suomen seksikkäin mies?? - Deittailu ja yöelämä

Style
des
Nelosen Sampo Marjomaa! Ei niinkään se pärstä, mutta voi luoja että sen ääni saa mun jalat ihan löysäks :oops:

Ja sit en tiedä mikä siinä on, mutta Sauli Niinistö on kans aika äärettömän seksikäs :roll:

*krhm* Näin sisäpiiritietona tuon esille, vaikkei se miehen mahdollista seksikästä olemusta niinkään vähennä, ettei kyseistä Hauskojen Kotivideoiden juontajaa tuskin kauheasti häiritsisi, jollei Yksikään nainen häneen vilkaisisi. ;) (Tämä seikka tuli jo joitakin vuosia sitten esille, ennen kuin hän oli vielä televisioon tietänsä tehnyt, kun ensi kertaa hänet tapasin entisessä Viva-klubissa Iso-Roballa, kun hän tuli niin kovin mustasukkaiseksi kaveristansa, joka riensi minun perässä. :) )

Suomalaisista Julkkis-miehistä seksikkäimmäksi totean Pöyhösen
ja
suomalaisista ei-Julkkis-miehistä seksikkäimmäksi totean serkkuni. :D

Sivut

Kommentit (300)

Rasberry
des
Nelosen Sampo Marjomaa! Ei niinkään se pärstä, mutta voi luoja että sen ääni saa mun jalat ihan löysäks :oops:

Voi yökki mä vihaan sitä perkuleen Sampoa :D oli kuinka ihana ääni tahansa, mutta se vaikuttaa niin pirun tyhmältä jätkältä. Hyi.

Mä sanoisin Suomen (kuuluisuuksista) seksikäs komeus on Peter Franzén ja suloisuus Heikki Paasonen. 8)

k87
Puutarhis
Petteri Summanen.
tätäkin mä voisin komppailla :P

mua ei vaan jotenkin nää markuspöyhöset ja samisarjulat viehätä. ennemminkin yöks! :-&

Carol
Carol
Kyllä mustakin Leppilampi ja Pöyhönen on aikas namui.. :P Pöyhönen on varsinkin! vaikka yleensä tummat miehet muhun vetookin enemmän :)

Ulkomaalaisista miehistä oiski sitte helpompi alkaa luettelee :D

Tässä kyllä muuten sitten meinasin hiusten väriä, vaikkei sillä ihonkaan värillä mitään merkitystä ole!

Impetuoso

Kimmo Timonen =P~ =P~

Eräänä vuonna herra ei pystynyt pelaamaan vaan oli studiolla kommentoimassa...ahhh että oli kiva katsoa kisoja kun Kimmoa sai tuijotella aina erätauoilla :oops: :lol:

Nyt oli kovin ikävää kun ei päässyt osallistumaan laisinkaan :cry:

vanja

Olin vallan unohtaa mun uusimman suomi-ihastuksen kohteen: Samu Haber. Pidin sitä kauan aikaa limasena mutta ku satuin olemaan joskus samaan aikaan baarissa niin huhhuh, kyllä se oliki aika hot.

des

Ja sit en tiedä mikä siinä on, mutta Sauli Niinistö on kans aika äärettömän seksikäs :roll:

Carol

Kyllä mustakin Leppilampi ja Pöyhönen on aikas namui.. :P Pöyhönen on varsinkin! vaikka yleensä tummat miehet muhun vetookin enemmän :)

Ulkomaalaisista miehistä oiski sitte helpompi alkaa luettelee :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat