutta!! :shock: :roll: ei ymmärrä ei..

Musta se ei oo pinnallisuutta, en mä ainakaan halua pussata ketään, kenen henki haisee TOSI pahalle. Ja eihän sitä nyt aina voi olla jotain purkkaa tarjoilemassakaan. Väitän, että vaikka osaan asioista mielestäni puhua, niin on tuo aihe aika arka. Voi olla tosi nolo tilanne pojalle, kun hän kuulee asian!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat