Sinkkusormus - Deittailu ja yöelämä

miss nurse
Jimmy KImmel
Vielä kun joku saa markkinoitua tuon amerikasta tutun "lupaus pidättäytyä esiaviollisestaseksistä" -sormuksen, niin siinä sitä saa olla tarkkana markkinoilla, että kenen kelkkaan eksyy... :?

Aivan!! kattelet bileissä et " hei tolla musta rannerengas mis punasia pisteitä, se hakee siis sitoutumis-vaapaata villiä seksiä" ja huomaatkin aamulla rannekkeen tarkottavan "haluan heti naimisiin ja ainakin 5 lasta!"

:P :lol: sori, mä en tänään mahda itselleni mitään...

Sivut

Kommentit (62)

Jimmy KImmel

Vielä kun joku saa markkinoitua tuon amerikasta tutun "lupaus pidättäytyä esiaviollisestaseksistä" -sormuksen, niin siinä sitä saa olla tarkkana markkinoilla, että kenen kelkkaan eksyy... :?

miss nurse

yhdyn edelliseen. Aika outo minusta toi sormus kohta varmaan tulee joku tietty kaulakoru jos on bi, tai sen ja sen värinen rannekoru jos tykkää anaaliseksistä... :roll:

Lizzie

Aivan, jos tähän mennessä sormus on ollut merkkinä sitoutumisesta ja sormuksetta oleminen merkki siitä että ei ole kihloissa tai naimisissa, miksi sekoittaa pakkaa ja ottaa sen tilalle joku sinkkusormus? Jos kerta kuitenkin sormuksetta olo tarkoittaa sitä että ei ole vielä rengastettu, eli on hyvät tsäänssit että tyyppi on vielä vapaa. :roll:

Ritu

Mutta eipä tuommonen sormus varmaan oo kovin yleisessä tiedossa, sillä tuskin sinkkujätkät kauheena lukee jotain cosmoa. Saattaa aiheuttaa hämmennystä..

figaro

Ehkä tuossa on se pointti, että toiset ovat ylpeitä siitä, että ovat varattuja. Sinkkuus voi monelle olla asia, jota ei tahdottaisi mainostaa :roll:

Ja toisaalta en sinänsä rinnastaisi tuota sinkkusormusta vihki- tai kihlasormukseen siksi, että niiden symbolinen merkitys on jo monien vuosien takaa ;) Ei siis sinänä mikään "leima" varattuna olemisesta kuten taas tämä sinkkusormus ehkä on vinkki muille sinkuille "tule ja ota" -tyyliin :)

Minusta ihan mainio keksintö silti halukkaille :D

Miffy

Pai, hyvä pointti ;) Mutta en tiedä tosiaan, toimiiko tuo rinnastus ihan suoraan...

Mutta, itse en olisi kovin innokas käyttämään edes mitään kihlasormusta...

Miffy

Niin siis ei siinä munkaan mielestä ole mitään sen kummempaa, että ihan hyvä ideahan se on, mut en mä kyllä haluis käyttää mitään vapaata riistaa -sormusta...

Pai25

Mun mielestä idea sinkkusormuksesta on hyvä. Miksei ? Jos se ois ihan yleinen käytäntö, ei tarttis arvailla et onks joku varattu vai vapaa...

Taitaa näistä kommentoijista suurinosa olla rengastettuja kullalla ?

Pai25

Emmä henk.koht ole ottanutkaan...
Samantyylistä suhtautumista olen huomannut omassa lähipiirissäkin...
Esim. kummipoikani äiti kerran heitti baarissa mulle "Tartteeko sitä nyt kaikille jalkansa levittää..." Vaikken edes todellakaan ole sellanen et kaikkien kans hyppäisin... Eli joidenkin mielestä sinkku = antaa kaikille...
No joo... Nyt meni aiheesta sivuun jo...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat