Opettajaongelma - Deittailu ja yöelämä

Amante

Tällainen homma: Olen muutaman kerran sattunut samaan baariin erään opettajani kanssa (huom. en ole lukiolainen vaan jo hieman varttuneempi). Mies on täysin hurmannut minut kohteliaisuudellaan ja hauskuudellaan, ja opiskelupaikallani meillä on läheiset välit, nauramme ja vitsailemme sekä flirttailemme. Mitään konkreettista ei kuitenkaan ole tapahtunut.

Mietin tässä vain, onko opettaja-oppilassuhde aivan mahdoton? Ikäero kyllä myös painaa aika paljon. Mutta hän on kertonut tykkäävänsä minusta. Uah! Mitä ihmettä teen!? Kertokaa jos teillä on vastaavia kokemuksia!

Kommentit (8)

Lania

Ei varsinaisesti kokemuksia, mutta kerran baarissa tutustuin erääseen mieheen, ja illan aikana siinä sitten pussailtiin. Yhtäkkiä kävi ilmi että herra on opettajana koulussa, jossa itse olin oppilaana. Jo pelkkä ajatuskin tuntu aika järkyltä, ja koulussa hypin vainoharhasena piilosta toiseen sen jälkeen.

Mitään hätiköityä ei kuitenkaan varmaan kannata tehdä.

Miffy

Paljon riippuu varmaankin ihan jo siitä ikäerosta. Mutta kyllä tiedän tapauksia, joissa yliopisto-opiskelijan ja proggan/lehtorin välille on tullut jotakin vipinää, on käyty kahvilla ja sensellaista, ollut suhteenpoikastakin...

Tonde

Mä olen kans vähän ihastunu mein koulun yhteen opettajaan. Mut ei sillä ole siitä hajua, eikä tule olemaankaan, koska opettaja-oppilasjutut...voiko niistä tulla jotain?

Tonde

Niin. No mun kohdalla ollaan ihan korkeakouluasteella jo, mut silti epäilen, jotta tollanen vois toimia... vaikkei maikka mikään vanha edes ole!

Shandy
Miffy
Miksei vois? Kyl mä ainakin (jos oisin vapaa) voisin kuvitella itseni suhteeseen jonkun lehtorin/proffan kanssa.

Kyllä minäkin voisin kuvitella aloittavani suhteen meidän matikanopettajan kanssa, joka on alle kolmekymppinen, jos en seurustelisi. Korkeakouluasteella kun ollaan ja mies on suloinen ;) Lukiossa en olisi voinut kuvitellakkaan (ei olisi kyllä ollut varteenotettavia vaihtoehtojakaan)!

Jeii

Kummalliseltahan se tuntuu, ja vaikka kumpikin oisi täysikäisiä paheksuntaa varmaan tulisi.

Itse olen lukiossa ja yllätyin kovasti, okei, ehkä vähän järkytyinkin kun kuulin että eräs nuori opettajamme oli hitaita tanssinut luokkalaiseni kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat