...ansaitset parempaa.. - Deittailu ja yöelämä

taruu

muun muassa tota lausetta oon tässä päässäni pyöritelly muutamaan otteeseen.. Siis mitä jätkät tarkottaa sillä et ensin kehuu kauniiks, mukavaks ja kaikeks muuks maan ja taivaan väliltä, mut sit sanoo et "sä ansaitset parempaa, satuttaisin sua kuitenkin, en osaa sitoutua" tai jotain..?

Miks ei voi sit sanoo suoraan jos ei kiinosta tai ei halua seurustella? onko toi muka helpompi ja parempi keino sanoo se? Musta ainakin tuntuu melkeinpä vaan pahemmalta et ensin periaatteessa antaa toivoo ja sit ikääänkuin peruu puheensa, mut jättää kuitenkin niillä kehuillaan jotain toivomisen varaan..

No okei ehkä joku herkempi ihminen saattais olla aika alamaissa jos suoraan päin naamaa pamauttais et ei vois vähempää kiinnostaa, mut kun itekin oon semmonen et tykkään sanoo asiat niin niinkun ne on, ni toivois itekin et tommosissa tilanteissa puhuttais suoraan ja kerrottais se miltä oikeesti tuntuu eikä vaan kuluneita lauseita mitkä ei kuitenkaan tarkota juur mitään..

Huoh, tulipa taas purettua ittee tännekin, mut toi asia vaan on mietityttäny..kaveri jätkäkään ei osannu vastata mulle noihin kysymyksiin vaik itekin on mulle joskus noin sanonu (olin siis joskus ihastunu siihen, mut nyt oon enemmän kun tyytyväinen siihen et ollaan vaan kavereit!)..se siis on kai vaan joku tapa jätkil kun ei pysty sanoo suoraan tai yrittää olla satuttamatta..

Kommentit (4)

Disturbance

a) itsetunnon puutetta, seka b) sitoutumiskammoa ja seikkailunhalua.

Ala sekaannu tuollaiseen keskenkasvuiseen. Ikavia kokemuksia. Hyvia kavereina ja kenties potentiaalisina tulevina rakkaina, mutta jata lahempi tuttavuus talle haavaa!

SooZ

kokemusta on. Toinen näistä tapauksista tietääkseni huitelee vieläkin vapaana, välillä on vähän aikaa joku käsipuolessa, sitten taas ei.
Toinen taas alkoi melkeinpä heti minun jälkeeni seurustella naisen kanssa ja ovat vieläkin yhdessä.
Ei tuosta lauseesta hyvä seuraa. Itse käsitän sen kyllä niin että minä en ole kiinnostanut mutta miehellä ei ole ollut pokkaa sanoa suoraan että "se jokin" puuttuu.

Vivian
SooZ
Ei tuosta lauseesta hyvä seuraa. Itse käsitän sen kyllä niin että minä en ole kiinnostanut mutta miehellä ei ole ollut pokkaa sanoa suoraan että "se jokin" puuttuu.

Joo itse lähtisin myös tosta ajatuksesta. Saattaa olla että pitää kyllä sinusta paljonkin, mutta jostain syystä ei halua seurustella joko ollenkaan tai sitten sinun kanssasi..

Tiedän kyllä tapauksia missä esim. seksisuhteesta on tullut suhde, mutta jos toisella on alusta asti tunteet mukana ja toisella ei niin helposti siinä käy huonosti..

papinapa
taruu
muun muassa tota lausetta oon tässä päässäni pyöritelly muutamaan otteeseen.. Siis mitä jätkät tarkottaa sillä et ensin kehuu kauniiks, mukavaks ja kaikeks muuks maan ja taivaan väliltä, mut sit sanoo et "sä ansaitset parempaa, satuttaisin sua kuitenkin, en osaa sitoutua" tai jotain..?

Mulle on kans hoettu jotain tos tyylistä. Eli eka on kehuttu kauniiksi ja lässytelty kaikkee mahdollista ja sit jätkä on sanonu et "en mä oo sun arvoinen, sä löydät vielä mua paremman". Yheltä tyypiltä oon kuullu ton jo useemman kerran enkä vieläkään usko sitä. Mun mielestä tää jätkä ei itekään usko mitä sanoo. Eli se on vaan epävarma itsestään...kai( :?: )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat