Miksi han ei soita - Deittailu ja yöelämä

Pirpana

Hmm.. valitettavasti noin se yleensä menee kun ei enää kiinnosta :( On itelle käyny noin ja oon vastaavasti tehny itse saman äijille. Varsinkin kun kaikki on vasta alkuvaiheessa mutta jos on jo muutaman kuukauden ollut jotain juttua niin sitten se kiinnostuksen lopahtaminen pitäisi kertoa jo jollain muulla tapaa.

Kommentit (9)

satiini

Tassa mun scenario: Lauantaina meilla oli ensitreffit. Istuimme baarissa jutellen ja nauttien toistemme seurasta, tulimme toimeen oikein hyvin. Klubin jalkeen menimme hanen luokseen tilasimme pitsan ja katsottiin leffaa. Suutelimme ennen nukkumaan menoa ja koko aamun halailtiin ja pusuteltiin. Seuraavana paivana menin kotiin yhden aikoihin kun han meni toihin ja annettiin viela lahtosuukko. Kumpikaan ei kuitenkaan maninnut seuraavasta tapaamiskerrasta mutta minusta kun tuntui etta totta kai naen hanet uudestaan kun noin hyvin meni treffit ja todella tunnuimme pitavan toistemme seurasta. Lahetin hanelle viestia kuuden aikaan kysyen mites tyopaiva sujuu ja muuta perusasiaa. Vastausta ei kuulunut eika ole ottanut yhteytta millaan muotoa vaikka treffeja edeltavana paivina oltii viestitelty paljonkin ja yhteytta pidettiin parin viikon ajan.

Oonko ma nyt tehny/sanonu jotai holmoa ja mokannu tan jutun vai miks ihmeessa ei mies ota yhteytta? Olen ihan puulla paahan lyoty silla kotiin mennessa olin hyvinkin toiveikas ja hymyilevainen. :roll:

Onko neuvoja tai kokemuksia kenellakaan?

Vivian

Valitettavasti joskus voi olla niin, että vaikka onkin yhdessä kivaa ,ei juttu kolahda sen enempää. Itse myönnän, että olen joskus baarista lähtenyt jonkun mukaan, vaikka olen hyvin tiennyt ettei tästä mitään tule. On saattanut olla oikein kivaakin, mutta silti jotain on puuttunut.

Tutustuitte ilmeisesti netin kautta? Tai näin päättelin. Tuolloin se ensmmäinen tapaaminen jotenkin vie sen kaiken aiemmin historian pois. ihminen on kuitenkin aina ihan jotain muuta mitä viesteistä tai kuvista voi päätellä. Siis ihan hyvän pohjan se nettijutustelu antaa, mutta ei takaa mitään.

Yleensä jos ihminen ei vastaa viestiin häntä ei kiinnosta. Niin se vain menee, En usko, että mikään nyt auttaisi. Ehkä joskus tilanne voi muuttua, jos vaikka törmäätte jossain, mutta mielestäni viestiin vastaamatta jättäminen on aika selkeä valinta ja merkki.

Chiara

Ilmeisesti asut ulkomailla ja kyseinen mies ei ole suomalainen? Tuli vain mieleen että varmaan johtuu jonkin näköisistä kulttuurieroista. Itsellä oli ulkomaalainen poikaystävä ja usein itselle itsestään selvät asiat eivät olleetkaan niitä toiselle. Ehkä hänen kulttuurissaan ensitreffien jälkeen toimitaan eri tavalla kuin suomessa...?

Dinuli
Lehtiviiva
joidenkin äijien mielestä miehen ei kuulu soittaa.

Ärh ja murh. Erittäin ärsyttävää.
Jos mies ei pidä yhteyttä, niin mulle ainakin tulisi se kuva ettei kiinnosta.
Ota niistä sitten selvää. Hmph. :D

Minun päässäni pistää kiehumaan jos ei vastata esim. tekstiviesteihin. Mutta sitten netin kautta kyllä juttua tulisi. Paljon mukavempi sitä on puhelimesta toisen tekstejä lukea kun koneen näytöltä, tulee enemmän sellainen olokin että tuo on tarkoitettu juuri minulle ja on nähty edes hieman vaivaa. Vaikkei viestin näpytteleminenkään luulisi kovin raskasta olevan. :roll:

perhonen^^

toi on toi ainainen pulma. sitä alkaa jotenkin miettimään ettei sitä toista kinnosta jossei ota yhteyttä, mut välttämättä asia ei just ole ollenkaan niin. se mies saattaa ajatella sua taukoomattaan, eikä välttämättä uskalla ottaa yhteyttä, tai nimenomaan odottaa sulta sitä yht. ottoa.
mä kyllä kannustaisin sua ottamaan siihen mieheen yhteyttä, eihän siinä mitään menetä..eihän? :)

miehet on erilaisia..ne ajattelee erilailla...todistettu on!!! kannattaa siis ottaa selvää mitä se toinen haluaa, ettei turhaan jää miettimään ja odottelemaan!

Mistake

Tai ehkä hänen kännykkänsä on rikki tai muuta joka voi olla hyvä syy. Miksi et soittaisi ja kysyisi :) rohkesti vaan silloinhan se selviäisi.

des

Voi olla mahdollista että miestä on alkanut ahdistaa. Kuitenkin etenitte jo ekoilla treffeillä "pariskuntakäyttäytymiseen" kun pussailitte, halailitte, katsoitte leffaa ja nukuittekin yhdessä. Mies on ehkä saanut semmoisen kuvitelman, että hän "joutui" jo seurustelusuhteeseen kanssasi ja sitten myöhemmin säikähti tajutessaan ettei ole vielä valmis siihen. Tää on ihan täysin mun omaa spekulointia :roll:

Maaria

Mä varmaan soittaisin, jos olisin toooosi kiinnostunut ko. miehestä. Jos hän olisi yhdentekevä, niin jättäisin asian sikseen. Puhelimessa sitten kuulostelisin, että mikä tilanne ja jos tuntuu, että mies on kiusaantunut, niin luultavasti häntä ei kiinnosta. Yhden kerran jos soittaa, niin se ei tee sinusta epätoivoista eikä myöskään mitään ahdistelijaa..

Luulen kyllä, että jos mies ei ole kiinnostunut, hän ei myöskään vastaa puheluihisi. Sellasii ne miehenryökäleet on :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat